Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-01@14:30:21 GMT

رونالدو- مسی و این داستان ادامه دارد

تاریخ انتشار: ۳ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۲۴۲۴۸۸

رونالدو- مسی و این داستان ادامه دارد

رقابت فوق العاده رونالدو و مسی در فتح افتخارات بی شک یکی از جذاب ترین ماراتن های تاریخ فوتبال بوده است.

به گزارش "ورزش سه"، رقابت کریستیانو رونالدو و لیونل مسی طی یک دهه اخیر چه در داخل و چه بیرون مستطیل سبز، به طور کامل جوایز و افتخارات را تحت الشعاع خود قرار داده و این 2 فوق ستاره کلکسیونی خارق العاده ای را طی این سالها چه در عناوین فردی و چه در افتخارات تیمی گرد آورده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

 

کریستیانو رونالدو فوق ستاره پرتغالی رئال مادرید موفق شد کلکسیون فوق العاده خود را با فتح جایزه امسال فیفا ارزشمندتر کرده و دوباره بالاتر از لیونل مسی قرار بگیرد.

 

حالا یک سوال ذهن همه ما را به خود مشغول کرده است؛ کدام یک از آنها موفق به فتح افتخارات فردی بیشتری شده اند؟

 

این 2 فوق ستاره مجموعا رقم غیرقابل باور 287 عنوان را کسب کرده اند که در این میان رونالدو با 157 جایزه شرایط بهتری نسبت به لیونل مسی دارد.

 

 

 

 

ستاره پرتغالی رئال مادرید که فصل فوق العاده ای را سپری کرد و نقش مهمی در دومین قهرمانی رئال مادرید در اروپا ایفا کرد، احتمالا جایزه توپ طلا سال 2017 را نیز از آن خود خواهد کرد تا از این حیث و با فتح 5 جایزه هم ردیف با فوق ستاره آرژانتینی بارسلونا قرار گیرد؛ اما به جز جایزه مرد سال جهان، رونالدو و مسی هر 2 فاتح جایزه فردی فراوان دیگری نیز شده اند که حتی شاید برخی از آنها برای ما ناشناخته باشد.

 

 

 

 

لیونل مسی تا به حال 6 بار عنوان بهترین بازیکن لالیگا را از آن خود کرده است؛ اما جالب اینجاست که رونالدو تنها یک بار موفق به فتح این عنوان شده است. همچنین در بررسی دیگر جوایز مهم لالیگا در می یابیم که لیونل مسی 7 مرتبه جایزه بهترین مهاجم فصل را از آن خود کرده؛ اما ستاره پرتغالی در این زمینه نیز فقط یک بار منتخب دریافت این عنوان بوده است.

 

 

 

 

اما در بررسی تعداد حضور آنها در تیم منتخب سالانه فیفا که همه ساله در روز دریافت جایزه انتخاب می شود، متوجه خواهیم شد که هر 2 بازیکن 11 بار در تیم منتخب سال قرار گرفته اند. اما فهرست جوایز رونالدو به افتخارات او در لیگ برتر و با لباس شیاطین سرخ نیز مزین شده و این بازیکن 3 بار موفق به کسب عنوان قهرمانی در جزیره و یک لیگ قهرمانان بوده است. در دوران حضور در تیم منچستریونایتد، رونالدو 4 بار به عنوان بهترین بازیکن ماه انتخاب شد، 4 بار نیز در تیم منتخب فصل قرار گرفت و یک بار کفش طلای لیگ برتر را نیز از آن خود کرد.

 

 

 

 

اما علیرغم شمردن برخی از افتخارات مشهور این 2 ستاره، در ادامه در می یابیم که رونالدو و مسی عناوینی دارند که از دید برخی پنهان مانده است. رونالدو و مسی هر 2 حضور پررنگی در ESM (تیم منتخب فصل اروپا) که توسط روزنامه نگاران و اهالی رسانه قاره سبز انتخاب می شوند، داشته اند که ستاره بارسا 10 بار و گلزن کهکشانی ها 8 بار در این تیم حضور داشته اند.

 

 

 

 

در سال 2011، رونالدو به عنوان جذاب ترین و بهترین چهره رسانه ای انتخاب شد و 5 سال بعد او جایزه بهترین چهره منتخب اتحادیه اروپا را نیز از آن خود کرد. رونالدو که در دوران حرفه ای خود به عنوان بازیکنی با عملکرد فوق العاده و تلاش فراوان شناخته شده در سال 2014 و 2016 موفق به فتح جایزه بین المللی ورزشکار ESPY نیز شد. البته لیونل مسی نیز در مورد فتح این جایزه هم ردیف با ستاره 32 ساله و پرتغالی است و او نیز در سالهای 2012 و 2015 این عنوان را به خود اختصاص داده است.

 

 

 

 

اما به هر حال با بررسی دقیق کارنامه لیونل مسی و کریستیانو رونالدو در می یابیم که بازیکن پرتغالی در کل 27 جایزه بیش از مسی دریافت کرده است. رونالدو در سال 2017 نیز عملکرد درخشانی داشته و تا اینجا موفق به زدن 44 گل نیز شده و نباید فراموش کرد درخشش فوق العاده او در لیگ قهرمانان و دبل در فینال برابر یوونتوس مهم ترین عامل دوازدهمین قهرمانی کهکشانی ها در اروپا بود. رونالدو دوشنبه شب جایزه خود را از دستان ماردونا و رونالدوی برزیلی دریافت کرد و باید دید در نهایت سرنوشت رقابت او و مسی به کجا ختم خواهد شد.

 

در ادامه، فهرست جوایز کسب شده توسط رونالدو و مسی در دوران پرافتخارشان را به تفکیک مشاهده خواهیم کرد؛

 

 

منبع: دیلی میل

ترجمه: آریا فاطمی مقدم

مراسم برترین های فوتبال جهان فیفا منچستر یونایتد لیونل مسی کریستیانو رونالدو رئال مادرید بارسلونا

منبع: ورزش 3

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۴۲۴۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسنایدر: تن هاخ با برخورد اشتباه با رونالدو، احترام رختکن منچستریونایتد را از دست داد

هافبک هلندی سابق آژاکس، اینتر و رئال مادرید می‌گوید تن هاخ خودش هم به خوبی می‌داند که باید از منچستریونایتد برود.

طرفداری | اشتباه در نحوه برخورد با کریستیانو رونالدو باعث شد تا اریک تن هاخ "احترام" رختکن منچستریونایتد را از دست بدهد.

اریک تن هاخ با به چالش کشیدن کریستیانو رونالدو "اشتباه" کرد و احترام رختکن منچستریونایتد را از دست داد، این را وسلی اسنایدر می‌گوید. رونالدو در پاییز 2022 با مصاحبه‌ای جنجالی با پیرس مورگان، جنجال‌آفرین شد. شیاطین سرخ درنهایت پس از این مصاحبه تصمیم گرفتند تا قرارداد رونالدو را فسخ کنند. اکنون این سوال مطرح می‌شود که آیا تن هاخ در فصل 25-2024 همچنان سرمربی منچستریونایتد خواهد بود یا خیر، چراکه وسلی اسنایدر، ستاره سابق آژاکس، اینتر و رئال مادرید به Veronica Offside در مورد هموطن هلندی خود و جایی که اوضاع در انگلیس برای او به اشتباه پیش رفت، صحبت کرده است.

انتقادات وسلی اسنایدر از تن هاخ

اسنایدر معتقد است که تن هاخ با به چالش کشیدن رونالدو، احترام رختکن را از دست داد و در نهایت شغل خود را نیز از دست خواهد داد.

او قبلاً با رقابت با رونالدو اشتباه کرد. او احترام همه را در آنجا از دست داد. او فکر می‌کرد که کار دیگری انجام می‌شود، اما البته نه. آن بچه‌ها در رختکن فکر می‌کردند: "این مرد دیوانه است؟

اسنایدر در مورد اخراج تن هاخ که به تیتر یک این روزهای خبرگزاری‌های انگلیسی تبدیل شده است، افزود:

البته. او از قبل هم به خوبی می‌داند که باید برود. اما خودش نمی‌خواهد که با پای خودش برود. اگر من جای او بودم، راحت سر جای خودم می‌نشستم [تا اخراج شوم].

 

از دست ندهید ????????????????????????

کری عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس؛ داستان پلنگ و تمساح هالند سیبیلو؛ استایل عجیب غول نروژی تعجب بایرن مونیخ از پدرخوانده: چرا آن حرف‌ها را زدی؟  سرمربی شمس‌آذر: بین ما و پرسپولیس فرق نگذارید

دیگر خبرها

  • «ایساتیس» پرمخاطب‌ترین فیلم هنر و تجربه شد
  • اسنایدر: تن هاخ با برخورد اشتباه با رونالدو، احترام رختکن منچستریونایتد را از دست داد
  • وقتی بعد از بغل مارسلو، همه بازیکنان رئال مادرید کریستیانو رونالدو را بغل کردند / فیلم
  • کار تن‌هاخ در یونایتد با اخراج رونالدو تمام شد!
  • خوشحالی گارناچو به سبک کریستیانو رونالدو، پس از پیروزی در بازی بیلیارد / فیلم
  • شصت و دومین جایزه نوبل ایرانی ۶۲ منتخب خواهد داشت/ جایزه البرز(جایزه نوبل ایرانی) قدیمی‌ترین جایزه علمی کشور است
  • ستاره پی‌اس‌جی: رونالدو من را دیوانه خودش کرد
  • بیش از ۸۰ میلیون جایزه غیرنقدی پیش‌بینی شده برای خوش‌مصرف‌ها
  • اسیر فلسطینی صهیونیست‌ها برنده بوکر عربی ۲۰۲۴ شد
  • جایزه‌ای به نام اکبر زنجانپور اهدا شود/آرزوی نویدمحمدزاده چه بود؟