Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان: دیدار فرمانده منطقه پدافند هوایی شرق قائم آل محمد(عج) با جمعی از فرماندهان سپاه انصارالرضا (علیه السلام) خراسان جنوبی در راستای وحدت افزایی هرچه بیشتر نیروهای مسلح استان امروز (۳ آبان) در بیرجند برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، سرهنگ ستاد علی اکبر عباسی تجدد صبح امروز (۳ آبان) در این جلسه که در محل سالن جلسات فرماندهی منطقه پدافند هوایی شرق برگزار شد، با تسلیت فرارسیدن اربعین سید و سالار شهیدان اظهار داشت: امروز هرچه داریم از برکت تاسوعا و عاشورای امام حسین (علیه السلام) و ائمه اطهار (علیهم السلام) است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی در ادامه با اشاره به فرمان تاریخی حضرت امام خمینی (ره) مبنی بر تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران، افزود: در آن ایام حساس و حضور ضدانقلاب در داخل کشور، ارتش و سپاه توانستند با همکاری و سازماندهی مدبرانه، آرامش را به کشور برگرداند.

 

 فرمانده منطقه پدافند هوایی شرق قائم آل محمد(عج) با تاکید براینکه پیروزی در جنگ تحمیلی، اختصاص به قشر خاصی ندارد و تمامی مردم ایران در این مهم نقش داشتند، گفت: در این بین هیچ کس نمی تواند نقش مهم سپاه را در سازماندهی و بسیج نیروهای مردمی در جنگ تحمیلی انکار کند، همچنین بسیاری از عملیات های افتخارآمیز با همکاری نیروهای ارتش و سپاه به پیروزی رسید.

 

وی همچنین به نقش سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ایام بعد از جنگ تحمیلی اشاره کرد و افزود:  سپاه بعد از جنگ تحمیلی در سازندگی کشور در بخشهای مختلف، نقش مهمی را ایفا کرد و توانست با کمک مردم و بسیج سازندگی، با فاصله زمانی کمی بعد از جنگ، کشور را آباد کند .

 

سرهنگ تجدد با اشاره به نقش سپاه در سال های اخیر و دوران تحریم گفت: امروز در حالی که با انواع تحریم ها و هجمه های فرهنگی دشمن روبرو هستیم، سپاه در حفظ و حراست از مرزهای فرهنگی کشور و همچنین دفاع از حرم ائمه معصومین (علیهم السلام)رسالت خود را به بهترین شکل ادامه می دهد .

 

به گفته وی، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران، امروز خط مقدم مبارزه با تهاجم فرهنگی است که دشمنان نظام به این کشور تحمیل می کنند .

 

وی تاکید کرد: امروز امنیت کشور با حضور مقتدرانه و جانفشانی های نیروهای ارتش و سپاه تامین می شود .

 

وی با اشاره به شعار «ارتشی، سپاهی-دو لشکر الهی » با تدبیر شهید صیاد شیرازی به شعار «ارتشی، سپاهی-یک لشکر الهی» تبدیل شد، چرا که همه نیروهای مسلح کشور مقدس ایران، تحت فرماندهی مقام معظم رهبری هستند، گفت: امروز دشمن به دنبال ایجاد تفرقه بین ارتش و سپاه است .

 

فرمانده منطقه پدافند هوایی شرق قائم آل محمد اظهارداشت: نیروهای مسلح کشور مقدس ایران با بصیرت افزایی و هوشیاری، پاسخ یاوه گویی های دشمنان نظام و انقلاب را می دهند .

 

به گفته وی، امروز کشورهایی در جهان، سپاه را متهم به حمایت از تروریسم می کنند که خود موسس و حامی تروریسم در جهان هستند .

 

وی پدافند هوایی را مصداق بازر وحدت و اتحاد بین نیروهای مسلح ذکر کرد و گفت: در هیات رئیسه قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء (صلی الله علیه و آله) ارتش و برخی از معاونت ها، نیروهایی از سپاه پاسداران حضور دارند که این مهم به تقویت وحدت بین ارتش و سپاه کمک می کند .

 

سرهنگ تجدد آسمان ایران را امن ترین و پرترددترین آسمان در منطقه غرب آسیا دانست و با تاکید بر اینکه امنیت پروازی به طور کامل در آسمان ایران برقرار است، افزود: این مهم با تلاش شبانه روزی نیروهای قرارگاه پدافندهوایی ارتش محقق شده است .

 

وی تاکید کرد: امروز پدافند هوایی همچون گذشته، در برابر هر فتنه دوشادوش برادران سپاهی ایستاده است و به دشمنان اجازه نمی دهد که با یاوه گویی های خود، خدشه ای در ماموریت های نیروهای مسلح و حفظ و حراست از این کشور ایجاد کنند  .

 

سردار علی قاسمی، فرمانده سپاه انصار الرضا (علیه السلام) خراسان جنوبی هم دراین جلسه گفت: امروز به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران،وحدت، هماهنگی،اتحاد و یکرنگی بین نیروهای مسلح موج می زند و به تعبیر مقام معظم رهبری دشمنان جهان اسلام امروز جرات هیچ گونه تعرضی به خاک این کشور را ندارند .

 

وی با تاکید براینکه اگر بین نیروهای نظامی ما اختلافی پیش بیاید، بیشترین سوء استفاده را دشمنان خواهند کرد، به سیاست های انگلیس پیر مبنی بر  «اختلاف بینداز و حکومت کن» اشاره و با بیان اینکه دشمنان این سیاست را برای کشور ایران با توجه به تنوع قومیتی بیشتر دنبال می کنند، گفت: امروز با رهبری های مدبرانه رهبر معظم انقلاب و وحدت و تعامل کامل بین ارتش و سپاه، دشمن نمی تواند هیچ ضربه ای به این کشور وارد کند.

 

سردار قاسمی تجهیزات و تاکتیک های نیروهای مسلح کشور را برخواسته از ذهن خلاق و ایده های شهدای کشور دانست و تصریح کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران بیش از48 هزار شهید و سپاه پاسداران قریب به ۱۳۰ هزار شهید تقدیم کشور کرده است.

 

وی با اشاره به اینکه در خراسان جنوبی هیچ اختلافی بین نیروهای مسلح وجود ندارد و هر کدام از این نیروها طبق ماموریت ها و وظایف خود مشغول خدمت رسانی هستند، یادآور شد: با برگزاری نشست های صمیمی و مشترک بین فرماندهان نیروهای نظامی، این وحدت و تعامل روز به روز بیشتر خواهد شد  .

 

وی با تاکید بر اینکه در مرزها نیز تمامی تحرکات دشمنان به شدت کنترل می شود، خاطرنشان کرد: نیروهای مسلح، تسلط و اشرافیت کامل اطلاعاتی برای برقراری امنیت کشور را دارند .

 

 

پایان پیام/70

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۴۹۰۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معاون وزیر دفاع جمهوری آذربایجان با سرتیپ نصیرزاده دیدار کرد

به گزارش خبرگزاری مهر سپهبد کرم مصطفی یف، معاون وزیر دفاع و فرمانده ارتش نخجوان که به تهران سفر کرده است، به اتفاق هیأت همراه با حضور در ستاد کل نیروهای مسلح، با سرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده جانشین رئیس ستاد کل نیروهای مسلح دیدار و گفت‌وگو کرد.

جانشین رئیس ستاد کل نیروهای مسلح ایران با تاکید بر اهمیت ارتقای سطح روابط دو کشور در بخش‌های مختلف، تصریح کرد: اشتراکات فرهنگی، تاریخی، دینی و سیاسی می‌تواند بستر مناسبی جهت تعامل نیروهای مسلح دو کشور ایجاد کند.

معاون وزیر دفاع و فرمانده ارتش نخجوان با اشاره به اهمیت مناسبات دو جانبه، روابط ایران و جمهوری آذربایجان، گفت: همکاری‌های نیروهای مسلح دو کشور در چارچوب توافقات سومین کمیسیون مشترک همکاری‌های نظامی و دفاعی در حال توسعه و ارتقا می‌باشد.

در این دیدار روند روابط و همکاری‌های دوجانبه نظامی مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت و بر ضرورت رایزنی‌های مستمر مقامات دو کشور در سطوح مختلف تاکید کردند.

کد خبر 6095312 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • آغاز مرحله چهارم عملیات‌ ارتش یمن علیه رژیم صهیونیستی
  • یمن از آغاز مرحله چهارم تشدید عملیات علیه اسرائیل خبر داد
  • آغاز مرحله چهارم عملیات‌ ارتش یمن علیه اسرائیل
  • یمن از آغاز مرحله چهارم تشدید عملیات‌ علیه اسرائیل خبر داد
  • معاون وزیر دفاع جمهوری آذربایجان با سرتیپ نصیرزاده دیدار کرد
  • هشدار امیر دریادار سیاری درباره تلاش «دشمنان» برای «کنترل اذهان جوانان ایران»
  • بازدید محسنی اژه‌ای از دستاوردهای نیروی دریایی سپاه
  • روسیه کنترل کامل یک روستا در «دونتسک» را به دست گرفت
  • اقتدار نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در منطقه درخشان است
  • تجلیل از منتخبین رویداد‌های فرهنگی استان یزد