Web Analytics Made Easy - Statcounter

نشست مشترک معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش و رییس فدراسیون ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا، مهرعلی باران چشمه با صادق ستاری فرد معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش و دکتر بابویی رییس فدراسیون ورزش دانش آموزی در ساختمان فدراسیون در خصوص توسعه و پیشبرد ورزش زورخانه ای در سراسر کشور دیدار و گفتگو کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این نشست ضمن بررسی و تبادل نظر در رابطه با چگونگی توسعه و آموزش همگانی ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی در سطح مدارس کشور تفاهم نامه ای فی ما بین وزارت آموزش و پرورش و فدراسیون ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی به امضاء رسید.

بر همین اساس مقرر شد با حمایت های مادی و معنوی فدراسیون ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی و با فراهم نمودن زمینه های مناسب در مدارس کشور، آموزش پایه ورزش زورخانه ای و کشتی پهلوانی و تربیت مرشد مورد نیاز در وزارت آموزش پرورش با همکاری های دوجانبه انجام شود.

قابل ذکر است این تفاهم نامه در بخش های آموزش همگانی، آموزش مرشدی، تهیه اقلام و تجهیزات ورزش زورخانه ای، تهیه فیلم های آموزشی و ... به امضای دو طرف رسیده است.

انتهای پیام//

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ورزش های زورخانه ای ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی فدراسیون ورزش های زورخانه ای وزارت آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۴۲۲۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از پهلوانان و پیشکسوتان ورزش پهلوانی در سنندج

در این مراسم در پارک «روجیار» شهر سنندج، ورزشکاران و پیشکسوتان هیات ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی استان و شهر سنندج به اجرای حرکات ورزش زورخانه‌ای پرداختند.

تجلیل از پیشکسوتان و پهلوانان نامدار ورزش زورخانه‌ای استان کردستان و به ویژه شهر سنندج از جمله برنامه‌های دیگر این آیین بود.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • برگزاری مسابقات زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی مددجویان زندان های لرستان
  • برگزاری مسابقات زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی زندانیان لرستان
  • حضور سرمایه‌گذاران در غرفه استان فارس قابل توجه بود
  • ورزشکاران کشتی پهلوانی یاسوج جشن گلریزان برگزار کردند
  • انعقاد تفاهم‌نامه‌ بنیاد نخبگان و آموزش و پرورش خراسان جنوبی
  • ورزش زورخانه‌ای نماد ورزش پهلوانی
  • همایش بزرگ هفته فرهنگ پهلوانی در قزوین برگزار شد
  • گرامیداشت روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای در فرخ شهر
  • اجرای ورزش زورخانه‌ای در زارچ 
  • تجلیل از پهلوانان و پیشکسوتان ورزش پهلوانی در سنندج