Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ محمد بهادر علیپور در رزمایش بزرگ کمک مومنانه ویژه کارگران روز مزد شهر شیراز با بیان اینکه ناحیه ثارالله از ابتدای شیوع ویروس کرونا در تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی پیشقدم بوده، اظهار داشت: ناحیه ثارالله در مباحث دیگر غیر از بسته‌های معیشتی فعال بوده و در سیل اخیر هم در خدمت‌رسانی به سیل‌زدگان در حوزه استحفاظی در صحنه بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اشاره به اینکه تاکنون با همکاری بسیجیان و خیرین بیش از ۸۰ نفر از زندانیان جرائم غیر عمد را از ابتدای کرونا تاکنون آزاد کرده است، تصریح کرد: در هر جایی که سپاه فجر فارس به ناحیه ثارالله مأموریت داده شده، حضور فعال داشته و مهمترین وظیفه سپاه و بسیج همین خدمت‌رسانی به مردم است.

سرهنگ علیپور با یادآوری اینکه امروز میزبان بیش از ۵۰۰ نفر از کارگران روزمزد شهر شیراز بودیم، ارزش هر بسته را ۶۰۰ هزار تومان عنوان کرد.

فرمانده سپاه ناحیه ثارالله شیراز تصریح کرد: این ناحیه از ابتدای کرونا تا کنون بیش از ۳۵۰ هزار بسته معیشتی توزیع شده است. همچنین ساخت ۱۷ واحد و ترمیم ۴۵ منزل مسکونی، از دیگر خدماتی است که در ایام مبارزه با کرونا انجام شده است.

سرهنگ حسن کریمی معاون اجرایی سپاه فجر فارس نیز در حاشیه این همایش اظهار داشت: بنا به فرموده مقام معظم رهبری بزرگترین راه مبارزه با آمریکا، خدمت به مردم است و این توقیق، برای سپاه حاصل شده است.

او با اشاره به تقدیم بیشترین شهدا در دفاع مقدس از این قشر، با بیان خدمت‌گذاری سپاه و بسیج در عرصه‌های مختلف، تصریح کرد: حضور بسیج در سیل مثال زدنی بود.

سرهنگ کریمی گفت: اگر اسلام با قیام عاشورا و لخته شدن خون امام حسین و یارانش آبیاری شد و ماندگار، انقلاب اسلامی ما هم در دفاع مقدس با ریخته شدن خون شهدای عزیزمان ماندگار شد.

معاون اجرایی سپاه فجر فارس با اشاره به شباهت‌های قیام امام حسین و انقلاب اسلامی خواسته دفاع مقدس تصریح کرد: هم قیام امام حسین و هم جنگ نابرابر ما در هشت سال دفاع مقدس، تحمیلی بود.

سرهنگ کریمی اخلاص را رمز دیگری در ماندگاری قیام عاشورا عنوان کرد و ادامه داد: اگر امروز می‌بینید که مردم در تشییع شهدا به خصوص شهید سلیمانی عزیز چنین پرشور به صحنه می‌آیند، به واسطه اخلاقی است که در وجود این شهدا قرار داشته است.

او با اشاره به بحث شهید اسکندری و تشییع این شهید سرور نیزه در عاشورای پیشرو تاکید کرد: اگر امروز سپاه و بسیج در دفاع مقدس، در محرومیت‌زدایی در مبارزه با کرونا، در خدمت رسانی در سیل خود را در کنار مردم می‌داند واگذار خداوند است نه منت‌گذار.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سپاه ثارالله شیراز ناحیه ثارالله دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۶۲۷۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع بسته کمک آموزشی به ۵ هزار دانش آموز در تخار

 یک جوان تخاری برای پنج هزار دانش آموز در چهار ولسوالی این ولایت مواد آموزشی توزیع کرده است.

حبیب الرحمن منصوری یکتن از جوانان ماوراء کوکچه در ولایت تخار که از سه سال پیش کمپاین توزیع مواد آموزشی را برای دانش آموزان ابتدایی از هزینه شخصی اش آغاز کرده است در سال جدید تعلیمی نیز برای بیشتر از پنج هزار دانش‌آموز در ولسوالی های درقد، خواجه بهاءالدین، ینگی قلعه و رستاق ولایت تخار مواد آموزشی به شمول امکانات دیگر درسی شامل فرش، تخته سفید و غیره توزیع کرده است تا وضعیت معارف در این مناطق حداقل بهبود یابد.

دانش آموزان افغانستانی‌ که در ماوراء کوکچه تخار مواد آموزشی دریافت کرده اند ضمن قدردانی از ابتکار این جوان تخاری می‌گویند، توان خرید کتاب و کتابچه را ندارند و از حکومت و تاجران دیگر می‌خواهند تا با استفاده از امکاناتی که دارند برای آنان زمینه آموزش بهتر را فراهم بسازند.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • آزادی بیان غربی‌ها اهداف استکباری و استبدادی دارد
  • جاده کرج ـ چالوس بسته شد
  • عملیات بیت المقدس نقطه عطف دفاع مقدس است
  • شهدای گمنام مظلوم هستند/ ساخت فیلم کالدو
  • جنگ فرهنگی تنها عرصه‌ای که دشمن به آن امید بسته است
  • کلنگ عملیات اجرایی ناحیه صنعتی جویم به زمین زده شد
  • سپاه مقدس‌ترین نهاد و ناموس انقلاب اسلامی است
  • ناحیه صنعتی ‌در «جویم» فارس احداث می‌شود
  • توزیع بسته کمک آموزشی به ۵ هزار دانش آموز در تخار
  • افزایش ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی میان نیازمندان زنجانی