Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی از تعلل سازمان برنامه و بودجه در تخصیص بودجه سال جاری برای اجرای پروژه‌های عمرانی در استان‌ها انتقاد کرد.

به گزارش ایران اکونومیست، علیرضا پاک فطرت در تذکری شفاهی در جریان جلسه علنی امروز مجلس خطاب به سازمان برنامه و بودجه بیان کرد: با گذشت شش ماه از سال هنوز پولی برای اجرای پروژه‌های عمرانی به استان‌ها تخصیص داده نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نظر می‌رسد دولت بودجه مصوب مجلس را کنار گذاشته و خود تصمیم گیری می‌کند.

وی در ادامه در تذکری خطاب به وزیر جهاد کشاورزی بیان کرد: جنگل‌های بلوط زاگرس در حال نابودی هستند اما وزیر جهاد کشاورزی توجهی به این موضوع ندارد. وضعیت معیشتی مردم مناسب نیست، روز به روز قدرت خرید مردم ضعیف‌تر می‌شود. بازنشستگان نیز روز به روز فقیرتر شده اما آن طور که باید به آنها توجهی نمی‌شود.

نماینده مردم شیراز در تذکری خطاب به وزیر ورزش و جوانان بیان کرد: ورزشگاه ۵۰ هزار نفری فارس و ۶۰ هزار نفری شیراز هر دو نیمه تمام افتتاح شده است. انتظار می‌رود وزیر شخصا به موضوع ورود کرده و مشکل را حل کند.

پاک فطرت همچنین خطاب به وزیر اقتصاد گفت: وزیر اقتصاد قول داده بود تا سرمایه از دست رفته مردم در بورس را بازگرداند اما گویا فراموش کرده است. قرار بود جداسازی وزارت راه از شهرسازی در سال جدید پیگیری شود اما گویا راه‌های کشور به حال خود رها شده است. این موضوع سبب تعلل در اجرای قانون جهش تولید مسکن نیز شده است.

وی در ادامه تاکید کرد: اقشار آسیب پذیر جامعه مانند معلولان، زنان بی سرپرست و معتادان از یاد رفته‌اند و بودجه‌ای که در اختیار سازمان بهزیستی قرار می‌گیرد بسیار ناچیز است. باید توجه بیشتری به این قشر آسیب پذیر داشته باشیم.

 

منبع: خبرگزاری ایسنا برچسب ها: مجلس شورای اسلامی ، جهاد کشاورزی ، سازمان برنامه و بودجه ، شیراز ، قانون جهش تولید مسکن

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی جهاد کشاورزی سازمان برنامه و بودجه شیراز قانون جهش تولید مسکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۴۵۲۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توسعه طرح‌های راه‌سازی در استان بوشهر از اولویت‌ها است

به گزارش خبرنگار مهر، محمدهادی رستمیان صبح دوشنبه در بازدید از پروژه‌های شاخص راهداری دشتستان با حضور مدیرکل راهداری استان و نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: توسعه طرح‌های راه‌سازی در استان بوشهر از اولویت‌های بخش عمرانی است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری بوشهر اظهار داشت: حجم اعتبارات راهداری در دولت سیزدهم چند برابر شده است.

وی گفت: با حمایت از اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در استان بوشهر، در زمینه تسریع پروژه‌های راهداری تلاش خواهد شد.

کد خبر 6097821

دیگر خبرها

  • تکمیل پروژه‌های عمرانی بخش سعدآباد تسریع شود
  • روند اجرای عملیات پروژه تأمین آب آشامیدنی منطقه جنوب استان بررسی شد
  • بررسی از پروژه تأمین‌کننده آب آشامیدنی منطقه جنوب استان در سمیرم
  • تخصیص ۳ میلیارد تومان برای ساخت پلاژ در جزیره خارک
  • دسترسی بزرگراه همت غرب از بزرگراه چمران شمال
  • اعتبارات طرح‌های عمرانی استان‌ها در بودجه ۱۴۰۳ سی درصد افزایش یافت
  • توسعه طرح‌های راه‌سازی در استان بوشهر از اولویت‌ها است
  • تخصیص ۵۰۰ میلیارد تومان برای طرح‌های راهسازی دشتستان
  • یک هزار و ۹۱۹ عنوان برنامه عمرانی و غیر عمرانی در استان سمنان انجام شده است/ پروژه آب‌رسانی به ۲۶۰ روستا در دستور کار است
  • انتقاد یک نماینده مجلس از ناکارآمدی وزرای رئیسی /جا داشت وزرای بیشتری استیضاح می شدند / در مجلس با دولت رودربایستی‌هایی داشتیم