Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران - ایرنا - رئیس فدراسیون وزنه برداری با رد هر گونه شایعه در خصوص مصدومیت «کیانوش رستمی» وزنه بردار المپیکی ایران و یکی از نمایندگان وزن 85 کیلوگرم در رقابت های جهانی آمریکا گفت: سفارت آمریکا در دوبی از رستمی برای انجام مصاحبه مجدد دعوت کرده است.

«علی مرادی» روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: سفارت آمریکا در دوبی اعلام کرد که برای صدور روادید، کیانوش رستمی و برادرش باید برای انجام مصاحبه مجدد و ارایه برخی مدارک مراجعه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


پیش بینی می شود، کیانوش رستمی در روزهای آینده برای پیگیر امور مربوط به اخذ روادید بار دیگر به امارات متحده عربی سفر کند.به سفارت آمریکا در کشور امارات متحده عربی مراجعه کنند.
رئیس فدراسیون وزنه برداری گفت: نماینده وزن 85 کیلوگرم ایران در حال تهیه مدارک خود است.
مرادی در خصوص برخی خبرها مبنی بر مصدومیت جدی رستمی و برخی شائبه ها در اعزام نشدن او به پیکارهای قهرمانی جهان گفت: او مصدوم نیست و برعکس شرایط بسیار خوبی دارد.
برخی خبرگزاری ها امروز از احتمال اعزام نشدن کیانوش رستمی دارنده مدال طلای جهان و المپیک به دلیل مصدومیت و یا صادر نشدن روادید به پیکارهای قهرمانی جهان خبر داده بودند.
البته پیش از این سفارت آمریکا به دلیل کامل نبودن مدارک سید ایوب موسوی دیگر وزنه بردار دسته 85 کیلوگرم، روادید وی را صادر نکرده بود که او در سفر دیگری به کشور امارات مدارک لازم را ارایه داد.
کیانوش رستمی، علی میری، سهراب مرادی، ایوب موسوی، علیرضا سلیمانی، علی هاشمی، سعید علی حسینی و بهداد سلیمی نفرات انتخاب شده برای حضور در پیکارهای قهرمانی سال 2017 جهان در آمریکا هستند و مجید عسگری و همایون تیموری هم نفرات ذخیره در کنار سایر ملی پوشان حضور دارند.
فدراسیون وزنه برداری اعلام کرد که تا زمان اعزام به مسابقات و با توجه به عملکرد وزنه ‌برداران در طول تمرینات، امکان تغییر در این ترکیب باز هم وجود دارد.
رقابت های وزنه برداری قهرمانی سال 2017 جهان از 7 تا 14 آذر ماه در شهر آنهیم لس آنجلس در ایالت کالیفرنیا آمریکا برگزار می شود.
برای آگاهی از آخرین اخبار ورزش ایران و جهان با کانال ورزشی ایرنا در تلگرام irnavarzesh@ همراه شوید.
ورزشی**1067**
خبرنگار: رضا رمضانی انتشاردهنده:علی خورسندی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۹۸۹۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رضوانی عضو هیئت رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد/ فتاحیان مدیر اجرایی آسیا باقی ماند

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، مجمع انتخاباتی کنفدراسیون ورزش‌های آبی آسیا عصر امروز (جمعه) با حضور اعضا در کشور تایلند برگزار شد.

با رایزنی‌های صورت گرفته از سوی مسئولان فدراسیون شنا، در این انتخابات دو کرسی مهم و ارزشمند توسط نمایندگان ایران کسب شد.

پس از برگزاری این جلسه فرید فتاحیان که پیش از این به عنوان مدیر اجرای کنفدراسیون ورزش‌های آبی آسیا برگزیده شده بود در این سمت باقی ماند. طبق دستورالعمل جدید کنفدراسیون ورزش‌های آبی آسیا عنوان دبیر کلی حذف شده و تمام وظایف آن با دایره اختیارات بیشتر بر عهده مدیر اجرایی است. بر این اساس فتاحیان مدیر اجرایی کنفدراسیون ورزش‌های آبی آسیا شد.

همچنین محسن رضوانی رئیس فدراسیون شنای ایران در این انتخابات با رای اعضا مجمع بعنوان عضو هیئت رئیسه فدراسیون ورزش‌های آبی جهان از سال ۲۰۲۵ الی ۲۰۲۹ انتخاب شد. رضوانی علاوه بر این مقام به عنوان نماینده هیئت رئیسه ورزش‌های آبی آسیا به منظور نظارت بر کمیته واترپلو این قاره تعیین گردید. رئیس فدراسیون شنا پس از این انتخابات در هیئت رئیسه کنفدراسیون آسیا نیز ابقا شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رضوانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • استقلال و یاسین سلمانی، بیرانوند و سپاهان!
  • همدان میزبان مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی کشور است
  • انتقاد تند رئیس جمهور مکزیک از آمریکا
  • غیبت وزنه‌برداری ایران در قهرمانی نوجوانان جهان
  • قتل مادر با ضربه‌های هولناک وزنه بدنسازی
  • یک ایرانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • رضوانی عضو هیئت رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد/ فتاحیان مدیر اجرایی آسیا باقی ماند
  • محسن رضوانی عضو هیات رییسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • هینن: باید بفهمم چرا والیبال چین در میان بزرگان جهان نیست