Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست -  
به گزارش ایران اکونومیست؛ کنفدراسیون فوتبال آسیا در سال ۲۰۱۶ تصمیم گرفت تا پاداش تیم های حاضر در این رقابت ها و پاداش تیم های قهرمان و نایب قهرمان را نسبت به دوره‌های گذشته افزایش دهد. افزایش قابل توجهی که نصیب تیم‌های ایرانی نیز می‌شود.
 
کنفدراسیون فوتبال آسیا برای هر برد در مرحله گروهی ۵۰ هزار دلار و تساوی ۱۰ هزار دلار پرداخت می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به این ترتیب تیم‌های پرسپولیس، استقلال خوزستان، استقلال تهران و ذوب آهن هر کدام پاداش‌های جداگانه‌ای دریافت کرده‌اند.
 
هم‌چنین کنفدراسیون فوتبال آسیا مبلغ ۳۰ هزار دلار نیز برای هزینه‌های رفت و آمد در اختیار تیم‌ها قرار می‌دهد.
 
پاداش تیم‌های ایرانی در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا
 
استقلال تهران
 
۳ برد- دو تساوی و یک باخت (۱۷۰ هزار دلار) + (۳۰ هزار دلار ) = ۲۰۰ هزار دلار
 
استقلال خوزستان
 
۲ برد- ۳ مساوی و یک باخت (۱۳۰ هزار دلار) + (۳۰ هزار دلار) =  ۱۶۰ هزار دلار
 
پرسپولیس
 
۲ برد- ۳ مساوی و یک باخت (۱۳۰ هزار دلار)+ (۳۰ هزار دلار) = ۱۶۰ هزار دلار
 
ذوب آهن
 
۲ برد- یک مساوی و ۳ باخت (۱۱۰ هزار دلار) + (۳۰ هزار دلار) = ۱۴۰ هزار دلار
 
در این بین تیم های استقلال تهران، استقلال خوزستان و پرسپولیس توانستند جواز حضور در مرحله حذفی را به دست آورند و هر کدام ۸۰ هزار دلار به دست آوردند و ۳۰ هزار دلار نیز برای هزینه رفت و آمد تیم‌ها در این مرحله نیز به حساب آنها واریز شد.
 
استقلال تهران: ۲۰۰ هزار دلار (مرحله گروهی) + ۱۱۰ هزار دلار (مرحله حذفی) = ۳۱۰ هزار دلار
 
استقلال خوزستان: ۱۶۰ هزار دلار + ۱۱۰ هزار دلار = ۲۷۰ هزار دلار
 
پرسپولیس: ۱۶۰ هزار دلار + ۱۱۰ هزار دلار = ۲۷۰ هزار دلار
 
در این مرحله دو تیم استقلالی از لیگ قهرمانان حذف شدند و پرسپولیس برای صعود به جمع ۸ تیم برتر آسیا مبلغ ۱۲۰ هزار دلار به دست آورد و ۳۰ هزار دلار هم برای هزینه رفت و آمد دریافت کرد.
 
مجموع مبلغ دریافتی تیم‌های ایرانی (به جر پرسپولیس) از لیگ ۲۰۱۷ آسیا
 
پرسپولیس: ۲۷۰ هزار دلار (مرحله گروهی و حذفی) + ۱۲۰ هزار دلار (مرحله یک هشتم) و ۳۰ هزار دلار = ۴۲۰ هزار دلار
 
استقلال تهران: ۳۱۰ هزار دلار
 
استقلال خوزستان ۲۷۰ هزار دلار
 
در این مرحله پرسپولیس توانست الاهلی عربستان را شکست دهد و به نیمه نهایی راه یابد و مبلغ ۲۰۰ هزار دلار به دست آورد و ۳۰ هزار دلار هم برای هزینه دریافت کرد. با این حساب مجموع دریافتی تیم پرسپولیس از حشور در لیگ قهرمانان آسیا در سال ۲۰۱۷ به شرح ذیل خواهد بود.




 
پرسپولیس: ۴۲۰ هزار دلار + ۲۳۰ هزار دلار = ۶۵۰ هزار دلار (حدود سه میلیارد تومان)
 
در نهایت کار سرخپوشان با شکست برابر الهلال عربستان به پایان رسید و این تیم مبلغ ۶۵۰ هزار دلار از رقابت های این فصل لیگ قهرمانان به دست آورد.
 
 این پاداش‌ها بر اساس فرمول ۲۰۱۶ کنفدراسیون فوتبال آسیا محاسبه شده است. ممکن است پاداش‌ها در لیگ ۲۰۱۷ آسیا افزایش یافته باشد که در این صورت دریافتی پرسپولیس از حضور در این دوره لیگ قهرمانان آسیا نیز افزایش خواهد یافت.
 
البته این پاداش‌ها جز مبالغ دریافتی تیم‌ها از بلیت فروشی‌ و حق پخش و تبلیغات دور زمین است که اگر این مبالغ نیز به این دریافت‌ها افزوده شود، مشکلات مالی کنونی پرسپولیس برای عدم حذف از لیگ آسیا با یک مدیریت صحیح کاملا برطرف خواهد شد.
 
کمک هواداران خارجی نیز در این دوره از رقابت‌های لیگ آسیا به پرسپولیس کم نبوده است، نمونه آن کمک چند ده میلیونی "م.ی" در اردوی امارات پرسپولیس است.  
 
تیم قهرمان لیگ قهرمانان آسیا ۳ میلیون دلار و تیم نایب قهرمان ۱.۵ میلیون دلار به دست خواهند آورد.

منبع: ایران اکونومیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۱۶۶۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازار دلار سرد‌تر می‌شود؟

بررسی‌های به عمل آمده از بازار ارز غیر‌رسمی تهران در هفته‌ای که گذشت گویای آن است که نرخ دلار آزاد در هفته نخست اردیبهشت ۲.۸۳ درصد کاهش یافته است. از بین رفتن ریسک‌های سیاسی در اخبار سبب شده حجم تقاضای بازار آزاد کاهش یابد. از سوی دیگر مال‌دار‌ها نیز با ترس از تشدید روند کاهشی، اقدام به فروش دارایی‌های خود کرده‌اند.

به گزارش دنیای اقتصاد، بازار ارز و طلا در هفته‌ای که گذشت افت نرخ نسبتا قابل توجهی را تجربه کرد. در حالی که قیمت هر برگ دلار آزاد در بازار روز پنج‌شنبه ۳۰ فروردین ماه در کانال ۶۵ هزار تومانی معامله می‌شد، قیمت این ارز در روز‌های پایانی هفته نخست اردیبهشت در کانال ۶۳ هزار تومانی ثبت شد. این در حالی است که سکه طلا در روند کاهشی دلار را پشت سر خود قرار داده و در همین مدت زمان ۵.۵۶ درصد افت کرده است. تحلیلگران بازار تهران عامل این روند کاهشی بازار را در پارامتر‌های سیاسی دنبال می‌کنند.

به عقیده این افراد رشد قیمتی که بازار در هفته‌های اخیر تجربه کرده بود، پشتوانه معاملاتی نداشت و صرفا با تشدید هیجانات اتفاق افتاد. در نتیجه در زمان تخلیه این هیجانات، حمایت محکمی در بازار مشاهده نمی‌شود و افت نرخ به راحتی صورت می‌پذیرد. از سوی دیگر همراه شدن فروشندگان در بازار این روند را تشدید می‌کند. بسیاری از افرادی که در روز‌های هیجانی بازار اقدام به خرید ارز در نرخ‌های بالا کردند، اکنون با هدف ضرر کمتر اقدام به عرضه دارایی‌های خود کرده و افت سطح تقاضا در کنار افزایش سطح عرضه به تشدید روند کاهشی دامن می‌زند.

بررسی‌ها نشان می‌دهد که در زمان انتشار نخستین ریسک‌های سیاسی قیمت شاخص ارزی در کانال ۶۱ هزار تومانی معامله می‌شد. در نتیجه برخی از فعالان بازار معتقدند که اگر کلیه هیجانات از بازار تخلیه شود امکان حضور مجدد نرخ اسکناس آمریکایی در کانال مذکور وجود دارد.

سکه جا زد، دلار ادامه داد

روند بازار‌های ارز و طلا در روز پنج‌شنبه ۶ اردیبهشت متضاد بود. دلار آزاد که در راستای روند کاهشی جدید خود در بازار روز چهارشنبه به رقم ۶۴ هزار تومان رسیده بود، بازار پنج‌شنبه را نیز با افت نرخ پشت سر گذاشت و در این روز حدود ۵۵۰ تومان کاهش یافت تا در رقم ۶۳ هزار و ۴۵۰ تومان معامله شود.

گفتنی است که آخرین روز حضور دلار در این نرخ ۲۱ فروردین بود. اما برخلاف روند کاهشی دلار، قیمت شاخص‌های طلایی بازار تهران در روز‌های پایانی هفته گذشته افزایشی بود. هر قطعه سکه طلا طرح جدید در بازار پنج‌شنبه با رشد ۵۰۰ هزار تومانی به رقم ۴۲ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان رسید. ربع سکه طلا نیز در این روز رشدی ۱۰۰ هزار تومانی را تجربه کرد و در رقم ۱۵ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان داد و ستد شد.

به عقیده برخی از تحلیلگران بازدهی‌های هفتگی منفی ۵.۵۶ درصدی سکه و منفی ۲.۸۳ درصدی دلار، این اصلاح نرخ سکه را توجیه می‌کند. البته نوسانات طلای جهانی را نیز می‌توان دیگر عامل تغییر روند بازار سکه دانست.

دیگر خبرها

  • با بودجه ۳میلیارد تومانی در کجای پایتخت می‌توان خرید؟/ جدول قیمت‌ها
  • فرصت تاریخی برای سپاهان، ملوان و تراکتور پس از حذف استقلال و پرسپولیس
  • جنجال حذف ستاره از لوگوی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس
  • سپاهان و تراکتور محکوم به پیروزی برابر استقلال و پرسپولیس
  • استقلال و یاسین سلمانی، بیرانوند و سپاهان!
  • حذف نمایندگان ایران در روز نخست شمشیربازی انتخابی المپیک در منطقه آسیا
  • تکرار یک اتفاق بعد از ۱۹ سال با حذف سرخابی‌ها
  • بازار دلار سرد‌تر می‌شود؟
  • پرسپولیس حریف گربه سیاه نشد/ حضور یک تیم از لیگ دسته اول
  • با واگذاری سرخابی‌ها راه آسیا باز شد/ به عنوان هوادار در خدمت تیم هستم