Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس هیئت کشتی شهرستان بوکان در گفت‌وگو با خبرنگار امتداد در بوکان، با اشاره به اینکه مسابقات دانشجویی طی روزهای دهم و یازدهم آبان ماه به میزبانی بوکان برگزار می‌شود اظهار داشت: واگذاری دوباره این میزبانی  به بوکان به دلیل  میزبانی شایسته این شهرستان در ادوار گذشته این بازی ها صورت گرفته است.

ابراهیم یزدان‌پناه افزود: در هیات کشتی برای تمامی علاقه‌مندان به این رشته ورزشی باز است و هر کسی که به هر نوعی می‌خواهد به این رشته خدمت کند و قابلیت‌های خود را نشان دهد می‌تواند همکاری کند اما چهارچوب و قوانینی داریم که همه موظف به رعایت آن هستیم و آمدن کسی در هئیت منوط به رفتن یا حذف دیگری نباید باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه امسال در رده سنی خردسالان تیم بوکان توانست مقام نخست استان را کسب کند و نونهالان دوم و جوانان مقام پنجم استان را کسب کنند، بیانکرد: در مجموع این ۳ تیم ۱۹ مدال طلا، نقره و برنز را کسب کردند و هفته گذشته هم مسابقات بزرگسالان برگزار شد و تیم پنج نفره ما یک طلا و ۲ نقره و ۲ برنز کسب کرد و در کشتی فرنگی چهارم شد.

این داور بین‌المللی کشتی تاکید کرد: که با توجه به حجم بالای کشتی گیران در این شهرستان نیاز به احداث یک خانه کشتی برای علاقه مندان به این ورزش احساس می شود.

یزدان‌پناه در رابطه با خانه کشتی کنونی بوکان و مشکلات آن بیان کرد: سالنی مخروبه و بدون استفاده که سال‌ها بود از آن استفاده نمی‌شد دو سال قبل با همت دوستان آموزش و پرورش تعمیر و تجهیز شد و به خانه کشتی اختصاص داده شد و در حال حاضر هم فعال است هرچند زیاد وسیع نیست اما برای رشته کشتی در بوکان بسیار مفید و تاثیرگذار بوده است.

رئیس هئیت کشتی بوکان افزود: در راستای تلاش برای پیشرفت ورزش کشتی در بوکان همواره مسابقات چند جانبه، اردوهای مشترک و دیدارهای تیمی برگزار می‌شود که در بیشتر آن‌ها بوکان مقام نخست را کسب کرده است.

یزدان‌پناه با اشاره به مشکلات این حوزه ورزشی بیان کرد: اجاره دادن سالن و شهریه تنها منابع مالی هیات هستند.

رئیس هیئت انجمن آموزشگاه‌های آذربایجان غربی در این رابطه افزود: ما هم این مجوز و آمادگی را داریم درصورتی که بانوان تمایل به فعالیت در این رشته داشته باشند به شرط وجود مربی خانم، می‌توانیم کلاس کشتی بانوان را برپا کنیم تا بخش بانوان هم در این رشته ورزشی فعال شود.

انتهای پیام/

true برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۱۱۴۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت ۲۸۵ دانش‌آموز مدارس سمپاد در مسابقات ورزشی کردستان

اسماعیل کوهی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: مسابقات ورزشی مدارس استعدادهای درخشان استان کردستان در شهر سنندج برگزار می‌شود.

رئیس اداره استعدادهای درخشان آموزش و پرورش کردستان با اشاره به اینکه دانش‌آموزان در چهار رشته ورزشی به رقابت می‌پردازند، گفت: این مسابقات در رشته‌های ورزشی فوتسال، شطرنج و تنیس روی میز و والیبال برگزار می‌شود.

وی افزود: در رشته‌های فوتسال، شطرنج و تنیس روی میز دانش‌آموزان دختر و پسر شرکت دارند اما رقابت در رشته والیبال ویژه دختران دانش‌آموز مدارس استعدادهای درخشان استان کردستان است.

کوهی خاطرنشان کرد: این دوره مسابقات ورزشی از تاریخ یازدهم الی چهاردهم اردیبهشت ماه به میزبانی اداره‌کل آموزش و پرورش کردستان در سنندج برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه در این مسابقات تعداد ۲۸۵ نفر از دانش آموزان برگزیده مسابقات شهرستانی مدارس سمپاد حضور دارند، گفت: این مسابقات در چهار سالن ورزشی اوراز، شهید احمدپناه، استقلال و هنرستان تندرستی پسران به رقابت خواهند پرداخت.

رئیس اداره استعدادهای درخشان آموزش و پرورش کردستان عنوان کرد: مسابقات فوتسال دختران برای اولین بار است بین دانش‌آموزان سمپاد کشور به صورت آزمایشی و در مدارس سمپاد استان کردستان برگزار خواهد شد.

کوهی افزود: برگزاری این دوره مسابقات ورزشی در مدارس استعداد درخشان سبب ایجاد شور و هیجان در بین دانش‌آموزان این مدارس شده است.

کد خبر 6088486

دیگر خبرها

  • رقابت ۲۵ هزار و ۷۰۰ داوطلب در گروه آزمایشی علوم تجربی
  • اردوی سه روزه تیم منتخب کشتی نونهالان آذربایجان غربی در پیرانشهر
  • بوکان در سکوی نخست المپیاد آماده آذربایجان غربی
  • رقابت ۵۲ هزار نفر برای ورود به دانشگاه در آذربایجان‌غربی
  • رقابت ۲۵ هزار داوطلب گروه تجربی در آذربایجان غربی
  • مسابقات قرآن دانش‌آموزان و فرهنگیان در یزد برگزار می‌شود
  • رقابت ۲۸۵ دانش‌آموز مدارس سمپاد در مسابقات ورزشی کردستان
  • استقبال ازنخستین بانوی المپیکی تاریخ ورزش آذربایجان‌غربی
  • رقابت ۲ هزارو ۵۰۰ داوطلب رشته ریاضی فیزیک در آذربایجان غربی
  • رقابت ۵۲ هزار نفر برای ورود به دانشگاه در آذربایجان غربی