Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش بولتن نیوز، محسن محمدسیفی درباره‌ شرایط فعلی خود اظهار کرد: سه روز بعد از مسابقات قهرمانی جهان روسیه تمریناتم را از سر گرفتم تا از آمادگی بدنی دور نشده و یکسری آسیب دیدگی‌هایم برطرف شود. البته تمریناتم به شدت اردوها نیست ولی برای دور نشدن از شرایط آرمانی تمرینات قدرتی را با وزنه انجام می‌دهم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هدف من مشخص است و موفقیت در بازی‌های آسیایی جاکارتا را می‌خواهم تا بتوانم سومین مدال طلای خود در این رقابت‌ها را کسب کنم.

او درباره‌ برنامه‌های آینده‌ی خود جهت حضور در لیگ چین گفت: سال گذشته دوره‌ی کوتاهی را در این لیگ حاضر شدم و برنامه‌های تمرینی را دنبال کردم، امیدوارم امسال هم بتوانم در این مسئله موفق ظاهر شوم. مطمئن باشید اگر ووشوکاران ایران بتوانند در این لیگ حاضر شوند و با چینی‌های بیشتری مبارزه کنند، بدون شک به آمادگی بسیار زیادی دست خواهند یافت. بدون شک اگر شرایطش پیش بیاید و ووشوکاران ایران با چینی‌ها رو به رو شوند از نظر آمادگی ذهنی و بدنی به سطح بالایی می‌رسند.

دارنده‌ مدال طلای ووشوی قهرمانی جهان با اشاره به مسابقات کشوری زنجان توضیح داد: سطح مسابقات کشوری بسیار بالا بود و ووشوکاران خوبی از سراسر کشور در این رقابت‌هاحاضر شده بودند. چهار نفر به اردوها دعوت شده‌اند اما شما منتظر دعوت شدن سه الی چهار بازیکن دیگر به تیم ملی باشید. جوانان خوبی هم در این رقابت‌ها حاضر بودند که می‌توانند نوید روزهای خوب را به ووشوی ایران بدهند.

وی با بیان اینکه ووشو در سراسر ایران مورد توجه قرار گرفته، توضیح داد: ۳۶ تیم از تمامی استان‌ها در ان مسابقات حاضر شده بودند. همه‌ ووشوکاران خوب در این رقابت‌ها حضور داشتند و در همه‌ دیدارهای فینال، از همه‌ی استان‌ها ووشوکارانی حاضر بودند. مدال‌ها در بین استان‌ها پخش شد و این مسئله برای من خوشحال کننده است چون نشان از پیشرفت ووشو در همه‌جای ایران است.

محمدسیفی در پایان این گفت و گو در توصیه به ووشوکاران جوانان‌تر تصریح کرد: همه‌ ووشوکارانی که به تیم ملی آمده‌اند قرار نیست برای همیشه قهرمان باقی بمانند. ووشوکارانی بوده‌اند که یکبار قهرمان جهان شده‌اند و این تفکر غلط باعث شده به طور کلی از ووشو دور شوند. اگر جوان‌ترها می‌خواهند موفق باشند باید به حرف‌ها گوش دهند، استراحت کنند و تمرینات را به خوبی پیگیری کنند. مطمئن باشید اگر اینطور نباشد به سادگی از دنیای قهرمانی جا می‌مانند.

منبع: بولتن نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bultannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بولتن نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۳۲۴۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به دنبال طلای بازی‌های آسیایی هستم/ رکورد ایران را جا به جا کردم

ترانه احمدی دارنده مدال نقره اسکیت بازی‌های آسیایی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، درباره رقابت‌های انتخابی تیم ملی اسکیت فری‌استایل گفت: مسابقه انتخابی تیم ملی در قالب رقابت‌های کشوری برگزار شد. این مسابقه به میزبانی اصفهان برگزار شد و از سرتاسر ایران شرکت کننده داشت. خدا را شکر در این مسابقه توانستم دوباره رکورد ایران را جابه جا کنم. البته رکورد قبلی هم دست خودم بود که با زمان ۴.۲۸۰ ثانیه ثبت شده بود. اما در رکورد جدیدم زمان ۴.۲۱۷ ثانیه را ثبت کردم.

احمدی تأکید کرد: خدا را شکر علاوه بر ارتقای رکورد تایم تریل مقام نخست این مسابقات هم کسب کردم و بار دیگر ثابت کردم با شایستگی لباس تیم ملی را بر تن کرده‌ام.خدا را شکر توانستم این رکورد را به نام خودم ثبت کنم و در مسابقات قهرمانی کشور هم با اختلاف زیاد به مدال طلا رسیدم.

دارنده مدال نقره بازی‌های آسیایی عنوان کرد: سطح مسابقات قهرمانی کشور بالا بود و از این نظر باید از مسئولان فدراسیون تشکر کنم که چنین مسابقات باکیفیتی برگزار کردند. این مسابقات پیش زمینه خوبی برای کسب مدال‌های طلا در مسابقات بعدی است.

ملی‌پوش اسکیت در مورد مسابقات پیش رو امسال عنوان کرد: ما امسال مسابقات زیادی پیش رو داریم، در شهریور ماه مسابقات المپیک اسکیت به میزبانی ایتالیا برگزار خواهد شد. مسابقات بازی‌های آسیایی داخل سالن را در مهرماه پیش رو داریم و سپس باید در رقابت‌های نوروزگاه شرکت کنم که که آینده برگزار خواهد شد.

دارنده مدال نقره بازی‌های آسیایی با بیان اینکه هدفش کسب مدال طلا در بازی‌های آسیایی است، گفت: به تمامی این مسابقات رقابت‌های جهانی را هم اضافه کنید و با توجه به اینکه سال قبل در بازی‌های آسیایی نقره گرفتم، امسال تمام تلاشم را می‌کنم تا به مدال طلا دست پیدا کنم. امیدوارم با برنامه ریزی‌هایی که با مربی‌ام انجام دادم به این هدف برسم و رکورد ایران را هم بتوانم جابه جا کنم.

کد خبر 6096952 سیده فرزانه شریفی

دیگر خبرها

  • معرفی حریفان تنیسور‌ها در جدول اصلی رقابت‌های ۱۰۰۰ امتیازی
  • به دنبال طلای بازی‌های آسیایی هستم/ رکورد ایران را جا به جا کردم
  • ایران برای دومین بار به فینال رسید
  • درخشش تنیسور‌های ایرانی در مسابقات سطح یک آسیا
  • درخشش تنیسورهای ایرانی در مسابقات سطح یک آسیا
  • دست نکونام در خط حمله بازتر شد
  • ۳ برنز امیدهای بوکس ایران در قهرمانی آسیا
  • آسیب‌دیدگی یک نفر در پی سقوط از کوه صفه
  • عکس| دست نکونام در خط حمله بازتر شد
  • دست نکونام در خط حمله بازتر شد (عکس)