Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، حسن عسکری بعد از ظهر امروز در مصاحبه با خبرنگاران در سنندج با تسلیت ایام محرم و تبریک روز خبرنگار، اظهار داشت: خبرنگاری شغل نیست، هنری آمیخته با عشق و علاقه است که خبرنگار در شیرینی‌ها و تلخی‌ها حضور دارد و با مشقت‌ها و سختی‌‌های فراوان همراه است.

وی افزود: خبرنگاری حرفه‌ای سخت و طاقت‌فرسات اما در کردستان سخت‌تر و راه رفتن روی لبه تیغ است، چون اگر خدای ناکرده اشتباهی را مرتکب شوند منبع خوراک رسانه‌های ضدانقلاب می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته عسکری، اگرچه امروزه فضای مجازی میدان تاخت و تاز شایعه پراکنان شده است اما بازهم اعتماد به رسانه‌های شناسنامه‌دار وجود دارد لذا خبرنگاران و اصحاب رسانه باید رویدادها را براساس واقعیت‌ها و بصورت شفاف روایت کنند.

فرماندار سنندج در ادامه عنوان کرد: ۱۷ مرداد بهانه‌ای برای ابراز پاسداشت و تبریک به افرادی است که وقت خود را وقف آگاهی‌بخشی و بصیرت‌افزایی به جامعه کرده‌اند.

وی ادامه داد: معتقدم خبرنگاران، مجاهدان عرصه تبیین هستند که باید در حوزه‌های مطالبه‌گری، عملیات روانی و سواد رسانه ناظر به قوانین شناخت باشد و از هر نظر خود را غنی کنند.

وی افزود: خبرنگاران باید در حوزه مطالبه‌گری و برای حل مشکلات اولویت‌دار مردم هم رویکرد امیدآفرین در حوزه‌های مختلف داشته باشند.

فرماندار سنندج همچنین بر تلاش خبرنگاران برای تحقق بیانیه گام دوم که افتخار به گذشته و امید به آینده است، تاکید کرد.

عسکری در ادامه سخنانش حمایت از ایجاد اشتغال و رفع مشکلات واحدهای تولیدی راکد و نیمه‌فعال، جزو اولویت‌های فرمانداری سنندج و کمیته اشتغال و برنامه‌ریزی است.

فرماندار سنندج گفت: طی سال جاری، یک هزار و ۱۶۰ میلیارد ریال تسهیلات مشاغل خانگی در این شهرستان به متقاضیان پرداخت شده و برای یک هزار و ۷۰۰ نفر اشتغال ایجاد شده است.

وی به اقدامات انجام شده طی سال جاری اشاره و اضافه کرد: پنج هزار و ۵۰۰ مورد بازرسی نظارت بر بازار و نانوایی‌های شهرستان انجام که از این تعداد، ۳۱۸ مورد آن منجر به تشکیل پرونده و جریمه ۲۵ میلیارد ریالی شد.

فرماندار سنندج بر تلاش برای نظارت جدی‌تر بر بازار تاکید و اضافه کرد: در بحث نانوایی‌ها، در آینده با اجرای نظام عادلانه توزیع نان، بسیاری از مشکلات رفع خواهد شد.

عسکری سهمیه احداث مسکن ملی شهرستان سنندج را ۲۲ هزار و ۶۴۶ واحد عنوان کرد و افزود: تاکنون ۴۵ هزار نفر در سامانه مسکن ملی ثبت‌نام کرده‌اند که ۲۷ هزار نفر آن واجد شرایط برای دریافت مسکن بوده‌اند، ضمن اینکه سهمیه امسال پنج هزار واحد است که برای ۳ هزار واحد آن زمین فراهم شده است.

وی یکی از اولویت‌های فرمانداری را تمرکز روی حاشیه‌نشینی اعلام کرد و ادامه داد: تلاش ما این است که با حضور میدانی در نواحی منفصل شهری از جمله نایسر، مشکلات را از نزدیک رصد و برای رفع آن گام برداریم.

فرماندار سنندج از بهره‌برداری کمپ ترک اعتیاد با ظرفیت ۴۰۰ نفر طی ۲ ماه آینده خبر داد و گفت: طی سال جاری ارتباط مستمر با گروه‌های اجتماعی از جمله امامان جمعه و جماعات، ایثاگران و تشکل‌ها از طریق برگزاری جلسات برقرار شده است.

حل مشکل آب شرب روستای دوشان تا هفته دولت و ۲۵۰ میلیارد ریال هزینه در این رابطه، تلاش برای رفع مشکل آب روستای آساوله و گازرسانی به ۳۰ روستا، از جمله مواردی بود که عسکری به آن اشاره کرد.

انتهای پیام/۲۳۳۰/۷۱

منبع: فارس

کلیدواژه: حسن عسکری فرماندار سنندج ایجاد اشتغال در سنندج فرماندار سنندج طی سال جاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۱۵۸۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علی عسکری: استقلال باید در ابعاد ملی، منطقه‌ای و جهانی جزو برترین‌ها باشد

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا و به نقل از روابط‌عمومی شرکت صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس، در این جلسه که در محل دفتر این گروه برگزار شد، علی عسکری، با اشاره به اهمیت رقابت تیم‌های بزرگ در عرصه داخلی، این مهم را موجب تقویت فوتبال ایران در عرصه‌های بین‌المللی دانست و اظهار داشت: صنعت خودروسازی در آلمان به این دلیل از آمریکا پیش افتاد که دو شرکت بنز و بی‌ام‌و با هم رقابت می‌کردند و این رقابت موجل رشد این صنعت در عرصه جهانی شد. در حوزه فوتبال هم معتقدیم رقابت داخلی برای موفقیت جهانی بسیار مؤثر است، همچنین معتقدیم تیم‌های محبوب ملت باید مورد توجه باشند.

وی با بیان اینکه استقلال ایران باید در ابعاد ملی، منطقه‌ای، آسیایی و جهانی جزو برترین‌ها باشد، تصریح کرد: گروه صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس در حمایت از تیم استقلال ایران جدی است و ما نیز با توکل به خدا و توسل به معصومین و با حمایت هواداران پرشور استقلال ان‌شاءالله به سمت توفیقات ورزشی در عرصه‌های جهانی خواهیم رفت.

مدیرعامل گروه صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس، موفقیت تیم‌های ورزشی و بخصوص فوتبال در عرصه‌های جهانی را موجب نشان‌دادن عظمت و اقتدار ایران در عرصه‌های بین‌المللی دانست و افزود: این موفقیت‌ها به همراه وحدت، همدلی و یکپارچگی در داخل باعث تولید قدرت ملی می‌شود و می‌بایست هر کدام از ما به نحوی برای رسیدن به این مهم تلاش کنیم.

توجه ویژه باشگاه استقلال به حوزه فرهنگی از مواردی بود که در این جلسه موردبحث و بررسی قرار گرفت.این جلسه با حضور علی عسکری، رشید سمیعی، مهدی حیدرزاده، مهدی افضلی، علی خطیر، احمد شهریاری، حسین پناهیان، مهدی قربانی و مهدی سالم برگزار شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • علی‌عسکری: استقلال گوهری برای هلدینگ خلیج فارس است
  • برخی شهرهای استان مرکزی با پدیده حاشیه‌نشینی روبرو است
  • علی عسکری: استقلال باید در ابعادملی، منطقه‌ای و جهانی برترین باشد
  • علی عسکری: استقلال باید در ابعاد ملی، منطقه‌ای و جهانی جزو برترین‌ها باشد
  • «محمد حسن عاقل منش» عضو جدید شورای شهر رشت شد
  • علت عمده سقط جنین مسایل فرهنگی و اقتصادی است
  • خسارت ۱۷۰۰ میلیارد تومانی بارندگی اخیر به زیرساخت‌ها و بخش کشاورزی شهرستان راور
  • نمایشگاه دست ساخت‌های دانش آموزی در سنندج
  • تجهیز اتاق عمل بیمارستان زرقان به میکروسکوپ چشم پزشکی
  • حل مشکلات انتقال آب به دریاچه ارومیه