Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران- ایرنا- «ندا شهسواری» و «مریم صامت» بانوان ملی پوش تنیس روی میز امشب (شنبه شب) به منظور شرکت در تور جهانی تنیس روی میز عازم بلژیک خواهند شد.

صامت بانوی ملی پوش تنیس روی میز ایران که به همراه «محمود نظری» دبیر فدراسیون تنیس روی میز، شهسواری و «افشین نوروزی» دیگر ملی پوشان این رشته در غرفه ایرنا در بیست و سومین نمایشگاه بین المللی مطبوعات حضور یافته بود، در گفت و گو با خبرنگار ورزشی ایرنا اظهار داشت: قبل از اعزام به این مسابقات، دومین دوره از اردوی شبانه روزی ما برگزار شد که در بین آن در مسابقات زیادی شرکت کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه این اردوهای شبانه روزی تا زمان برگزاری مسابقات جهانی تنیس روی میز ادامه خواهد داشت، افزود: سطح تمرینات و اردوها خیلی خوب بود و به اوج آمادگی رسیده ایم تا بتوانیم در تور بلژیک بهترین عملکرد را داشته باشیم.
صامت در پاسخ به این سوالی درباره تمرینات با ندا شهسواری برای دیدارهای دو نفره اظهار داشت: بارها با ندا شهسواری در قالب تیم دو نفره بازی کرده ایم؛ حتی در مسابقات فنلاند تیم دو نفره ما همه تیم های دو نفره را برد ولی از آنجایی که بازی ها تیمی بود، مسابقات را واگذار کردیم.
صامت ابراز امیدواری کرد که تیم بانوان ایران در مسابقات بلژیک و در مسابقات دو نفره بتواند کسب مقام کند.
بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها از پنجم آبان ماه با میزبانی از 940 رسانه در قالب 600 غرفه در مصلای امام خمینی(ره) تهران گشایش یافته و مراسم افتتاحیه رسمی آن صبح امروز (شنبه) با حضور «اسحاق جهانگیری» معاون اول رئیس جمهوری، «سیدعباس صالحی» وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، مدیران مسئول مطبوعات و خبرگزاری ها و مهمانان داخلی و خارجی برگزار شد.
برپایی بیش از ٣٠٠ نشست تخصصی و ارائه ٢٠ سخنرانی در بخش بین الملل به همت اداره کل رسانه های خارجی وزارت ارشاد در نمایشگاه مطبوعات امسال پیش بینی شده است.
بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاریها تا 12 آبان ماه ، همه روزه از ساعت 9:30 تا 20:30 پذیرای بازدیدکنندگان است.
ورزشی**9129**1368
خبرنگار: مهدی رهبر**انتشار: خیراله شفیعی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۰۱۳۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان پایان لیگ تنیس روی میز مشخص شد

به گزارش خبرنگار مهر، سی و دومین دوره رقابت های تنیس روی میز لیگ برتر باشگاه های کشور که از دی سال گذشته با حضور هشت تیم آغاز شد، از ۳۱ اردیبهشت با برگزاری مرحله سوم این رقابت ها پیگیری می شود. این مرحله از مسابقات تا ۵ خرداد ادامه خواهد داشت.

پتروشیمی بندرامام، نفت آبادان، رعد پدافند هوایی، پاک نژاد اسپورت، عقاب نهاجا، فراسنج تهران، شهرداری کرج و مناطق نفت خیز جنوب برگزارکننده این فصل از مسابقات هستند. نفت آبادان مدافع عنوان قهرمانی است ضمن اینکه پتروشیمی هم پرافتخارترین تیم لیگ تنیس روی میز ایران است که پس از چندسال غیبت در این فصل از مسابقات شرکت خواهد داشت.

دیدارهای مرحله سوم در حالی برگزار می شود که پتروشیمی در پایان مرحله دوم صدرنشین جدول رده بندی شد. در این مرحله که اسفند سال گذشته برگزار شد، تیم فراسنج حضور نداشت. چهار دیدار عقب افتاده این تیم در مرحله دوم، در جریان مرحله سوم مسابقات برگزار می شود.

مرحله سوم لیگ تنیس روی طی پنج دور پیگیری می شود. در پایان و بر اساس رده بندی نهایی تیم ها، چهار تیم وارد مرحله پلی آف (نیمه نهایی) می شوند.

دیدارهای نیمه نهایی ۲۰ و ۲۴ خرداد به صورت رفت و برگشت برگزار می شود. ۲۷ و ۳۱ خرداد هم زمان مصوب برای برگزاری دیدارهای رفت و برگشت فینال است.

کد خبر 6087578

دیگر خبرها

  • برای کسب سهمیه انفرادی المپیک ناامید نیستیم
  • تکذیب اعزام تیم ملی فوتبال دانشجویان به بلژیک توسط فدراسیون ورزش‌های دانشگاهی
  • مسابقات جام رمضان تنیس روی میز بانوان در سمنان پایان یافت
  • قهرمانی دختران تنیس باز ایران در مسابقات زیر ۱۲ سال غرب آسیا
  • تشکیل و اعزام تیم ملی فوتبال دانشجویان به بلژیک صحت ندارد
  • «گزیده نفایس مطبوعات ایران»، پیش روی مخاطبان در کتابخانه مرکزی رضوی
  • اولین دوره رقابت‌های بین‌المللی تنیس ساحلی قرعه‌کشی شد
  • دختران تنیس روی‌میز ایران چقدر شانس کسب سهمیه المپیک را دارند؟
  • راهیابی دو بانوی ورزشکار خراسان رضوی به اردوی تیم ملی تنیس روی میز
  • زمان پایان لیگ تنیس روی میز مشخص شد