Web Analytics Made Easy - Statcounter

کرمانشاه- فرماندار شهرستان کرمانشاه گفت: ۲ میلیارد تومان اعتبار از سوی قرارگاه بسیج سازندگی در محلات حاشیه نشین کرمانشاه هزینه می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، فضل الله رنجبر امروز در جلسه ستاد بازآفرینی پایدار شهری شهرستان کرمانشاه اظهار داشت: مجمع نمایندگان استان در اختصاص ردیف بودجه در قانون بودجه سال ۹۷ برای محلات اسکان غیر رسمی حاشیه نشینی شهر کرمانشاه تلاش کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 رنجبر با تاکید بر ضرورت توجه جدی به محلات  حاشیه نشین شهر کرمانشاه، گفت: همه موظفیم برای حل مشکلات این محلات تلاش لازم را داشته باشیم.

وی گفت: از محل اعتبارات ملی ۸ میلیارد و یکصد میلیون تومان به پروژه احداث کلانتری در محله شاطرآباد، ساماندهی معابر محله کولی آباد، احداث پل عابر پیاده در محله چمن و اصلاح و بهینه سازی شبکه برق محله آقاجان اختصاص یافت، پیمانکار نیز انتخاب شده، به زودی شروع خواهد شد.

فرماندار کرمانشاه بیان کرد: با حمایت های استاندار، پیگیری و اجرای مصوبات ستاد بازآفرینی ملی و محقق ساختن پروژه های اختصاصی تحول موثر و مثبتی را در محلات اسکان غیر رسمی حاشیه نشین و بافت های فرسوده به وجود می آورد.

وی افزود: احداث مدرسه در شاطرآباد، ساماندهی مجموعه تکیه معاون الملک، اجرای مرکز فرهنگی و آموزشی (سرای محله فیض آباد)، تهیه طرح بازآفرینی شهر کرمانشاه و به ویژه اجرای برنامه نظام محله ای از جمله اولویت های برنامه های ستاد بازآفرینی پایدار شهری، شهرستان کرمانشاه است.

رنجبر افزود: عدم رغبت ساکنین بافت های فرسوده برای جذب تسهیلات بانکی اختصاص داده شده به شهرستان عدم اختصاص سهمیه یارانه تسهیلات مذکور بوده که مشکلاتی را برای جذب این تسهیلات ایجاد نموده و خواستار حل این مشکل هستیم.

در این جلسه، سرهنگ کریمی گزارش طرح کرامت ۱ و ۲ را ارائه و نماینده قرارگاه بسیج سازندگی سپاه پاسداران اظهار داشت: ۲ میلیارد تومان برای اجرای پروژه های فرهنگی، ورزشی و عمرانی به محلات حاشیه شهر کرمانشاه و همچنین روستای بوژان بخش سرفیروزآباد اختصاص داده شده است.

در ادامه، کلهرنیا از اعضای مشورتی ستاد بازآفرینی پایدار شهری شهرستان، توسعه اجتماعی را بهترین راهکار برای توانمند سازی بیان نمود و ضرورت اجرای پروژه سرای محله فیض آباد دانست.

در این نشست مقرر شد؛ ۲ میلیارد تومان اعتبار اختصاصی از سوی قرارگاه بسیج سازندگی در محلات حاشیه نشین با همکاری ادارات در قالب کمیته کاری تعیین و عملیات اجرایی آنها با حمایت قرارگاه بسیج سازندگی سپاه پاسداران شروع شود.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۷۱۳۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجراشدن 65 طرح در محلات هدف بازآفرینی خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، اولین جلسه ستاد بازآفرینی پایدار شهری استان با حضور معاون هماهنگی و امور عمرانی استاندار برگزار شد.

دبیر ستاد بازآفرینی پایدار شهری و مدیرکل راه و شهرسازی استان در این جلسه  گفت: در حال حاضر در 9 شهر خراسان جنوبی  با جمعیت 333 هزار و 511 نفر که شامل 33 درصد از جمعیت استان می شود محلات هدف مستقر هستند.

مودی با بیان اینکه مجموع مساحت هدف بازآفرینی  در استان 654 هکتار است، افزود: 79 طرح در محلات در دست اقدام است که تاکنون 65 طرح تحویل شده و تعداد 8 طرح در حال انجام است که پیشرفت فیزیکی آن 94 درصد می باشد. 

همچنین دبیر ستاد بازآفرینی پایدار شهری در این جلسه ضمن بیان گزارشی از وضعیت بازآفرینی شهری استان  و پروژه های بند تبصره 11 قانون بودجه 1402 ، سند ملی توانمند سازی و سکونتهای غیر رسمی نیز  ارائه و دراین خصوص بحث و تبادل نطر صورت گرفت.

دیگر خبرها

  • ۱۴ محله اردبیل میزبان رویداد «یک صدا ایران» خواهد بود
  • (تصاویر) وضع ناگوار حاشیه‌نشین‌های مرادآباد
  • اجرای ۷۹ پروژه بازآفرینی شهری در محلات خراسان جنوبی
  • ۵۳۰ میلیارد ریال از حقوق دولتی معادن استان اختصاص یافت
  • اختصاص اعتبار برای تکمیل خط ریلی چهارمحال‌وبختیاری ضروری است
  • انتقاد مدیریت بحران استان از نبود تخصیص اعتبار بحران به استان
  • اجراشدن 65 طرح در محلات هدف بازآفرینی خراسان جنوبی
  • ساخت پایگاه اورژانس روستایی با اختصاص ۳۰ میلیارد ریال اعتبار در شهرستان بهار
  • تخصیص ۳۰۰ میلیارد ریال برای تکمیل طرح تغذیه مصنوعی بندان
  • ۱۱۰ میلیارد ریال برای احداث مرکز جامع سلامت مهاباد اختصاص یافت