Web Analytics Made Easy - Statcounter

دادستان عمومی و انقلاب سابق گچساران از تبعید 40 نفر از شرکت کنندگان و عاملین اصلی در نزاع دسته جمعی شهرستان به دورترین نقاط کشور خبرداد.

به گزارش ایسنا، حبیب غلامی پور در آئین تکریم و معارفه دادستان عمومی و انقلاب گچساران افزود: امنیت از جمله نیازهای اساسی فردی و اجتماعی است.  احساس امنیت بر تمام گونه های اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی بسیار تاثیر گذار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: امنیت باید همراه با عدالت بوده و نباید در تأمین امنیت اجحافی در حقوق مردم صورت بگیرد. مردم در تأمین و تعیین امنیت و احساس آن در جامعه نقش مهمی را ایفا می کنند. مردم باید با احترام به حقوق شهروندی همدیگرف رعایت اخلاق و ادب در رفتار و گفتار، حلم و بردباری در مشکلات و جلوگیری از تعصبات بی جا قومی و قبیله ای در تحقق مهم امنیت با مسئولان همکاری کنند. مسئولان نیز باید خواستار تعامل و همکاری با مردم بوده و به نحو احسنت برای رفاه و آسایش آنها تلاش کنند.

وی بیان کرد: در راستای امنیت اجتماعی در شهرستان گچساران در 6 سال اخیر اجرای 5 مورد حکم اعدام برای متجاوزان به نوامیس مردم، اجرای 5 مورد اعدام جرائم مواد مخدر در جهت برخورد با فروشندگان و توزیع کنندگان مواد مخدرصورت گرفته است.

وی افزود: تبعید 40 نفر از شرکت کنندگان و عاملین اصلی در نزاع دسته جمعی به دورترین نقاط کشور و اجرای 4 مورد شلاق تعزیری در ملاءعام به دلیل تعرض به اموال مردم در گچساران انجام شد.

دادستان عمومی و انقلاب سابق گچساران ادامه داد: از دیگر اقدامات انجام شده در راستای تامین امنیت اجتماعی در این شهرستان می توان به اجرای مجازات حبس برای کلیه کسانی که مبادرت به حمل سلاح غیر مجاز و یا قدرت نمایی با آن کرده‌اند اشاره کرد.

غلامی پور با اشاره به اقدامات انجام شده در زمینه امنیت سیاسی و برگزاری چندین دوره انتخابات سالم در فضای امن تصریح کرد: با وجود اینکه قبل از انتخابات فضای حاکم بر شهر نا امن جلوه داده می‌شد، جلوگیری از سخنرانی افرادی که به نوعی با حضورشان در انتخابات جو روانی حاکم بر شهرستان را متشنج می کردند از اقدامات انجام شده در دوره متصدی بنده بوده است.

دادستان عمومی و انقلاب سابق گچساران تصریح کرد: تمام اقدامات انجام شده با همکاری بسیار خوب شورای تأمین گچساران و مسئولان مربوطه صورت گرفته است.

به گزارش ایسنا، در این آئین از زحمات 6 ساله "حبیب غلامی پور"، دادستان عمومی و انقلاب سابق گچساران تقدیر شد و "امیر حمزه بازیار" به عنوان دادستان جدید معرفی شد. همچنین حبیب غلامی پور به عنوان مستشار دادگاه تجدید نظر کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۲۱۹۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوراهای اسلامی نماد خرد جمعی و وحدت هستند

به گزارش خبرنگار مهر، حکمت داجیلری شامگاه یکشنبه در همایش شوراهای بخش خرم آباد ضمن گرامیداشت سالروز تأسیس شوراها گفت: شورا به عنوان نماد خرد جمعی و نماد مردم سالاری دینی بوده و عامل وحدت و انسجام و عامل تحول و توسعه می‌تواند باشد.

وی افزود: تحولات بزرگی با وجود شوراها در روستاها و شهرهای ایجاد شده و شوراها بعنوان عصاره مردم و بازوی دولت به مردم خدمت می‌کنند.

نماینده عالی دولت در تنکابن اظهار داشت: انتظارما از شوراها این است که راضی به برنامه کوتاه مدت و برنامه‌های خرد نباشند بلکه با افق دید بلند و با نگاه توسعه پایدار در محلات خویش کار کنند.

وی ادامه داد: اگر نگاه ما در برنامه ریزی غرب مازندران، گردشگری است، این صنعت نیازمند زیرساخت بوده که یکی از آنها توسعه راه‌ها است در حالی که برخی روستاها حاضر نیستند معابر خود را تعریض کنند.

داجیلری تصریح کرد: نگاه توسعه محور شوراها بسیار می‌تواند کارساز باشد. این موضوع در نگاه مشاوران طرح هادی هم ضرورت دارد.

فرماندار تنکابن با اشاره به تاکید رهبر انقلاب بر جوانی جمعیت، خاطر نشان کرد؛ در بازنگری طرح هادی روستاها، کاهش اراضی مسکونی را داریم و این مسئله با تاکید رهبر انقلاب بر جوانی جمعیت منافات دارد.

کد خبر 6097693

دیگر خبرها

  • آزادی جوان کهنوجی از چنگال آدم ربایان/ رهایی در مرز‌های شرقی
  • شهردار مرند بازداشت شد
  • محسن رضایی در جلسه شورای مرکزی شورای وحدت
  • تشکیل ۱۳ پرونده قضایی برای مروجین اکاذیب در فضای مجازی کرمان
  • شوراهای اسلامی نماد خرد جمعی و وحدت هستند
  • عوامل درگیری دسته جمعی در تویسرکان دستگیر شدند
  • درخواست الجزایر از شورای امنیت درباره گورهای جمعی غزه
  • شورای امنیت درباره غزه تشکیل جلسه می‌دهد
  • (تصاویر) مرگ دسته جمعی ماهی‌ها بر اثر گرمای سوزان
  • شورای امنیت درباره گور‌های دسته‌جمعی در غزه تشکیل جلسه می‌دهد