Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران- ایرنا- مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران به پرونده بدهی تیم های استقلال و پرسپولیس اشاره کرد و افزود: طبق نظر کنفدراسیون آسیا شرط حضور تیم ها پرداخت بدهی به بازیکنان، اعضای کادر فنی و سایر موارد است و در غیر اینصورت، خطر حذف، تیم های تهرانی را تهدید می کند.

رضا گل محمدی عصر شنبه در دومین روز نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها که در مصلی امام خمینی (ره) در حال برگزاری است با حضور در غرفه خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران گفت:
ایندگان ایران به کنفدراسیون فوتبال آسیا گفت: آخرین مهلت ارسال مدارک نمایندگان ایران شامل بازیکنان و اعضای کادر فنی به کنفدراسیون فوتبال آسیا تا فردا، هشتم آبان ماه است که هنوز تیم نفت نسبت به این کار اقدام نکرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی یادآور شد: در فصل جاری این مسابقات تیم های پرسپولیس، استقلال، نفت تهران و تراکتورسازی تبریز نمایندگان کشورمان در این مسابقات هستند.
گل محمدی ادامه داد: امسال برای نخستین بار کارشناسان کنفدراسیون آسیا هشت تیم برتر فصل گذشته لیگ را ارزیابی خواهند کرد که در صورت حذف یکی از این تیم ها جایگزین می شود.
مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران در خصوص واگذاری اماکن استان تهران به بخش خصوصی اشاره کرد و گفت: امسال 200 مجموعه آبی و چند منظوره استان به بخش خصوصی واگذار می شوند.
وی با بیان اینکه 13 میلیارد تومان به خزانه دولت واریز می شود، اظهار کرد: قیمت گذاری این اماکن توسط کارشناس دادگستری و اداره کل تعیین می شود.
وی همچنین در پاسخ به سوالی مبنی براینکه برخی از هیات ها نسبت به افزایش قیمت ها اماکن آبی و چند منظوره نسبت به سال گذشته اعتراض دارند، گفت: قیمت گذاری این مجموعه های ورزشی توسط کارشناسان دادگستری صورت گرفته است و افزایش 100درصدی قیمت ها نسبت به سال گذشته نادرست است.
به گفته مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران یکی از برنامه های این نهاد، برنامه ریزی برای حضور ورزشکاران زن و مرد تهرانی در رقابت های جاکارتا اندونزی (2018) است.
وی ادامه داد: 20رشته ورزشی استان تهران از جمله کشتی، کاراته، تکواندو، رزمی، تیراندازی، جودو، شمشیر بازی، شنا، دو و میدانی، وزنه برداری، کوهنوردی، بوکس، فوتبال و والیبال شانس بیشتری برای کسب مدال خواهند داشت.
مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران همچنین به حضور بانوان در مدیریت هیات های ورزشی استان تهران خبر داد و گفت: امیدواریم در مجامع انتخاباتی شاهد حضور 2 تا سه نفر در برخی از هیات های ورزشی استان تهران باشیم.
بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها از دیروز، 5 آبان ماه با میزبانی از 940 رسانه در قالب 600 غرفه در مصلای امام خمینی(ره) تهران گشایش یافته و مراسم افتتاحیه رسمی آن صبح امروز با حضور اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهوری، سیدعباس صالحی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، حسین انتظامی معاون امور مطبوعاتی وزیر ارشاد و رئیس نمایشگاه مطبوعات، محمد خدادی مدیرعامل خبرگزاری جمهوری اسلامی(ایرنا)، بهرام قاسمی سخنگوی وزارت امور خارجه، علیرضا تابش مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی، محمدعلی وکیلی عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی و مدیران مسئول مطبوعات و خبرگزاری ها و مهمانان داخلی و خارجی برگزار شد.
در نمایشگاه امسال، ۱۰۰ ماهنامه، ۵۴ هفته‌نامه، ۳۰دوهفته‌نامه،۲۰ دوماه نامه،۵۲ فصلنامه، بیش از ۱۱۵ رسانه برخط (خبرگزاری و پایگاه خبری)، ۷٠ رسانه محلی،منطقه‌ای و استانی و بیش از ۶۰ روزنامه و موسسه مطبوعاتی در فضایی به مساحت بیش از ۱۳ هزار متر مربع حضور دارند.
ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان‌ها و شماری از خانه‌های مطبوعات استانی از دیگر حاضران در نمایشگاه مطبوعات بیست و سوم هستند.
در بخش بین الملل، روزنامه نگارانی از ۴ قاره به نمایشگاه می‌آیند و در نشست‌های تخصصی که موضوع اصلی آن «تعامل رسانه‌ای» است شرکت خواهند کرد.
برپایی بیش از ٣٠٠ نشست تخصصی و ارائه ٢٠ سخنرانی در بخش بین الملل به همت اداره کل رسانه های خارجی وزارت ارشاد در نمایشگاه مطبوعات امسال پیش بینی شده است و همزمان با اختتامیه این رویداد رسانه ای، مواسم معرفی و تجلیل از برگزیدگان پنجمین دوره جایزه درست نویسی فرهنگستان زبان و ادبیات فارسی برگزار خواهد شد.
چهار نمایشگاه عکس ملی و بین المللی، غرفه پیشکسوتان مطبوعات، دو غرفه ویژه مدافعان حرم، غرفه فرهنگ ایثار ‏و ‏مقاومت، غرفه محیط زیست و بحران آب در رسانه، گنجینه مطبوعات، ایستگاه طنز و کارتون، ایستگاه جوان و ‏مطبوعات، ‏ایستگاه کودک و نوجوان، غرفه اهدای رایگان مجلات، ایستگاه سلامتی(طب سنتی)، دمنوش‌خانه مطبوعات و کسب و ‏کارهای نوپا ‏از جمله برنامه های جنبی نمایشگاه مطبوعات امسال است.‏
بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاریها با شعار «رسانه های آزاد، انسجام اجتماعی و پیشرفت ملی» تا 12 آبان ماه ، همه روزه از ساعت 9:30 تا 20:30 پذیرای بازدیدکنندگان است.
تهرام/7247**1055
خبرنگار: امین کمالی فر**انتشار: زینب کارگر

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۰۳۱۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شمسایی، قهرمانی تیم ملی فوتسال در جام ملت‌های آسیا را به خانواده «حمیدرضا الداغی»، شهید غیرت تقدیم کرد + فیلم

دریافت 6 MB

تیم ملی فوتسال ایران با پیروزی مقابل تایلند توانست قهرمان جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴ شود. بعد از این پیروزی و کسب جام، وحید شمسایی سرمربی تیم ملی فوتسال ایران در ویدئویی که کانال فدراسیون فوتبال منتشر کرده است، این جام را به شهید غیرت «حمیدرضا الداغی» و خانواده وی اهدا کرد و گفت: امیدوارم همه ما در مسیر رشد و تعالی کشور گام برداریم.

وی اضافه کرد: قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران در آسیا را به مردم خوب کشورم تبریک می‌گویم. امروز همه ما ادای دین کردیم و تلاش ملی‌پوشان ایران باعث شد شور و شعف در بین ورزش‌دوستان ایجاد شود. در همین مدت پیام‌های بسیاری را از مسوولان عالیرتبه کشور دریافت کردیم و خوشحالیم که نگاه ویژه‌ای به ورزش به خصوص فوتبال دارند.

شهید حمیدرضا الداغی، هشتم اردیبهشت پارسال در یکی از معابر شهری سبزوار در درگیری با تعدادی از اراذل و اوباش که به ۲ دختر جوان تعرض کرده بودند، با سلاح سرد به شدت مجروح شد و به فیض شهادت نائل آمد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • پاداش قهرمانی ملی‌ پوشان فوتسال آب رفت!
  • روزنامه نگاری با قدرت تیتر
  • بازدید وزیر کشور از غرفه استان تهران در نمایشگاه «اکسپو۲۰۲۴»
  • بازدید وزیر کشور از غرفه استان تهران در نمایشگاه«ایران اکسپو۲۰۲۴»
  • بازدید و رایزنی تجاری ۱۲ هیات خارجی از غرفه گلستان در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴
  • ارسال ۴۳۴ اثر به دبیرخانه جشنواره فصلی رسانه‌های گیلان
  • پیام تبریک اینفانتینو و شیخ سلمان برای قهرمانی فوتسال ایران در آسیا + عکس
  • بازتاب قهرمانی فوتسال ایران در رسانه‌های جهان
  • شمسایی، قهرمانی تیم ملی فوتسال در جام ملت‌های آسیا را به خانواده «حمیدرضا الداغی»، شهید غیرت تقدیم کرد + فیلم
  • بازتاب سیزدهمین قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران در رسانه‌های جهان