Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، منصور احمدی در پاسخ به سوال مربوط به آخرین وضعیت فعالیت هنرستان دخترانه هنرهای زیبا اظهار داشت: با توجه به اینکه ساخت هنرستان متعلق به ارشاد هنوز انجام نشده است لذا با همکاری آموزش و پرورش بدنبال گرفتن جایی دیگر برای آغاز فعالیت در سال جاری هستیم. 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان افزود: آموزش و پرورش استان چند جا را به ما پیشنهاد داد که به دلیل شرایط نامناسب ساختمانی تایید نشدند و در نهایت قرار است طبق قولی که مسوولان آموزش و پرورش استان به ما داده‌اند طی چند روز آینده یک مدرسه مناسب به این منظور در اختیار ما قرار دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی خاطرنشان کرد: هنرستان هنرهای زیبا دختران در خرم‌آباد قطعا امسال از مهر ماه برای اولین بار در استان فعالیت خود را آغاز خواهد کرد و مشکلی در این زمینه وجود ندارد. 

رضا بیرانوند معاون‌ آموزش‌ و پرورش استان لرستان نیز در همین زمینه اظهار کرد: هنرستان‌های هنرهای زیبا وابسته به فرهنگ و ارشاد هستند، یعنی باید ارشاد مکانی را در اختیار ما قرار دهد، حتی نیروهای آموزشی را هم باید ارشاد معرفی کند.

وی افزود: طبق ماده ۴ آیین نامه آموزش و پرورش تنها می‌تواند مدیر هنرستان را تعیین کند، در واقع فعالیت‌ها زیر نظر آموزش و پرورش و با هماهنگی فرهنگ و ارشاد انجام می‌شود.

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش لرستان با بیان اینکه فضایی که فرهنگ و ارشاد قرار بود برای هنرستان اختصاص دهد نیمه کاره است، اظهار کرد: آموزش و پرورش با وجود اینکه با کمبود فضا مواجه است اما فضایی را به این منظور در اختیار اداره کل فرهنگ و ارشاد قرار داده است.

بیرانوند گفت: اینکه مطرح می‌شود هنرستان منحل شده صحت ندارد، از طرفی کد هنرستان برای اولین بار فعال شده است.

وی خاطرنشان کرد: هنرجویان می‌توانند ثبت نام کنند و هیچ مشکلی در این خصوص وجود ندارد.

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش لرستان گفت: ثبت نام را آموزش و پرورش انجام می‌دهد زیرا طبق قانون تنها مرجع صادر کننده دیپلم آموزش و پرورش است، اما سرفصل های تدریس مربوط به فرهنگ و ارشاد است.

 انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: هنرستان هنرهای زیبا ارشاد لرستان آموزش و پرورش فرهنگ و ارشاد آموزش و پرورش هنرهای زیبا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۹۰۱۱۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری دوره تربیت مربی آموزش نوین قرآن در کهگیلویه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، عبدالکریم عبودی  اهداف این دوره را ساده‌سازی آموزش قرائت قرآن کریم و قابل درک برای تمام اقشار و سنین عنوان کرد و از اعطای گواهینامه معتبر از معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خبر داد و بیان کرد: در این دوره آموزش قرآن کاملا شنیداری بوده و مطالب کامل استاندارد و آکادمیک ارائه می‌شود.  رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه با اشاره به آغاز زمان نام نویسی از متقاضیان گفت: داوطلبان می‌توانند تا ۳۱ اردیبهشت ماه جهت ثبت‌نام به سامانه حمد مراجعه کنند.  عبودی افزود: دوره آموزشی سوم خرداد ماه در فرهنگسرای اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی واقع در کوی آزادگان برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • نوای ساز ارکستر سمفونیک تهران در قلعه فلک‌الافلاک می‌پیچد
  • پایان چالش کمبود معلم از مهرماه امسال
  • تقویت آموزش‌های مهارتی نیازمند توسعه زیرساخت ها است
  • استاندار مرکزی: آموزش فنی و حرفه‌ای راه نجات کشور است
  • تقویت هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای از اولویت‌های جدی ما است
  • استاندار فارس: باید به هنرستان‌ها توجه ویژه‌ای شود
  • برگزاری دوره تربیت مربی آموزش نوین قرآن در کهگیلویه
  • آغاز نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی کانون پرورش فکری آذربایجان‌غربی
  • خبرهایی از ساخت دو فیلم درباره امام رضا(ع) و اقبال لاهوری
  • برپایی نمایشگاه آثار هنرجویان هنر‌های زیبای دختران میبد