Web Analytics Made Easy - Statcounter

ائمه‌جمعه استان گلستان به مراسم پیاده‌ روی اربعین حسینی اشاره کردند و گفتند: این پیاده‌ روی نماد اقتدار و وحدت وصف ناشدنی شیعیان جهان است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از گلستان ما ؛ حجت الاسلام محمد صالح منصوری در خطبه های سیاسی عبادی نماز جمعه ضمن تسلیت سالروز شهادت امام حسن مجتبی با اشاره به فضیلت زیارت حضرت اباعبدالله الحسین خاصه در ابعین اظهارداشت:شور و اشتیاق عاشقان برای حضور در مراسم اربعین حسینی دلهای خفته را بیدار می کند که این چه عشقی است که اینگونه عاشقان را در این پیاده روی به وجد آورده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره اینکه چه خیری در این زیارت نهفته است افزود:پیاده روی اربعین را فراموش نکنید چرا که رسانه های جمعی هیچگاه نمی توانند احساسات مردم را به تصویر کشند لذا تا زمانی که انسان خود با چشمانش آن لحظه ها و احساسات را نبیند نمی تواند عشق به امام حسین را درک کند.

امام جمعه بندرترکمن با اشاره به اهداء 7هزار گوسفند از سوی جوان کویتی به مراسم اربعین اباعبدالله تصریح کرد:عشق به امام حسین(ع) شیعه و سنی نمی شناسد لذا پذیرایی از زوار امام حسین(ع) و اشتیاق وصف ناپذیر برای میزبانی از عاشقان اباعبدالله حد و مرز نمی شناسد.

امام جمعه بندرترکمن: ابطال انتخابات کردستان عراق کوبیدن میخ دیگری به تابوت آمریکاست

حجت الاسلام منصوری با اشاره به بیانات رهبری در دیدار با دانش آموختگان دانشگاه افسری ارتش اذعان داشت:از برکت انقلاب،عزت نصیب ملت ایران شد،لذا ایستادگی آمریکا و استکبار جهانی در مقابل ایران همان قدرت و استقلال کشور است.

وی با اشاره به استعفای بارزانی و باطل شدن انتخابات کردستان عراق ادامه داد:استقامت و ایستادگی دولت عراق،اتحاد بین ایران،ترکیه و عراق و قدرت ایران با تکیه بر تدبیر رهبر معظم انقلاب و مستشاران نظامی موجب عقب نشینی قائله کردستان عراق شد،لذا این پیروزی بزرگی برای دولت و ملت ایران وعراق است.

حجت الاسلام منصوری باطل شدن انتخابات کردستان عراق را کوبیده شدن میخ دیگری به تابوت آمریکا دانست و افزود:استکبار جهانی وایادی آن بدانند که کشورهای مسلمان همواره مانند دوست و برادر پشت یکدیکر ایستاده اند تا دراتحاد و انسجام آنان خللی ایجاد نشود.

امام جمعه محبوب بندرترکمن با اشاره به سالروز شهادت حسین فهمیده و روز بسیج دانش آموزی بیان کرد:حسین فهمیده شهیدی بود که دنیا را متحول کرد.

وی همچنین با اشاره به تصویب لایحه ضد موشکی نمایندگان آمریکا در مجلس این کشور خاطرنشان کرد:این تحریم و سخنان دولتمردان آمریکا به خوبی نشان داده که آمریکا و متحدانش به دنبال تغییر نظام درایران هستند.

امام جمعه گرگان: باید قدرت دفاعی به حدی برسد که هیچ فردی جسارت تجاوز را نداشته باشد

آیت الله سیدکاظم نورمفیدی در خطبه‌های نمازجمعه گرگان اظهار داشت: اروپایی‌ها هم به ظاهر مخالفت خود را با سخنان رئیس جمهور امریکا درباره برجام نشان می‌دهند اما در باطن و عمل همان حرف‌ها را می‌زنند.

وی افزود: امریکایی‌ها 2 مشکل اساسی با ایران اسلامی دارند که یکی قدرت منطقه‌ای ایران است که امروز با حضور و قدرت ایران، داعش در حال نابودی است و قدرت ایران اسلامی در منطقه سبب شده که همه سرمایه‌گذاری‌هایی که عربستان در منطقه برای بهم ریختن سوریه انجام داده بود به نتیجه نرسد.

نماینده ولی فقیه در استان گلستان تصریح کرد: ایران اسلامی به قدرت برجسته‌ای در منطقه تبدیل شده و داعش در حال نابودی بوده و نفس‌های آخر خود را می‌کشد و امریکا از این قدرت ایران در منطقه هراس دارد.

آیت الله نورمفیدی گفت: دومین مشکل امریکایی‌ها با ایران قدرت دفاعی ایران است و آنها ایرانی ضعیف می‌خواهند که نتواند از خود دفاع کند اما امروز ایران اسلامی به قدرتی رسیده که امثال صدام و بزرگتر از وی جرات تجاوز به ایران را ندارد و امریکایی‌ها از این قدرت هراس دارند.

وی افزود: این روزها وزیر امور خارجه امریکا برای شکستن این قدرت ایران اسلامی در منطقه حاضر شده و با پادشاه عربستان دیدار می‌کند و از عربستان می‌خواهد که در بازسازی عراق کمک کند تا بتواند رابطه عراق را با ایران خراب کند.

امام جمعه گرگان اظهار داشت: امریکایی‌ها در تلاش برای اتحاد کشورهای عرب منطقه برای قرار گرفتن در برابر قدرت منطقه‌ای ایران هستند اما هیچ‌گاه نخواهند توانست چرا که حضور مرجعیت شیعه آیت‌الله سیستانی در عراق که از قدرت‌های ملی و دینی محسوب می‌شود قطعا اجازه این کار را به آنها نمی‌دهد.

وی گفت: روابط مردم کشورهای عراق و ایران بسیار به هم نزدیک است و هر ساله مردم زیادی از ایران برای زیارت اماکن مقدسه به کشور عراق سفر می‌کنند و همین طور مردم عراق نیز به ایران سفر می‌کنند و برگزاری مراسم اربعین حسینی نیز نمادی از اتحاد و دوستی این مردم مسلمان است.

نماینده ولی فقیه در استان گلستان گفت: مراسم اربعین حسینی نمادی از قدرت مردمی را به ظهور می‌رساند و خیلی‌ها مانند صدام خواستند این را از بین ببرند اما هیچ گاه نتوانستند.

آیت الله نورمفیدی با اشاره به ترس امریکا از قدرت دفاعی و موشکی ایران اظهار کرد: این‌ها از قدرت دفاعی ما هراس دارند و این قدرت همواره برای دفاع از خود است و باید قدرت دفاعی ایران به حدی برسد که هیچ فردی جرات و جسارت تجاوز به ایران را نداشته باشد و این حق همه انسان‌هاست و این موضوع در قرآن نیز به آن تاکید شده است.

امام جمعه آزادشهر: اربعین اجتماع عظیم یاران مهدوی در کربلاست

حجت الاسلام شهابی امام جمعه آزادشهر، در خطبه های نمازجمعه ، به مناسبت نهم صفر سالروز شهادت عمار یاسر اظهارکرد: عمار یاسر صحابه جلیل القدر پیامبر و یار دیرین امیرالمومنین (ع) و برای خیلی ها ملاک حقانیت بود.

وی ادامه داد: آن موقعی که مردم به دنبال باطل وخواهش های نفسانی خود بودند، عمار در بیان حقیقت آرام نبود، ساکت نمی نشست و بی طرف نماند. عمار الگوی مدافعان و فداییان ولایت باید باشد.

امام جمعه آزادشهر با اشاره به سالروز شهادت شهید فهمیده، روز بسیج دانش آموزی و نوجوان خاطرنشان کرد :ما مثل شهید فهمیده ها کم نداریم. دانش آموزان ما همه بسیجی اند و با تهذیب و تحصیل و بصیرت افزائی افتخار می آفرینند و امید آینده انقلاب ما هستند.

حجت الاسلام شهابی در خصوص پیاده روی اربعین حسینی تصریح کرد: شکوه و عظمت اربعین دشمن را مات و مبهوت خود می کند. پیاده روی اربعین،نماد اقتدار و وحدت ناگسستنی و شور وشعور وصف ناشدنی شیعیان جهان است. اربعین اجتماع عظیم یاران مهدوی درکربلا است.

امام جمعه آزادشهر  با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری درجمع دانش آموختگان دانشگاه افسری که فرمودند، قدرت دفاعی کشور به هیچ وجه قابل مذاکره نیست و اقتصاد کشور باید امن باشد، گفت: موشک قدرت دفاعی ما،  نیروی نظامی به ویژه بسیج و سپاه اقتدار ملی ما و امنیت اقتصادی رهایی از وابستگی برای ما می باشد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۸۳۳۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تک‌روی و سهم‌خواهی به نظام و مردم آسیب می‌زند

به گزارش خبرگزاری مهر، «محسن رضایی» در آستانه برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در دیدارهای جداگانه با داوری و روح الامینی، دبیر و معاون امور استان‌های شانا و دبیران جریانات سیاسی دیگر بر وحدت گروه‌های انقلابی تاکید کرد.

وی در دیدار با نادی، جراره و شورای مرکزی شریان، رائفی پور و سعید محمد و شورای مرکزی صبح ایران و احمد نادری و شورای مرکزی جماران گفت: باید از رویش‌های انقلاب استقبال و از هرنوع تفرقه جلوگیری کرد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با تاکید بر ضرورت حفظ وحدت در جبهه انقلاب، افزود: همبستگی و برادری از ارزش‌های اصیل انقلاب اسلامی است که امروز بیش از هر زمانی باید مورد توجه باشد و اکنون ملت و نظام، نیازمند صف فشرده نیروهای انقلاب و کارآمدی جبهه انقلاب است و راه آن قاعده‌محوری به جای شخص‌محوری است.

وی با یادآوری شرایط حساس کشور پس از طوفان الاقصی و عملیات «وعده صادق» اظهار کرد: موقعیت ایران در غرب آسیا بیش از گذشته تعیین‌کننده شده است، بنابراین فرصت‌ها و تهدیدات جدیدی درمقابل کشور قرار گرفته است. در چنین شرایطی وحدت نیروهای انقلاب و تلاش همگانی برای بهبود وضعیت اقتصادی کشور رمز عبور از تهدیدات و بهره‌برداری از فرصت‌هاست. هر نوع تک‌روی و سهم‌خواهی آسیب بزرگی به نظام و مردم خواهد زد. امروز بشدت نیازمند عقلانیت جمعی اشخاص و جریانات سیاسی کشور هستیم.

رضایی با تاکید بر اهمیت مشارکت مردم در انتخابات گفت: انتخابات مجلس باوجود شرایط سخت اقتصادی با حضور مردم انجام شد که نشان دادند تنها راه اصلاح کشور انتخابات و مردم‌سالاری است. حضور سلیقه‌های مختلف سیاسی، مشارکت مردم را جدی‌تر و بیشتر می‌کند.

وی گفت: رقابت باید برادرانه و به دور از منازعه باشد. انتقادات باید منصفانه و همراه با ضوابط اخلاقی صورت گیرد و فضا برای رویش‌های جدید مهیا باشد. تحمل سلیقه‌های سیاسی علامت بلوغ عقلانیت گروه‌های سیاسی است.

در این نشست‌های جداگانه نادی و جراره از شریان، احمد نادری از جماران، رائفی‌پور و سعید محمد از صبح ایران، با تشریح روند شکل‌گیری جریان‌ها و تشکل‌های خود، به بررسی اجمالی دور اول انتخابات و برخی گله‌مندی‌ها پرداختند و آمادگی خود برای گفت‌وگو با سایر گروه‌های جبهه انقلاب را اعلام کردند.

محسن رضایی نیز در جلسه با داوری و روح الامینی، دبیر و معاون امور استان‌های شانا، بر وحدت همه گروه‌های جبهه انقلاب ازجمله شانا، پایداری، شریان، جماران، صبح ایران و تحول‌خواهان وسایر گروه‌ها تأکید کرد و اعضای شانا هم نظراتشان را بیان کردند.

کد خبر 6096438 نفیسه عبدالهی

دیگر خبرها

  • برگزاری باشکوه کنگره اربعین سال ۱۴۰۳ اولویت ایران و عراق است
  • تمهیدات لازم برای حل و فصل مشکلات مرزهای ایران و عراق در اربعین
  • هیچ صندوقی در انتخابات تهران ابطال نشد
  • نماینده آیت الله سیستانی در ترکیه؛ تأکید بر وحدت و گفت و گوی دینی و نقش مثبت رهبران مذهبی / آینده شیعیان ترکیه، روشن است
  • جز قدرت‌های برتر منطقه و جهان هستیم/ باید امیدآفرینی کنیم
  • پیام تسلیت امام جمعه و استاندار کرمانشاه در پی شهادت سرباز مرزبانی
  • حج نماد عظمت امت اسلامی است
  • تک‌روی و سهم‌خواهی به نظام و مردم آسیب می‌زند
  • تشکیل کمیته‌های مشترک ایران و عراق برای مقابله با اخبار دروغ و جعلی
  • رفتار شیعیان باید موجب تقویت مذهب شود