Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرنگار حوزه مهاجرین، امتداد نیوز: براساس اطلاعیه جدید کانون کشوری انجمن‌های صنفی دفاتر کفالت، مهلت پیش ثبت‌نام اربعین برای مهاجرین افغانستانی تا هشتم آبان ماه تمدید شد.

در این اطلاعیه آمده است:

«پیش ثبت نام اتباع افغانستانی ساکن ایران جهت اعزام به مراسم عبادی ،سیاسی اربعین عراق تا ٩٦/٨/٨ تمدید شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

براساس اطلاعیه روابط عمومی کانون انجمن‏‌های صنفی دفاتر کفالت اقامت و اشتغال اتباع خارجی، عملیات ثبت نام اتباع افغانستانی ساکن ایران جهت اعزام به مراسم عبادی ،سیاسی اربعین عراق از تاریخ ٩٦/٧/٢٣ در کلیه دفاتر کفالت استان‌ها آغاز شده بود .

١- پیش ثبت نام

کلیه اتباع افغانستانی دارای مدارککارت امایش١١، گذرنامه دارای اقامت معتبر و رسید شرکت در طرح سرشماری اتباع غیرمجاز که در مهلت‌های قبلی موفق به پیش ثبت نام نشده‌اند ، تا ٩٦/٨/٨ فرصت دارند که با مراجعه به همان دفتر کفالتی که پرونده دارند جهت پیش ثبت نام اقدام کنند.
 
نکته ١– فقط افراد دارای رسید طرح سرشماری اتباع غیرمجاز ذیل می‌توانند ثبت نام کنند:
1- افرادی که با عنوان اتباع غیرمجاز دارای مدرک نامعتبر کارت آمایش ١ تا ٩ در طرح سرشماری شرکت کرده‌اند.
2- افرادی که با عنوان اتباع غیرمجاز دارای مدرک نامعتبر برگ تردد در طرح سرشماری شرکت کرده‌اند.
3- افرادی که با عنوان اتباع غیرمجاز دارای مدرک نامعتبر گذرنامه طرح خانواری در طرح سرشماری شرکت کرده‌اند.
4- افرادی که با عنوان اتباع غیرمجاز دارای مدرک نامعتبر گذرنامه دارای اقامت و یا روادید منقضی در طرح سرشماری شرکت کرده‌اند.
5- افرادی که با عنوان خانواده‌هایی که یکی از طرفین دارای مدرک شناسایی معتبر هست، در طرح سرشماری شرکت کرده‌اند.

مهم: (فقط خانواده‌هایی که با عنوان برگ حمایت تحصیلی در طرح سرشماری شرکت کرده‌اند، مشمول نمی‌شوند.)

نکته ٢– افراد دارای گذرنامه الکترونیکی با اقامت معتبر، جهت اخذ ویزای عراق باید به سفارت عراق و کنسولگری‌های مستقر در استان‌ها مراجعه کنند.

نکته ٣ – اضافه کردن افراد خانوار برای اعزام به مراسم اربعین مشروط بر دارا بودن مدرک معتبر، تا قبل از ثبت نام نهایی و ثبت مشخصات آنان در سامانه مجاز می‌باشد.همچنین کم کردن اعضای خانوار در ثبت نام نهایی نیز قابل انجام است. لازم به تاکید است که پس از ثبت نام نهایی کم یا اضافه کردن افراد قابل اجرا  نخواهد بود.

٢ – ثبت نام نهایی

ثبت نام نهایی اعزام به راهپیمایی اربعین عراق، از یکشنبه ٩٦/٧/٢٣ در تمام دفاتر کفالت آغاز شده است.

«ثبت نام نهایی» صرفاً برای آن دسته از زائرینی انجام می‌‌شود که با حضور در دفتر کفالت مربوطه در «طرح پیش ثبت نام»  ثبت درخواست داده باشند.

هزینه‌های اعزام به مراسم اربعین سال ١٣٩٦ عبارت است از:

– هزینه ویزای عراق معادل ریالی ۴۰ دلار بر اساس نرخ اعلامی روز سامانه سماح
– هزینه بیمه حوادث ۱۸۸٫۰۰۰ ریال
– هزینه بیمه هلال احمر ۶۲٫۰۰۰ ریال
– حق العمل دفاتر کفالت و سازمان حج و زیارت ۱۳۰٫۸۰۰ ریال
هزینه صدور دفترچه ۴۰۰ هزار ریال 

زائرینی که سال گذشته دفترچه اقامت به اعتبار سه سال دریافت کرده‌اند، به شرط عدم تغییر در همراهان، نیازی به دفترچه نداشته و لذا هزینه صدور دفترچه از آنان دریافت نخواهد شد.

هر خانوار یک دفترچه دریافت و مشخصات همراهان در دفترچه قید می‌شود لذا از هر خانوار صرفاً هزینه یک دفترچه اقامت را می‏‌باید پرداخت کند و چنانچه براساس دستورالعمل ابلاغی به دفاتر کفالت بابت عضوی از خانوار دفترچه مجزا صادر شود، هزینه دفترچه دریافت می‌شود.

همه هزینه‌ها توسط کارتخوان در داخل دفتر کفالت اخذ می‌شود.(کارت عابر بانک به همراه داشته باشید)

مرز خروجی زوار مهاجر افغانستانی صرفاً «مرز شلمچه» تعیین شده است.

دفترچه اقامت و روادید اربعین از مورخ ۱ الی ۱۵ آبان توسط دفاتر کفالت محل ثبت نام تحویل خواهد شد. طبق ابلاغ وزارت کشور تحویل دفترچه‌های اقامت به زوار مستلزم اخذ مدرک شناسایی خواهد بود.

انتهای پیام/.

ما را در تلگرام، فیسبوک و توئیتر دنبال کنید.

true برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۴۴۲۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری ۱۴۰۳ تا دهم اردیبهشت تمدید شد

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا،

پیرو انتشار دفترچه راهنمای انتخاب رشته (دفترچه شماره ۲) آزمون ورودی مقطع دکتری نیمه‌متمرکز سال ۱۴۰۳ در تاریخ ۱۴۰۳/۰۱/۲۸و اطلاعیه‌های اصلاح آن‌ به تاریخ‌های ۰۲ و ۱۴۰۳/۰۲/۰۵، ضمن اعلام اصلاحات جدید مربوط به دفترچه راهنمای انتخاب رشته، به اطلاع داوطلبان مجاز به انتخاب رشته در این آزمون می رساند برای فراهم کردن تسهیلات بیشتر برای آن دسته از داوطلبانی که تا این تاریخ (۱۴۰۳/۰۲/۰۸) برای انتخاب رشته اقدام نکرده‌اند، ترتیبی اتخاذ شده‌ است که بتوانند تا پایان روز دوشنبه به‌تاریخ ۱۴۰۳/۰۲/۱۰نسبت به انتخاب رشته اقدام کنند.

بنابراین داوطلبان باید در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی و مندرجات اطلاعیه‌های فوق و این اطلاعیه، به درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان مراجعه و نسبت به ثبت کدرشته‌محل‌های انتخابی در آزمون مذکور اقدام کنند.

در ضمن آن دسته از داوطلبانی که قبلاً نسبت به انتخاب کدرشته‌محل‌های تحصیلی اقدام کرده‌اند، می توانند در صورت تمایل تا تاریخ فوق، نسبت به مشاهده یا ویرایش کدرشته‌محل‌های انتخابی خود اقدام کنند.

برای مشاهده فایل اصلاحات سری سوم مربوط به دفترچه راهنمای انتخاب رشته آزمون ورودی دکتری نیمه متمرکز سال ۱۴۰۳ و بارگذاری فایل های مرتبط اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • قرارداد رهن و اجاره برای افغانستانی‌ها در این استان سفت و سخت می‌شود
  • مهلت انتخاب رشته دکتری برای بار دوم تمدید شد / جزییات
  • تمدید دوباره مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری ۱۴۰۳
  • تمدید مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری ۱۴۰۳
  • مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری ۱۴۰۳ تا دهم اردیبهشت تمدید شد
  • مهلت انتخاب رشته دکتری برای بار دوم تمدید شد
  • سرمایه‌های خُرد اتباع خارجی در خراسان جنوبی ساماندهی می‌شود
  • آغاز طرح تحویل دفترچه‌های اقامت طرح سپرده گذاری و ساماندهی سرمایه‌های خرد اتباع خارجی در خراسان جنوبی
  • تمدید کارت ویژه مهاجرین افغانستانی
  • توزیع دفترچه های اقامت طرح سپرده گذاری به اتباع