Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@22:26:46 GMT

دارنده مدال برنز کاتای جهان: از عملکردم راضی هستم

تاریخ انتشار: ۴ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۲۶۴۸۲۰

دارنده مدال برنز کاتای جهان: از عملکردم راضی هستم

دارنده مدال برنز کاتای قهرمانی جهان گفت: برای کسب مدالی خوشرنگ‌تر تلاش کرده بودم، ولی اینجا رقابتهای جهانی است و همه رقبا با بهترین آمادگی به میدان می‌آیند.

به گزارش خبرنگار اعزامی مهر به اسپانیا، احمدرضا محمودی بعد از کسب نشان برنز کاتای نوجوانان جهان گفت: رقابتهای جهانی سطح فنی خیلی بالایی داشت و کاتاهای بسیار زیبای را از سوی کاتاروهای کشورهای مختلف شاهد بودیم و خدا را شکر که با مدال به ایران بازمی گردم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این دوره از مسابقات بعد از یک دور استراحت رقبایی از صربستان و اسلواکی را شکست داده و دور سوم به حریف ترکیه ای که طلای این مسابقات را کسب کرد نتیجه را واگذا کردم. ولی در جدول شانس مجدد هر چه در توان داشتم بکار گرفتم و موفق شدم با پیروزی برابر عربستان و مصر به نشان برنز دست پیدا کنم. 

محمودی افزود: بعد از کسب مدال برنز قهرمانی آسیا، هدفم کسب طلای جهان بود و برای تحقق این هدف خیلی تمرین کردم، ولی باید قبول کنیم که اینجا مسابقات جهانی است همه برای کسب پیروزی به میدان می آیند. در کل از عملکرد خود راضی هستم ولی آن مدالی که به دنبالش بودم بدست نیامد. 

رقابتهای کاراته قهرمانی رده های سنی جهان روز چهارشنبه در اسپانیا آغاز شد و تیم ملی کشورمان توسط احمدرضا محمودی و حدیثه جمال موفق به کسب دو مدال برنز کاتای انفرادی شد. 

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۶۴۸۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طلای نسرین شاهی در جام جهانی کره جنوبی/ ساره جوانمردی برنز گرفت

در ادامه رقابت‌های جام جهانی پاراتیراندازی که در کره جنوبی در حال برگزاری است، نسرین شاهی و ساره جوانمردی در تپانچه بادی بانوان به مصاف حریفان خود رفتند و به مدال طلا و برنز دست یافتند.

به گزارش ایسنا، جام جهانی پاراتیراندازی به میزبانی کره جنوبی در حال برگزاری است و نمایندگان ایران امروز شنبه ۸ اردیبهشت در تپانچه بادی بانوان به مصاف حریفان خود رفتند.

نسرین شاهی، ساره جوانمردی و فائزه احمدی بانوان ملی پوش تیراندازی کشورمان در ماده تپانچه بادی بانوان P۲، کلاس SH۱، در مرحله مقدماتی با قرار گرفتن در جمع ۸ نفر نهایی راهی مرحله فینال شدند.

در مرحله فینالی که با حضور ستارگان تیراندازی برگزار شد، نسرین شاهی با ۲۳۹.۷ امتیاز در جایگاه نخست ایستاد و مدال طلا و عنوان قهرمانی را از آن خود کرد. ساره جوانمردی در امتیاز شوت آف با کسب ۲۱۴.۸ امتیاز در رده سوم ایستاد و موفق به کسب مدال برنز شد. فائزه احمدی دیگر نماینده کشورمان با ۱۴۸ امتیاز در رده ششم قرار گرفت.

پیش از این نیز رقیه شجاعی در ماده تفنگ بادی ایستاده در جایگاه هشتم قرار گرفت و تیم تپانچه بادی میکس کشورمان متشکل از محمدرضا میرشفیعی و نسرین شاهی به مدال نقره رسیدند.

همچنین محمدرضا میرشفیعی در ماده تپانچه بادی مردان موفق به کسب مدال نقره شد.

این مسابقات با حضور ۱۲۵ ورزشکار ( ۷۱ مرد و ۵۴ زن) از ۲۷ کشور جهان به میزبانی کره جنوبی برگزار می شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ۲ مدال برنز؛ دستاورد ساواته ایران در بلغارستان
  • برنز جام جهانی پاراتیراندازی به ساره جوانمردی رسید
  • جام جهانی پاراتیراندازی؛ شاهی طلایی شد، برنز بر گردن جوانمردی
  • جام جهانی پاراتیراندازی| ۳ طلا، نقره و برنز برای ایران
  • طلای نسرین شاهی در جام جهانی کره جنوبی/ ساره جوانمردی برنز گرفت
  • کسب ۵ مدال طلا نشانه موفقیت ووشو است/ آمریکا حق ما را ضایع کرد
  • کشتی‌گیر بوشهری به مدال برنز رسید
  • میرزازاده: مسئولان به آرامش کشتی در المپیک کمک کنند
  • ۲ مدال با ارزش نقره و برنز، رهاورد اسکواش‌بازان کشورمان از مسابقات قطر جونیور
  • ۲ مدال باارزش نقره و برنز از مسابقات قطرجونیور