Web Analytics Made Easy - Statcounter

کرمانشاه- مدیرکل راهداری وحمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه، از آمادگی تمام امکانات این اداره‌کل و استان برای میزبانی زائران حسینی خبر داد و گفت: ۳۰۰ دستگاه اتوبوس برای جابجایی زائران در است

بهمن خسروانی در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص اقدامات اداره کل راهداری وحمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه برای میزبانی از زائران حسینی گفت:  در پی جلسات مستمر ستاد اربعین در استان، جلسه ای در سالن اجتماعات این اداره کل با حضور اعضای ستاد برگزار و کلیه اقدامات و پتانسیل های موجود از ابعاد مختلف بررسی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: طی این نشست هر یک از ارگانهای مسئول به ارائه گزارش درباره اقدامات صورت گرفته در راستای برگزاری هرچه مطلوبتر ایام اربعین پرداخته و سایر موارد مورد بررسی و برنامه ریزی قرار گرفت.

خسروانی گفت: در خصوص وضعیت موکب ها مقرر شد در اسرع وقت لیست تعداد و محل موکب های شناسنامه دار به دبیرخانه معرفی و صلاحیت ایمنی و ترافیکی این اماکن در طول مسیر زوار که توسط ستاد عتبات عالیات مشخص شده اند از سوی پلیس راه و این اداره کل مورد تأیید قرار گیرند.

وی افزود: مواردی همچون بررسی و تأیید ایمنی اتوبوس‌های اعزامی جهت جابجایی زوار توسط پلیس راه استان و این اداره کل به همراه لیست رانندگان و شماره پلاک ناوگان جهت کمیته استان از دیگر مصوبات این جلسه بود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای کرمانشاه، همچنین  از اختصاص ۳۰۰ دستگاه اتوبوس درون شهری برای جا به جایی زائران اربعین از شهر قصرشیرین به مرز خسروی خبر داد.

وی در خصوص پایانه های مسافربری نیز  گفت: پس از نظارت های مستمر اکیپ متشکله،   بررسی نقاط ضعف موجود و اقدامات در راستای بهبودی و رفع مشکلات، مقرر شد بازدیدهای میدانی تا آماده کردن کامل این پایانه ها ادامه یابد.

این مسئول افزود: در ادامه جلسه مقرر شد شرکت های امداد خودرو سایپا و ایران خودرو و هلال احمر، همچنین شرکت پخش فرآورده های نفتی استان نسبت به معرفی تعداد و محل جایگاههای سیار و دائم اکیپ های خود ضمن امکانات موجود در طول مسیرهای زوار اقدامات لازم را انجام دهند.  همچنین معاونت حمل و نقل ترافیک و شهرداری نسبت به تأمین و معرفی جایگاههای پارکینگ اضطراری در سطح شهراقدام کند  تا از پتانسیل های موجود نهایت استفاده مفید صورت گیرد.

خسروانی در خصوص ساماندهی مسیر زوار اظهار داشت: جمع آوری و سازماندهی دستفروشان درمحدوده راهها و جاده ها در طول ایام طرح و ممانعت از توقف آنها در اماکن نامناسب با هدف تامین رفاه حال زائرین از جمله اقداماتی است که در رأس کار قرار گرفته است.

وی  اظهار داشت: مواردی نظیر استقرار تراکتور در پارکینگ خسروی و قصرشیرین، نصب یک دستگاه کانکس ثبت سرعت، پیشگیری از قطع کابل فیبر نوری در محور قصرشیرین- خسروی، تشکیل ستاد گمشدگان، رفع مشکلات آنتن دهی تلفن همراه در برخی از نقاط در طول مسیر و چگونگی توزیع سوخت به موکب ها از دیگر موارد مورد بحث و بررسی این نشست بود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه در پایان گفت: در ایام اجرای طرح، کمیته هایی جهت نظارت بر نحوه کیفیت خدمت رسانی به زائرین تشکیل و نسبت به ارائه خدمات مطلوب فعالیت خواهند کرد.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۱۷۱۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمهیدات لازم از هم اکنون برای مواکب اربعین اندیشیده شود

استاندار سمنان بر ضرورت اتخاذ تمهیدات لازم از هم اکنون برای اسکان مواکب اربعین اندیشیده شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، سیدمحمدرضا هاشمی عصر امروز در جلسه ستاد اربعین حسینی استان که در محل سالن جلسات غدیر استانداری سمنان برگزار شد، اظهار داشت: از هم اکنون تمهیدات لازم برای تسهیل در عبور کامیون‌ها و همچنین اسکان مواکب چه در خاک عراق و چه در مرز مهران اندیشیده شود.

وی خاطرنشان کرد: اربعین یکی از بزرگترین همایش‌های جهان اسلام است و همگان به عشق و ارادت آقا اباعبدالله الحسین(ع) در این مسیر قرار می‌گیرند.

استاندار سمنان با اشاره به اتخاذ تمهیدات لازم برای پذیرایی از زائران اربعین حسینی در این استان افزود: در استان سمنان در ایام اربعین حسینی اقدامات و تمهیدات برای پذیرایی از زائران امام حسین(ع) اندیشیده می‌شود. همچنین در ایام صفر و در مناسبت‌های شهادتی این ماه نیز برپایی موکب‌های اسکان و پذیرایی در دستور کار است.

شناسنامه دار کردن مواکب استان سمنان در دستور کار قرار گیرد

استاندار سمنان بر ضرورت شناسنامه دار کردن مواکب این استان تأکید کرد.

هاشمی افزود: شناسنامه دار کردن مواکب استان و همچنین به‌کارگیری اقدامات و امکانات در راستای تقویت موکب‌داران به منظور حضور پررنگ و موفق در پیاده‌روی اربعین حسینی در دستور کار باشد. برنامه‌ها و همچنین اقدامات در خصوص تسهیل هرچه بهتر حضور عاشقان اباعبدالله الحسین(ع) در اربعین حسینی، بر پایه مشارکت مردم اجرایی شود.

انتهای پیام/361

دیگر خبرها

  • معاون وزیر کشور: در حال رایزنی هستیم تا امکان ورود زائران ایران به عراق با خودرو شخصی فراهم شود
  • تمهیدات لازم از هم اکنون برای مواکب اربعین اندیشیده شود
  • نخستین نشست ستاد اربعین حسینی استان مرکزی
  • سفر رئیس سازمان مدیریت بحران کشور به کرمانشاه
  • میانگین سنی حجاج عازم حج تمتع ۵۷ سال است
  • حاجیان ایرانی با میانگین سنی ۵۷ سال عازم حج تمتع می‌شوند
  • رئیس سازمان مدیریت بحران کشور به کرمانشاه سفر می‌کند
  • سرپل‌ذهاب آماده میزبانی باشکوه از زائران یادمان بازی‌ دراز
  • سرپل‌ذهاب آماده میزبانی باشکوه از زائران یادمان بازی‌دراز
  • جزئیات پرداخت تسهیلات ارزی برای واردات اتوبوس