Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-04@15:37:19 GMT

چمنیان: نگاه ما به تیم نوجوانان گلخانه‌ای نبود

تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۱۹۶۱۲۱

چمنیان: نگاه ما به تیم نوجوانان گلخانه‌ای نبود

سرمربی نوجوانان ایران بعد از وداع با جام جهانی زیر 17 سال هند مدعی شد نگاهش به تیم اصلا گلخانه ای نبوده است.

به گزارش "ورزش سه"، ایران در یک چهارم نهایی جام جهانیث نوجوانان زیر 17 سال هند با شکست 3-1 برابر اسپانیا قهرمان اروپا به کار خود پایان داد تا امروز با سربلندی و به عنوان بهترین نماینده آسیا در این تورنمنت معتبر به خانه بازگردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


عباس چمنیان سرمربی ایران در اولین اظهارنظر بعد از حذف از جام جهانی در گفتگو با رادیو ایران گفت:« خوشحالیم که در مجموع عملکرد نوجوانان ایران باعث شد تا چند دستاورد مهم و سرنوشت ساز برای فوتبال پایه ایران با این درخشش در جام جهانی به دست بیاید، دستاوردهایی که می تواند در آینده برای فوتبال ایران نقطه عطفی باشد».


او ادامه داد:« اولین دستاورد این بود که باعث شد تا مسئولان ورزش و فوتبال همین طور علاقمندان به این رشته بار دیگر ارتباط خوبی با فوتبال پایه به خصوص در رده نوجوانان پیدا کنند و توجه ویژه ای به نوجوانان داشته باشند که همین امر در طول تورنمنت برای ما برگ برنده هم بود چون از نظر روحی و روانی به تیم کمک کرد».


سرمربی نوجوانان تصریح کرد:« دستاور دوم که خیلی هم کلیدی و مهم خواهد بود این است که نگاه مسئولان ورزش و فدراسیون فوتبال به تیم های پایه از این پس با احترام بیشتری خواهد بود چون واقعیت این است که همین استعدادها هستند که می توانند آینده فوتبال ایران را بسازند. ما اگر می خواهیم همچنان در سطح اول دنیا برای خودمان جایگاهی مهم ترسیم کنیم نیاز داریم با احترام بیشتر به رده ها بنگریم و تیم فعلی افتخارش این است که دوباره احترام را به رده نوجوانان برگرداند. به نظرم الان اولویت این است که مسئولان تیم را رها نکنند چون این تیم آینده فوتبال ملی ایران خواهد بود».


چمنیان با اشاره به این که می توان با یک برنامه ریزی مناسب تیم نوجوانان را به جایگاه مهم تری در تورنمنت های رسمی رساند، افزود:« خوشبختانه با رقم خوردن فضای موجود در فوتبال کشور همه تاکید دارند این تیم نباید رها بشود. این بچه ها استعداد هستند و می توانند آینده را رقم بزنند آن چه نگاه اصلی مسئولان فدراسیون فوتبال است برمی گردد به فرایند پرورش استعدادها که هدف گذاری این فرآیند رساندن آنها به باشگاه ها و تیم های بزرگسالان است و این کار هم در یک سال و دو سال انجام شدنی نیست و نیاز به برنامه طولانی مدت و حمایتی دارد چون اینده فوتبال ایران به آن بسته است از همین رو نباید نوجوانان به حال خود رها شوند».


سرمربی نوجوانان ایران با اشاره به صحبت هایی که پیرامون نگاه گلخانه ای به فوتبال نوجوانان وجود داشته در پایان گفت:« این تیم یک سال و نیم که دست ما بود در هر تورنمنتی که شرکت کرد با درس هایی که از از بازی ها گرفته شد در بازگشت پاکسازی می شد چون می گشتیم و هر کسی استعداد بهتری بود را پیدا می کردیم تا ضعف های موجود را به حداقل برسانیم.بعد از نایب قهرمانی در بازی های قهرمانی آسیا در سال گذشته ما  50 درصد تیم را تغییر برای جام جهانی تغییر دادیم پس نگاه ما به نوجوانان گلخانه ای نبود».

عباس چمنیان نوجوانان

منبع: ورزش 3

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۹۶۱۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۱۰ درصدی تولیدات گلخانه‌ای در تایباد

جواد اعتضادی مدیر جهاد کشاورزی تایباد گفت: در سال زراعی جاری، تولید گیاهان و محصولات گلخانه‌ای مانند نشا‌های جالیزی، سبزیجات، صیفی‌جات و گل‌های زینتی در شهرستان تایباد ۱۰ درصد نسبت به سال گذشته افزایش یافته است.

وی افزود: امسال بیش از ۳۰ میلیون نشای صیفی و سبزی، بیش از یک میلیون انواع گل‌های تزئینی و زینتی و همچنین ۴۰۰ تن سبزیجات برگی و صیفی‌جات در گلخانه‌های تایباد تولید شده است.

مدیر جهاد کشاورزی تایباد ادامه داد: در این شهرستان مرزی ۶۸ گلخانه در مجموع به مساحت ۸ هکتار فعالیت می‌کنند که ۳۰ واحد در بخش مرکزی و ۳۸ واحد در بخش میان‌ولایت واقع شده اند.

اعتضادی بیان کرد: در سال جاری ۴ گلخانه جدید نیز راه اندازی شده است که در مجموع ۷ هزار متر مربع به فضای گلخانه‌ای این شهرستان افزوده شد.

این مقام مسئول اضافه کرد: عمده کشت گلخانه‌ها در بستر خاک می‌باشد و نیز یک گلخانه هیدروپونیک یا آب‌کشت به مساحت ۶ هزار متر مربع در حال راه اندازی است.

مدیر جهاد کشاورزی تایباد تصریح کرد: صدور آسان پروانه تاسیس گلخانه، ارائه تسهیلات به گلخانه‌داران، معرفی متقاضیان به ادارات گاز و برق برای اخذ انشعابات، صدور مجوز تغییر کاربری زمین، اجرای برنامه مدیریت تلفیقی آفات و برگزاری دوره‌های آموزشی از جمله اقدامات مدیریت جهاد کشاورزی تایباد جهت رونق کشت گلخانه‌ای هستند.

اعتضادی افزود: استفاده از آب باران، توسعه فضای گلخانه با بکارگیری سازه‌های با ارتفاع بالا، تولید محصول سالم با مواد غیرشیمیایی و افزایش ضریب مکانیزاسیون از مهترین روش‌های نوین بکاررفته در گلخانه‌های شهرستان است.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اقلیم شهرستان تایباد و مشکلات ناشی از بحران آب، افزایش تولید محصول نسبت به هر لیتر آب مصرفی، افزایش درآمد گلخانه‌دار و افزایش تعداد گلخانه‌ها در این منطقه ضروری می‌باشد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • افزایش ۱۰ درصدی تولیدات گلخانه‌ای در تایباد
  • فیل فودن بهترین بازیکن فصل ۲۴-۲۰۲۳ لیگ برتر انگلیس از نگاه انجمن فوتبال‌نویسان
  • افزایش کشت گلخانه ای در شهریار
  • قربانعلی‌پور: قلعه‌نویی نگاه ریزبینانه به لیگ دارد
  • وزیر خارجه: همه خدمه کشتی توقیف شده را با نگاه انسانی آزاد کرده‌ایم
  • امیرعبداللهیان: ایران همه خدمه کشتی توقیف‌شده را با نگاه انسانی آزاد کرد
  • ایران خدمه کشتی توقیف شده را با نگاه انسانی آزاد کرد
  • امیرعبداللهیان: همه خدمه کشتیِ توقیف‌شده را با نگاه انسانی آزاد کرده‌ایم
  • همه خدمه کشتی توقیف‌شده را با نگاه انسانی آزاد کرده‌ایم
  • یکی از ریشه‌های کاهش نرخ باروری در کشور ما حاصل یک نگاه مالتوسی بود