Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت:: از ابتدای شهریورماه سال جاری و همزمان در بیش از ۱۲۳ کشور جهان و سراسر استان‌های کشور با بهره گیری از حداکثر توان وظرفیت پلیس فتا دهمین مرحله از طرح مبارزه باتهیه و توزیع انواع دارو‌های قاچاق دارو‌های تقلبی و غیرمجاز بهداشتی توسط پلیس فتا استان به مرحله اجرا درآمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



 سردار قادر کریمی افزود: در دهمین مرحله از اجرای طرح پانجی. آ. با موضوع مبارزه با تبلیغ و فروش دارو، مکمل‌های غذایی و اقلام آرایشی وبهداشتی که در بستر فضای سایبری طی رصد و پایش شبانه روزی فضای سایبری توسط کارشناسان پلیس فتا، بیش از یک هزار صفحه اینترنتی اعم از وب سایت، وبلاگ و کانال‌های تلگرام و صفحات اینستاگرامی و... که در زمینه تبلیغ وفروش دارو‌ها فعالیت داشتند شناسایی شدند.

وی گفت: تا کنون ۱۲۳ متهم شناسایی و به پلیس فتا منتقل شدند و هم زمان مکان‌های فعالیت متهمین و مقادیر قابل توجهی اقلام قاچاق و فاقد مجوز بهداشتی و تاریخ گذشته مشتمل بر ۹ هزار ۳۰۰ قلم انواع اقلام آرایشی و بهداشتی، دارو‌های دست ساز، مکمل‌های ورزشی، کرم‌ها و روغن‌های دست ساز و دارو‌های مخدر و جنسی لوازم و آلات استعمال مواد مخدر صنعتی به ارزشی تقریبی پنج میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال کشف و ضبط و انبار تعدادی از آن‌ها با هماهنگی قضایی پلمپ شد.


فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: در خلال عملیات‌های بی وقفه افسران پی جو، تعداد دو دستگاه خودرو سواری مورد استفاده متهمین به همراه یک دستگاه موتورسیکلت مسروقه نیز کشف و توقیف گردید.

سردار کریمی خاطر نشان کرد: در نهایت متهمین دستگیر شده جهت سیر مراحل قانونی به دادسرای عمومی و انقلاب مشهد مقدس معرفی که در حال حاضر برای متهمین قرار مناسب صادر و تحقیقات بیشتر در حال انجام است.

وی در رابطه با شناسایی برخی مجرمین که حوزه جغرافیایی جرم آن‌ها خارج از استان بود، افزود: مستندات و مشخصات شناسایی شده برخی از مجرمین به پلیس فتا محل فعالیت آن‌ها در سایر استان‌ها جهت پیگیری لازم ارجاع شده است.

وی افزود: به منظور حفظ سلامت و تندرستی افراد جامعه به کاربران فضای سایبری فریب دسترسی راحت و ارزان به برخی اقلام، کالا‌ها و .. که توسط افراد کلاهبردار در فضای سایبری تحت عناوین مختلفی پیشنهاد می‌گردد را نخورده و دارو و سایر نیاز‌های دارویی را از فضای سایبری تهیه نکرده و چنانچه مواردی را در اینترنت و فضای سایبری مبنی بر فروش و توزیع دارو و اقلام ممنوعه بهداشتی را مشاهده نمودند به ادرس www.cyber.police.ir بخش گزارشات مردمی ارجاع دهند.

شایان ذکر است فروش دارو و اقلام درمانی در فضای سایبری بدون هماهنگی و تایید وزارت بهداشت و درمان قابل پیگیری و جرم است.
انتهای پیام //ز.ج    

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۶۳۹۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قاچاق کالا عملاً روند تولید را مختل می‌سازد

استاندار سمنان با بیان اینکه موضوع احتکار به‌هیچ‌عنوان پسندیده نیست و قاچاق کالا به‌نوعی عملاً روند تولید را مختل می‌سازد، گفت: با کسی در سطح استان در این زمینه تعارف نداریم. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، سیدمحمدرضا هاشمی عصر امروز در جلسه کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان که در محل سالن جلسات غدیر استانداری برگزار شد، اظهار داشت: بازدید‌ها و نظارت بر انبارها در این بخش برای جلوگیری از احتکار با جدیت در دستور کار قرار داشته باشد.

وی درباره لزوم مقابله با قاچاق کالا و ارز گفت: قاچاق کالا به دلیل سودآوری بالا، زمینه و بستر ایجاد رقابت در بین تولیدات کالاهای داخلی برای ارتقاء کیفیت را از بین خواهد برد‌.

وی از برگزاری منظم جلسات کمیسیون مبارزه قاچاق کالا و ارز استان قدردانی کرد و گفت: تاکنون بالغ‌ بر 95 جلسه در سطح استان تشکیل و مصوبات نیز اجرایی شده است.

استاندار سمنان گفت: کالا و ارز قاچاق شده بدون پرداخت مالیات و عوارض در مدت‌زمان کوتاه در بازار عرضه‌شده و سودآوری بسیاری دارد، لذا این موارد افراد سودجو را به قاچاق سوق می‌دهد.

هاشمی گفت: اشباع کالاهای بی‌کیفیت قاچاق در سطح بازار، عرصه رقابت در بین تولیدات و کالاهای داخلی را از بین می‌برد.

وی با اشاره به آسیب‌های مهم قاچاق کالا گفت: قاچاق کالا به‌نوعی عملاً روند تولید را مختل می‌سازد.

استاندار سمنان از قاچاق سوخت به‌عنوان نوعی دیگر از قاچاق نام برد و گفت: این نوع قاچاق نیز به دلیل سودآوری مورد توجه است.

هاشمی گفت: جلسات قاچاق کالا و ارز برای کشف و جلوگیری از وقوع این مهم باید به‌صورت مستمر و پرقدرت برگزار شود.

انتهای پیام/361

دیگر خبرها

  • برگزاری میز خدمت پلیس فتا خوزستان در اهواز
  • قاچاق کالا عملاً روند تولید را مختل می‌سازد
  • کشف بیش از ۷۳ میلیارد ریال کالای قاچاق در سمنان
  • انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • اجرای طرح مبارزه با قاچاق در استان سمنان/ ۹ متخلف دستگیر شدند
  • انهدام دو باند توزیع مواد مخدر در کرمانشاه
  • کشف بیش از ۵۶ میلیارد ریال کالای قاچاق در استان اردبیل
  • کشف ۱۰ تن انواع خوراک آبزیان خارجى قاچاق در مراغه
  • حبس و جزای نقدی بیش از ۷۴ میلیارد ریالی دو متهم پرونده اخلال در نظام توزیع دارویی آذربایجان غربی
  • انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه