Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-06@03:05:33 GMT

محموله فوق سری در جاسک به گل نشست!

تاریخ انتشار: ۷ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۷۲۶۵۸

محموله فوق سری در جاسک به گل نشست!

فرمانده انتظامی استان هرمزگان گفت: با هوشیاری و تلاش مأموران انتظامی شهرستان جاسک تلاش قاچاقچیان در انتقال ۳۰۲ کیلو تریاک ناکام ماند.

به گزارش ایمنا، سردار غلامرضا جعفری اظهار کرد: مأموران پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان جاسک در ادامه طرح مقابله با قاچاق موادمخدر شب گذشته حین گشت‌زنی در یکی از مسیرهای فرعی و خاکی، به یک دستگاه خودرو سواری سمند مشکوک شدند و دستور توقف دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: راننده خودرو بدون توجه به دستور پلیس و علائم هشداردهنده، اقدام به فرار کرد و پس از تعقیب و گریز طولانی متهم عرصه را بر خود تنگ دید و با استفاده از موقعیت منطقه از محل متواری شد.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان خاطرنشان کرد: در بازرسی از خودرو ۳۰۲ کیلو و ۲۰۰ گرم تریاک کشف و ضبط شد.

منبع: رکنا

کد خبر 600568

منبع: ایمنا

کلیدواژه: تریاک کشف تریاک تریاک جاساز جاسازی تریاک قاچاق تریاک حمل تریاک کشف مواد مخدر مبارزه با مواد مخدر اعتیاد و مواد مخدر قاچاق مواد مخدر کشفیات مواد مخدر توزیع کنندگان مواد مخدر باند موادمخدر کشف مواد مخدر در جاسک شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۷۲۶۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۴ کیلوگرم تریاک در بردسکن کشف شد

سرهنگ محمود مختاری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه فردی سودجو قصد انتقال مقادیر قابل توجهی مواد مخدر از محورهای مواصلاتی بردسکن را دارد، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.

فرمانده انتظامی بردسکن افزود: مأموران انتظامی حین کنترل خودروهای عبوری محور خلیل آباد به بردسکن به یک دستگاه خودروی سواری پژو ۴۰۵ به رانندگی مردی جوان مشکوک و دستور ایست را برای راننده خودرو صادر کردند.

وی گفت: مأموران انتظامی در بازرسی خودرو ۱۴ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک را از متهم کشف کردند.

مختاری ا اشاره به دستگیری یک متهم در این زمینه خاطرنشان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

کد خبر 6097660

دیگر خبرها

  • ۱۴ کیلوگرم تریاک در بردسکن کشف شد
  • کشف محموله ۴ میلیاردی قاچاق دخانیات در قشم
  • اراذل و اوباش قمه به دست در تبریز زمین‌گیر شدند
  • کشف ۱۸۵ کیلوگرم مواد مخدر در هرمزگان
  • کشف البسه قاچاق در شهرستان خوسف
  • دستگیری اراذل و اوباش فردیس
  • توقیف ۱۲ لیفتراک قاچاق به ارزش ۱۸۰ میلیارد ریال
  • توقیف ۱۲ لیفتراک قاچاق به ارزش ۱۸۰ میلیارد
  • کشف دو خودروی سرقتی در سمنان
  • برملا شدن راز قتل پیرزن با سرقت ۱۰۳ گرملاجات