Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-29@05:37:24 GMT

رسمی؛ ستاره ناپولی به پی‌اس‌جی پیوست

تاریخ انتشار: ۹ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۹۲۹۸۷

رسمی؛ ستاره ناپولی به پی‌اس‌جی پیوست

به گزارش "ورزش سه"، از چند هفته قبل شایعاتی درباره تلاش پی اس جی برای انتقال روئیز از ناپولی به پارک دو پرنس به گوش می‌رسید. 
مذاکرات بین دو باشگاه برای نهایی کردن این انتقال از مدتی قبل آغاز شده بود و در حالی که مدیران این باشگاه فرانسوی با نزدیک شدن به مهلت بسته شدن پنجره نقل و انتقالات درباره انجام قطعی این انتقال نگران شده بودند اما بالاخره هر سه طرف بر سر تمامی بندهای در نظر گرفته شده به توافق رسیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


پاری سن ژرمن ساعتی قبل با انتشار توییتی در صفحه رسمی‌اش در توییتر این خبر را اعلام کرد و ناپولی نیز با انتشار بیانیه‌ای به صورت رسمی جدایی این بازیکن را تایید کرد. 


به این ترتیب، روئیز با قراردادی تا سال 2027 به پاری سن ژرمن پیوست و گفته می‌شود مبلغ پرداختی از سوی این باشگاه برای نهایی کردن این انتقال 21.5 میلیون یورو به علاوه بند پاداش است. 
این بازیکن اسپانیایی در سال 2018 و با قراردادی به ارزش 30 میلیون یورو از رئال بتیس به ناپولی ملحق شده بود و قراردادش در تابستان سال آینده با این باشگاه به پایان می‌رسید. 
او در طول این مدت در 166 بازی پیراهن ناپولی را به تن کرد و موفق شد 22 گل و 15 پاس گل نیز به نام خودش به ثبت برساند.

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: نقل و انتقالات اروپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۹۲۹۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسمی: تمدید قرارداد ستاره پی‌اس‌جی تا 2029

به گزارش "ورزش سه"، پاری سن ژرمن آینده ستاره جدید خود را برای طولانی مدت در این باشگاه تضمین کرده است. باشگاه فرانسوی امشب اعلام  کرد، وارن زئیر امری، ملی پوش 18 ساله فرانسوی قرارداد خود را تا ژوئن 2029 تمدید کرده است.

خبر تمدید قرارداد این بازیکن قبل از شروع بازی مقابل لو آور در سی و یکمین هفته لیگ فرانسه در ورزشگاه پارک دو پرنس اعلام شد.

رسانه‌های فرانسوی طی هفته گذشته تایید کرده بودند که پاری سن ژرمن در نظر دارد قبل از پایان فصل تمدید قرارداد این بازیکن را اعلام کند و الخلیفی امشب طرفداران پاری سن ژرمن را سورپرایز کرد.

وارن زئیر-امری با تبدیل شدن به یک ملی پوش فرانسوی در این فصل، به مهره‌ای کلیدی در پاری سن ژرمن تبدیل شده است. او به عنوان یکی از بازیکنان پرورش یافته در آکادمی باشگاه فرانسوی، در فوتبال اروپا برای خودش نامی دست و پا کرده است.

این کریستوف گالتیه بود که امری را در آگوست 2022 با چند دقیقه بازی مقابل کلرمون در اولین بازی فصل 23-2022، به فوتبال فرانسوی معرفی کرد. در بازی امشب مقابل لو آور، ستاره 18 ساله، سی و نهمین بازی این فصل خود در تمامی رقابت‌ها را انجام می‌دهد.

او در این تعداد بازی، سه گل زده و شش پاس گل ارسال کرده است. قرارداد قبلی او در سال 2025 به پایان می‌رسید. بازی امشب در مجموع هفتادمین بازی امری در ترکیب پاری سن ژرمن است.

دیگر خبرها

  • کری ستاره رم برای لورکوزن: رکوردشان را می‌شکنیم!
  • سردار آزمون در زمین مارادونا درخشید(عکس)
  • ناپولی - آاس رم: ترکیب رسمی
  • رسمی؛ درو مک اینتایر با WWE تمدید کرد
  • رسمی: تمدید قرارداد ستاره پی‌اس‌جی تا 2029
  • اینفلوئنسر عراقی و ستاره « تیک تاک » کشته شد
  • اینفلوئنسر عراقی و ستاره «تیک تاک» کشته شد
  • گارد افتخار رئالی‌ها برای ستاره سابق اسپانیا (عکس)
  • تایید شد؛ طارمی به اینتر پیوست | افشای جزئیات قرارداد
  • تایید شد؛ طارمی به اینتر پیوست | افشای جزئیات قرداد