Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@01:25:40 GMT

افزایش تعداد دستگاه‌های خودپرداز در نجف و کربلا

تاریخ انتشار: ۵ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۲۷۹۰۴۴

افزایش تعداد دستگاه‌های خودپرداز در نجف و کربلا

معاون اجرایی ستاد اربعین شهرداری تهران از افزایش دستگاه‌های خودپرداز در شهرهای کربلا و نجف خبر داد.

منصور باقرصاد در گفتگو با خبرنگار مهر، با تاکید بر اینکه شهرداری تهران با تمام امکانات در خدمات رسانی به زائرین اربعین شرکت دارد گفت: برای خدمت رسانی بهتر از کلانشهرها دعوت شد تا در مکان هایی که امکان حضور دارند با ستادهای استانی خود حاضر شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه با اشاره به اینکه شهرداری تهران سال گذشته در سه مرز حضور داشت ادامه داد: امسال شهرداری در مرز خسروی هم حضور دارد که این مرز توسط شهرداری منطقه ۱۴ تحت پوشش قرار گرفته است.

معاون اجرایی ستاد اربعین شهرداری تهران در ادامه داد: شهرداری مناطق ۵، ۶ و ۴هم در مرزهای مهران، جذابه و شلمچه حضور دارند.

وی با اشاره به استفاده از کمک های مردمی در خدمات رسانی به زائران ابراز کرد: استقرار آتش نشانی، نصب چادر و همچنین نصب چشمه های دستشویی و حمام هم در مرزها توسط شهرداری تهران انجام شده است و ۱۲۰ چشمه در مرز شلمچه و ۱۰۰ چشمه هم در چذابه آماده بهره برداری است.

باقرصاد بیان کرد: اولین گروه  از شهرداری تهران اول ماه صفر به نجف و کربلا اعزام شده و با هماهنگی عتبات نجف و کربلا ۷۲۰ نفر مشغول نظافت هستند.

وی افزود: نیروهای بسیج شهرداری تهران هم بین نجف و کربلا اقدام به برپایی موکب کرده اند  و پذیرایی از زائرین و برپایی چادر برای خواب زوار را انجام می‌دهند.

معاون اجرایی ستاد اربعین شهرداری تهران با اشاره به اینکه نیروهای اعزام شده برای نظافت هم اکنون مشغول جمع آوری نخاله های سال گذشته و همچنین توزیع پلاستیک و دیگر خدمات نظافت در کربلا و نجف هستند بیان داشت: امسال مقابل عمود ۱۴۰۲ محلی در اختیار شهرداری تهران برای نصب چادر برای خدمات رسانی قرار گرفته است.

وی ادامه داد: دستگاه های خودپرداز در شهرهای کربلا و نجف مستقر شده که در سال گذشته این تعداد ۵۰ دستگاه بود و امسال این رقم افزایش پیدا کرده است.

باقر صاد همچنین از بهره گیری نیروهای این ارگان برای راهنمایی زوار خبر داد و گفت: امسال ۷۰۰ نیرو به عنوان راهنمای زوار از طریق شماره ۱۳۷ زوار را راهنمایی می‌کنند که این تعداد نسبت به سالهای گذشته افزایش داشته است.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۷۹۰۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وام ازدواج ۸۸.۵ درصد متقاضیان قمی پرداخت شده است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، روح الله مقدم، معاون جوانان اداره‌کل ورزش و جوانان قم گفت: استان قم درپرداخت وام ازدواج درکشور، طبق جدول وزارت ورزش و جوانان مربوط به پایان سال ۱۴۰۲، رتبه نهم کشور را کسب کرده‌است.

وی ادامه داد: استان قم با تحقق ۸۸.۵ درصدی اعطای وام ازدواج به متقاضیان، در میان ۳۱ استان کشور ، این رتبه را به خود اختصاص داده‌است.

وی یادآور شد که میانگین جمع کل دریافت کنندگان تسهیلات ازدواج در کشور در سال گذشته ۸۵ درصد بوده‌است.

مقدم بیان کرد: ۱۱ هزار و ۵۵۲ فقره وام ازدواج در سال گذشته به متقاضیان در قم پرداخت شده‌است.

وی ادامه داد: این تعداد فقره وام ازدواج با معرفی اداره‌کل ورزش و پرداخت توسط بانک‌ها به مبلغ ۲۴ هزار و ۳۷۵ میلیارد ریال انجام پذیرفته‌است.

معاون اداره کل ورزش و جوانان استان قم همچنین تعداد متقاضیان در صف انتظار دریافت وام در سال گذشته را یک‌هزار و ۵۰۹ نفر عنوان کرد.

وی تعداد کل متقاضیان وام ازدواج در استان قم تا پایان بهمن ماه را ۱۳ هزار و ۶۱ نفر ذکر کرد.

مقدم همچنین یادآور شد: سال ۱۴۰۱ تعداد تسهیلات پرداخت شده ازدواج در استان قم ۱۲ هزار و ۴۷۶ فقره بوده‌است.

دیگر خبرها

  • ثبت احوال : مردان سال گذشته بیشتر از زنان فوت کردند
  • کشف ۸۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در بندرعباس
  • افزایش مسمومیت با قارچ‌ های سمی؛ ۱۴ نفر بستری شدند
  • مردان سال گذشته بیشتر از زنان فوت کردند
  • فعالیت ۲۹ موکب همدان در ایام اربعین در نجف و کربلا
  • طرح ترافیک جدید تهران امسال اجرایی نمی شود
  • همراهی دولت و شهرداری باعث شکستن قفل واردات واگن های مترو
  • افزایش ۳.۶ برابری سرانه بودجه شهرداری استان
  • همراهی دولت و شهرداری باعث شکستن قفل واردات واگن‌های مترو
  • وام ازدواج ۸۸.۵ درصد متقاضیان قمی پرداخت شده است