Web Analytics Made Easy - Statcounter

ازدحام در جایگاه‌های "سی ان جی" در بجنورد طی چند روز گذشته مردم را برای دریافت سوخت موردنیاز خود با مشکل مواجه کرده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری بجنا؛ از علل شکل گرفتن این صف‌های طولانی می‌توان به تعطیلی دوتا از جایگاه های "سی ان جی"  متعلق به شهرداری بجنورد اشاره کرد؛ این جایگاه ها که از چندین روز است که به علت بدهی توسط شرکت گاز تعطیل‌شده، در تشکیل این صفوف بی‌تأثیر نبوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی شهروندان بجنورد که مدت طولانی در صف برای سوخت گیری مانده بود، گفت: دلیل این صف های طولانی برای سوخت گیری این است که چایگاه های CNG در بجنورد پول شرکت گاز را به موقع پرداخت نمی کنند و شرکت گاز هم پمپ های اینان را تعطیل می کند.

وی افزود: در ورودی جایگاه هم تابلو می زنند تعطیلی به علت نقص فنی است در صورتی که نقص فنی وجود ندارد و تعطیلی فقط و فقط به خاطر بدهکاری به شرکت گاز است.

یکی دیگر از شهروندان بجنوردی گفت: این صف های طولانی برای من که راننده تاکسی هستم سخت تر است زیرا من به جای اینکه الان در داخل شهر مسافر جا به جا کنم و امرار معاش کنم باید در این صف های طولانی روزی چهار ساعت منتظر بمانم تا نوبت من شود و سوخت گیری کنم .

تمام شهر ها جایگاه های سوختگیری رانندگان آژانس جدا است

یکی دیگر از رانندگان تاکسی گفت: شهرداری بجنورد باید برای تاکسی های آژانس جایگاه دیگری پیش بینی بکند، تمام شهر ها جایگاه های سوختگیری رانندگان آژانس جدا است نمی دانم چرا در بجنورد اینطور نیست .

وی افزود: از مسئولین درخواست داریم به این مشکل شهر رسیدگی جدی بکنند تا این همه ما در صف گاز نمانیم .

علت تعطیلی دو جایگاه سوخت در بجنورد به دلیل پرداخت نکردن بدهی معوقه شهرداری بجنورد به شرکت گاز است

حسن رضا میربلوکی، مدیر عامل شرکت گاز خراسان شمالی در گفت و گو با خبرنگار بجنا، با اشاره به تعطیلی چند جایگاه سوخت سی.ان.جی( C.N.G ) در شهر بجنورد، اظهار کرد: علت تعطیلی دو جایگاه سوخت در بجنورد به دلیل پرداخت نکردن بدهی معوقه شهرداری بجنورد به شرکت گاز است.

وی افزود: برای بدهی های شهرداری به شرکت گاز جلسه گذاشته شد و تفاهم نامه ای با شهرداری بجنورد امضا شد و طبق آن بنا بود شهرداری طی اقساط بدهی خود را به شرکت گاز پرداخت نماید اما شهرداری خلاف تفاهم نامه عمل کرده است.

مدیر عامل شرکت گاز خراسان شمالی در ادامه بیان داشت: : 2 جایگاه شهرک حکمت و ترمینال که تعطیل شده بدهی آن هر کدام 1 میلیارد و 600 میلیون تومان است.

وی گفت: بودجه ای که از شرکت گاز به شرکت گاز استان تخصص داده می شود ، براساس میزان وصول مطالبات شرکت است و اگر نتوانیم مطالبات شرگت گاز استان را دریافت نماییم، بودجه گازرسانی و توسعه شبکه ها کمتر می شود و برای گاز رسانی به روستاها با مشکل کمبود بودجه رو به رو خواهیم شد.

 وی تصریح کرد: همه شهرداری های استان بدهی های خود را طی اقساط پرداخت می کنند فقط شهرداری بجنورد است که به تفاهم نامه پایبند نبوده است.

میربلوکی با بیان اینکه از 4 جایگاه شهرداری فقط 2 جایگاه را تعطیل کرده ایم، گفت: برای رفاه حال همشهریان فقط 2 جایگاه از 4 جایگاه شهرداری بجنورد را تعطیل کرده ایم و آن هم به دلیل بیشتر نشده بدهی شهرداری بجنورد است.

شهرداری تمامی اقساط  خود را به موقع و طبق تفاهم نامه به شرکت گاز پرداخت نموده است

عباس نقیب معاون اداری و مالی شهردار بجنورد در گفتگو با خبرنگار بجنا، گفت:  طی سالیان گذشته شهرداری بجنورد مبلغ 4 میلیارد تومان برای تامین گاز مورد نیاز ایستگاه های سی ان جی خود، به شرکت گاز استان بدهکار است.

وی افزود: در این خصوص در دوره مدیریت سابق شهرداری با شرکت گاز تفاهم نامه ای امضا شد که طبق آن باید سالیانه شهرداری یک میلیارد از بدهی خود را به شرکت گاز پرداخت کند، شهرداری بجنورد هم بعد از تاریخ عقد تفاهم نامه تمامی اقساط  خود را به موقع و طبق تفاهم نامه به شرکت گاز پرداخت نموده است.

نقیب در ادامه بیان داشت : شرکت گاز در خصوص اخطار های قطع گاز فقط چندبار به صورت شفاهی به همکاران ما اطلاع داده بودند که شهرداری به خاطر داشتن تفاهم نامه با شرکت گاز به اخطار ها توجه نکرده بود.

انتهای پیام/ قربانی

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۲۶۷۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زاکانی: تخصیص ارز تاکسی‌های برقی تهران تامین شده است

شهردار تهران گفت: در حال حاضر بالغ بر ۲۰۰۰ خودرو برقی آماده بوده و تخصیص ارز برای واردات خودرو‌ها با کمک بانک مرکزی صورت گرفته است.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، استفاده از وسایل نقلیه برقی می‌تواند راهکاری بسیار مؤثر در مسیر رفع و کاهش چالش‌های حیاتی و دارای مزایای زیست محیطی، کاهش وابستگی به سوخت‌های تجدیدناپذیر فسیلی و بهبود کیفیت هوا باشند. از این رو تغییر سبک حمل و نقل از سنتی بنزینی به برقی اهمیت ویژه‌ای‌دارد. در این راستا شهرداری تهران برقی‌سازی ناوگان حمل و نقل عمومی را دنبال می‌کند.

علیرضا زاکانی شهردار تهران پیرامون آخرین وضعیت تاکسی‌های برقی اظهار کرد: تاکسی‌های برقی شامل دو دسته خودمالکی و شرکت مالکی می‌شوند. رانندگان تاکسی در بخش شرکت مالکی، سهامدار آن شرکت خواهند شد.

وی افزود: تعدادی خودرو توسط خودروسازان وارد شده است و در بخش خودمالکی قرارداد‌ها در حال بسته شدن است، به زودی واگذاری خودرو به مالکین صورت خواهد گرفت.

زاکانی ادامه داد: در حال حاضر بالغ بر ۲۰۰۰ خودرو برقی آماده بوده و تخصیص ارز برای واردات خودرو‌ها با کمک بانک مرکزی صورت گرفته است.

گفتنی است یکی از نکات حائز اهمیت برای رانندگان تاکسی، قیمت خودرو‌های برقی است که نیازمند ارائه تسهیلات ویژه است. به گفته شهرداری تهران قیمت این خودرو‌ها قابل رقابت با خودرو‌های بنزینی خواهد بود.

علاوه بر این شهرداری تهران برای راه‌اندازی ایستگاه‌های شارژ این خودرو‌ها پیش از این ۴۰۰۰ نقطه را در سطح شهر تهران در ۲۲ منطقه شناسایی کرده است و بنا دارد تا پایان سال ۱۴۰۳ تعداد ایستگاه‌های اعلامی را احداث و مجهز کند.

دیگر خبرها

  • تخلیه دومین ملک مسکونی محل انباشت ضایعات و زباله توسط شهرداری بجنورد
  • دومین منزل انباشت زباله در بجنورد کشف شد
  • قرارداد شهرداری تهران با چین ابهامی ندارد
  • معاون شهردار تهران: قرارداد چین ابهامی ندارد و باعث افتخار است
  • تسویه بدهی شهرداری با بانک‌ها/ قرارداد چین ابهامی ندارد
  • معاون شهردار تهران: قرارداد چین ابهامی ندارد و باعث افتخار ماست
  • تسویه ۱۹۰ میلیارد تومان از بدهی‌های آب و فاضلاب بوشهر
  • زاکانی: تخصیص ارز تاکسی‌های برقی تهران تامین شده است
  • بیانیه شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اهواز در خصوص سرایت بنزین به آب‌های سطحی
  • تعطیلی جایگاه زباله غیر مجاز دستک آستانه اشرفیه