Web Analytics Made Easy - Statcounter

ورزش > لیگ برتر - در حالی که 48ساعت از پیش فروش بلیت‌های دربی در موسسه ای اعتباری آغاز شده، استقبال استقلالی‌ها از دربی کم بوده است!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ هواداران تیم های استقلال و پرسپولیس از نحوه فروش بلیت در شعب موسسه کوثر گلایه دارند و می گویند نمی توانند به راحتی به بلیت بازی برسند. استقلالی و پرسپولیسی ها برای رهایی از دست درصدهای بالای سود بلیت فروشی اینترنتی توسط برهان مبین، به بلیت فروشی دستی از طریق اسپانسرشان روی آوردند و اینگونه هواداران را دوباره در صف های طولانی اسیر کرده اند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این دو روز اول و بر اساس اعلام آمار بلیت های مانده از سهمیه استقلالی ها که در کانال های هواداری شان گذاشته شده است ، برای روز چهارشنبه 12500 برگه بلیت در طبقه اول به فروش می رسد. کل بلیت های طبقه اول حدود 34 هزار تاست که احتمالا بیش از 3 جایگاه 2 هزار نفری آن برای عدم تداخل تماشاگران دو تیم و گریز از درگیری فنس کشی شده و خالی می ماند. با این حساب و با یک آمار سر انگشتی می توان گفت تقریبا اگر نیمی از بلیت های طبقه اول برای استقلالی ها باشد ، کمتر از 2 هزار برگه بلیت طبقه اول در دو روز ابتدایی بلیت فروشی توسط استقلالی ها خریداری شده است.

البته جدای از سختی خرید بلیت، آبی ها در چند بازی اخیر به دلیل نتایج نامطلوب تیم شان خیلی استقبالی از بازی های تیم نداشتند اما شرایط آیا این قدر بد است که حتی در دربی هم آنها به تماشای تیم شان نروند؟

4141

کلید واژه‌ها : دربی - باشگاه استقلال - باشگاه پرسپولیس -

منبع: خبرآنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۳۷۴۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهار آتش سوزی در ساختمان تجاری

محمد یساولی گفت: این حادثه پیش از ظهر امروز در طبقه ششم یک ساختمان تجاری هفت طبقه شعله ور شد که حضور به موقع آتش نشانان موجب جلوگیری از سرایت آتش به طبقات دیگر ساختمان شد.

وی افزود: پس از تماس تلفنی شهروندان با سامانه ۱۲۵ تیم‌های آتش نشانی از پنج ایستگاه آتش نشانی کرج به محل حادثه شتافتند.

رییس سازمان آتش نشانی کرج گفت: این آتش سوزی به طور کامل مهار و موقیعت حادثه ایمن سازی شده است.

وی با بیان اینکه در مهار این آتش سوزی ۲۰ نفر آتش نشان حضور داشتند، اظهار کرد: دراین حادثه به کسی آسیب وارد نشد.

علت حادثه و میزان خسارت وارده در دست بررسی است.

باشگاه خبرنگاران جوان البرز کرج

دیگر خبرها

  • ستاره استقلالی از تیم ملی خط می خورد؟
  • با این لگد قلب آرسنالی‌ها ایستاد! (عکس)‏
  • خواسته استقلالی ها قبل از بازی با تراکتور چیست؟
  • شوخی مردم با موضوع «جت شخصی»/ کمک «ایر تاکسی» به صنعت هوایی
  • دو استقلالیِ تیر در انتظار استقلال! (عکس)
  • سرقت از مردم در پوشش کمک برای خرید بلیت مترو
  • درخشش استقلالی سابق در هوادار ادامه دارد
  • امکان خرید بلیت نیم‌بها از سامانه‌های حمل‌ونقل ریلی و هوایی برای معلولان شدید
  • مهار آتش سوزی در ساختمان تجاری
  • نکونام استقلالی‌ها را تعطیل کرد