Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو کمیسیون مستقلان ولایی مجلس جزئیات نشست اعضای فراکسیون متبوعش با وزرای پیشنهادی نیرو و علوم را تشریح کرد.

شهباز حسن‌پور بیگلری عضو شورای مرکزی فراکسیون مستقلان ولایی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به نشست مشترک اعضای فراکسیون متبوعش با رضا اردکانیان و منصور غلامی وزرای پیشنهادی نیرو و علوم، گفت: این نشست صبح امروز (چهارشنبه 3 آبان) با حضور اکثریت اعضای فراکسیون برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این جلسه آقایان اردکانیان و غلامی نقطه‌نظرات و برنامه‌ها و کارنامه خود در حوزه‌های تخصصی وزارت علوم و نیرو را تشریح کردند و نمایندگان عضو فراکسیون نیز سؤالات خود را مطرح و دیدگاه‌ها و نکته‌نظرات‌شان را درباره مسائل مختلف بیان کردند و وزرای پیشنهادی هم به این سئوالات و ابهامات پاسخ دادند.

عضو شورای مرکزی فراکسیون مستقلان ادامه داد: وزیر پیشنهادی نیرو در این جلسه برنامه‌های خود را را درباره استفاده از شیوه‌های نوین و تجدیدپذیر مانند استفاده از انرژی خورشیدی و بادی برای تولید برق را توضیح و برنامه‌های خود را درباره حل مشکلات آب ارائه داد و نکاتی را نیز در زمینه انتقال آب میان حوزه‌ای ارائه داد.

نماینده مردم سیرجان در مجلس با اشاره به بخش دیگری از این جلسه، عنوان کرد: وزیر پیشنهادی نیرو در این جلسه به بحث قانونمند کردن حق‌آبه‌ها اشاره کرد و گفت ایجاد حق‌آبه‌های قانونی در بخش آب آشامیدنی، دامپروری، پرورش آبزیان و کشاورزی نیز در برنامه‌های بنده گنجانده شده است.

وی به حضور منصور غلامی وزیر پیشنهادی علوم در جلسه فراکسیون مستقلان اشاره کرد و تصریح کرد: وزیر پیشنهادی علوم با بیان اینکه مراکز آموزش عالی باید توسعه کمی و کیفی داشته باشند، گفت برنامه‌هایی برای اشتغال فارغ‌التحصیلان دانشگاهی دارد.

حسن‌پور افزود: غلامی با تاکید بر اینکه تشکیل کار‌گروه تخصصی برای تعامل بین دانشگاه و مراکز صنعتی در برنامه‌های وی گنجانده شده گفت هدف از تشکیل این کار‌گروه، تعامل هر چه بیشتر صنعت و دانشگاه است.

عضو شورای مرکزی فراکسیون مستقلان خاطرنشان کرد: در پایان این نشست، نمایندگان سوالات خود از وزیر پیشنهادی علوم در زمینه‌های کرسی‌های آزاداندیشی و تشکل‌های دانشجویی و ... مطرح کردند که غلامی در این باره توضیحاتی را ارائه داد.

حسن‌پور تصریح کرد: با توجه به جو حاکم بر فراکسیون می‌توان گفت نظر اکثریت اعضا نسبت به وزرای پیشنهادی نیرو و علوم مثبت است.

انتهای‌ پیام/

R1385/P1011121/S1,15/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۴۳۷۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی مصوبات پیشنهادی صنعتی مازندران برای سفر دولت

دریافت 38 MB

سعید کهنسال در گفت وگو با خبرنگار مهر با اظهار اینکه مصوبات پیشنهادی سفر دوم دولت به استان در بخش صنایع در حال بررسی است و این طرح‌ها در قالب افتتاحیه و ایجادی و توسعه‌ای در حوزه‌های صنعت و معدن در دستور بررسی است.

وی با اشاره به محدودیت‌های فراروی معادن استان از جمله منابع طبیعی، رشته کوه البرز و غیره گفت: این مساله سبب شده ۱۲۸ واحدمعدنی غیرفعال در استان وجود داشت و با غربالگری شمار آن به ۶۶ واحد کاهش یافته است.

کد خبر 6096238

دیگر خبرها

  • حق مسکن کارگران ۲ برابر می‌شود؟
  • بررسی برنامه‌سازی قرآنی در صدا و سیما از منظر هنری و علوم انسانی
  • نباید از خودنمایی مجازی یا خیابانی یکسری هنجارشکن محدود بترسیم
  • پیشنهاد افزایش ۲ برابری حق مسکن از سوی وزیر کار
  • پیشنهاد وزیر کار برای افزایش ۲ برابری حق مسکن کارگران
  • بررسی مصوبات پیشنهادی صنعتی مازندران برای سفر دولت
  • وضعیت لایحه بودجه حوزه آموزش عالی، تحقیقات و فناوری
  • عملکر درخشان دانشکده علوم پزشکی چابهار در دو سیل اخیر/ برنامه‌های مراقبتی بدون وقفه تداوم دارد
  • معاون وزیر علوم: آیین‌نامه تسهیل جذب دانشجوی خارجی در دستور کار دولت است
  • تدارک ۳۰ عنوان برنامه پاسداشت هفته عقیدتی در شهرستان زابل