Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان: خبرنگاران رسانه های گروهی استان قزوین از بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ‌ها در تهران بازدید کردند.

مسئول کمیته رفاهی خانه مطبوعات استان قزوین در گفتگو با خبرنگار شبستان در قزوین بیان کرد: با توجه به برگزاری بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها در تهران، 30 نفر از خبرنگاران نشریات محلی و سراسری و خبرگزاری های استان قزوین امروز از این نمایشگاه بازدید می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

حسن عابدینی ادامه داد: در این برنامه علاوه بر بازدید خبرنگاران استان از غرفه ها و بخش های مختلف نمایشگاه، نشست و میزگردی در نمایشگاه با موضوع اقتصاد رسانه با حضور خبرنگاران استان برگزار خواهیم کرد.

 

وی عنوان کرد: این برنامه با چند هدف برگزار می شود که یکی از اهداف ما ارتقا سطح تخصص و دانش خبرنگاران رسانه های گروهی استان است و هدف دیگر این است که ما نیاز داریم از دانش و تخصص دیگر رسانه ها در سطح کشور بهره ببریم و این نمایشگاه بهترین فرصت برای این امر است.

 

مسئول کمیته رفاهی خانه مطبوعات استان قزوین اضافه کرد: برگزاری چنین برنامه هایی در واقع موجب می شود اهالی رسانه دور هم جمع شده و انس، محبت و دوستی در بین این قشر از جامعه تقویت شود؛ ضمن اینکه نمایشگاه مطبوعات فرصتی است تا چهره های برجسته در عرصه هنر و غیره را ملاقات کنیم.

 

وی خاطر نشان کرد: در برگزاری این برنامه بسیج رسانه و اتوبوسرانی شهرداری قزوین هم مشارکت داشتند که امیدواریم با برگزاری این برنامه گامی هرچند کوچک در رسیدن به اهداف مذکور برداشته باشیم.

 

گفتنی است بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ‌ها در مصلای امام خمینی (ره) تهران تا ۱۲ آبان ماه در حال برگزاری است.

پایان پیام/293

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۳۴۰۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایشگاه نقاشی گروهی دانش آموزان ابتدایی شاهرود

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ حسین رنجبر مسئول برگزاری نمایشگاه گفت: در این نمایشگاه ۹۳ اثر در تکنیک‌های اسکرچ برد، آبرنگ و کلاژ به تماشا گذاشته شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • نمایشگاه گروهی عکاسان کازرون با نام «سِی کو» در حال برگزاری است
  • اصفهان رتبه دوم برگزاری نمایشگاه در کشور/ بازدید بیش از ۳۰۰ هزار نفر از نمایشگاه در ۱۴۰۲
  • اصفهان رتبه دوم برگزاری نمایشگاه در کشور/بازدید بیش از ۳۰۰۰۰۰ نفر از نمایشگاه در سال ۱۴۰۲
  • نمایشگاه شهدا سمنان برای بازدید رهبر معظم انقلاب آماده می‌شود
  • نمایشگاه نقاشی گروهی دانش آموزان ابتدایی شاهرود
  • بحث درباره زیاده روی در عرق خوری در برنامه گلزار
  • جبهه ارزشی مطبوعات و رسانه در جنگ با رسانه های ملحد پیروز است
  • برگزاری تور رسانه ای بازدید از تالاب های اقماری پارک ملی دریاچه ارومیه
  • «گزیده نفایس مطبوعات ایران»، پیش روی مخاطبان در کتابخانه مرکزی رضوی
  • لحظات نزاع وحشتناک گروهی قمه کش‌ها