Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بوشهر با اشاره به برپایی مراسم روز ملی مبارزه با استکبار گفت: مراسم ۱۳ آبان در شهرهای ۳۷ گانه و روستاهای استان بوشهر برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، نصرالله شفیعی ظهر امروز در جمع خبرنگاران در بوشهر 13 آبان را در تاریخ ایران اسلامی از ایام مهم و دارای چند رویداد خاص دانست و اظهار داشت: این روز سه رویداد مهم از جمله تبعید حضرت امام راحل در سال 1343، شهادت دانش‌آموزان در 13 آبان سال 57 و تسخیر لانه جاسوسی در 13 آبان سال 58 در خود جای داده که در این رویدادها جنایات و توطئه آمریکا نهفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه دشمنی آمریکا از دیر باز علیه ملت ایران وجود داشته تصریح کرد: اوج دشمنی آمریکا در کودتای 28 مرداد و توطئه‌های آن در عرصه‌های مختلف انقلاب اسلامی است که تاکنون ذره‌ای از این دشمنی کاسته نشده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بوشهر با بیان اینکه رئیس جمهور آمریکا بر شدت دشمنی علیه ایران افزوده است گفت: در جریان موافقتنامه برجام انتظار این بود همانگونه که ایران بر تعهدات خود پایبند بود آمریکا هم این قرارداد بین‌المللی را به رسیمت بشناسد و به آن پایبند باشد ولی این مهم از سوی آمریکا محقق نشد.

شفیعی با تاکید بر منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی که در هیچ شرایطی نمی‌توان به آمریکا اعتماد کرد افزود: ماهیت و جوهره آمریکا که چپاول، غارت‌گری و جنایات است برای همه جهانیان مشخص و آشکار شده و این مهم سبب شده مقاومت و ایستادگی ملت ایران در برابر آمریکا افزایش و استوارتر باشد.

وی 13 آبان را نماد روحیه استکبار ستیزی و بصیرت افزایی دانست و خاطر نشان کرد: 13 آبان که نماد روحیه استکبار ستیری، بصیرت‌افزایی و آگاهی ملت ایران است دانش‌آموزان در این روز جایگاه ویژه‌ای دارند و برنامه‌های گسترده‌ای با حضور دانش‌آموزان برگزار می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بوشهر با بیان اینکه ملت ایران در 13 آبان بار دیگر اقتدار خود برای ایستادگی در برابر آمریکا نشان می‌دهد گفت: ملت مسلمان ایران در روز 13 آبان نشان می‌دهد که نه ذره‌ای ترس دارد و نه ذره‌ای عقب‌نشینی می‌کند بلکه با شعار مرگ بر آمریکا اقتدار خود را نشان می‌دهد و ثابت می‌کند که هیچ تهدیدی او را ذره‌ای به عقب نمی‌نشاند.

شفیعی با اشاره به برگزاری مراسم 13 آبان در همه شهرها و روستاهای استان بوشهر افزود:مراسم 13 آبان در شهرهای 37 گانه و روستاهای استان بوشهر برگزار می‌شود.

وی با تاکید بر حضور با شکوه قشرهای مردم در مراسم 13 آبان تصریح کرد: مراسم 13 آبان در شهرهای استان بوشهر به‌صورت تجمع و راهپیمایی برگزار می‌شود و این مراسم در شهر بوشهر ساعت 9 صبح در کنار ساحل خلیج فارس برگزار می‌شود و دریادار فدوی فرمانده نیروی سپاه پاسداران سخنران این مراسم است.

انتهای پیام/

R41363/P1336/S6,53/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۳۷۶۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نشست شهرداران شهرهای جاده ابریشم

نشست شهرداران شهرهای جاده ابریشم به منظور تبادل تجربیات فنی، فرهنگی و سرمایه‌گذاری و تعاملات بین‌المللی در دیپلماسی شهری، میان شهرها برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌شرقی، نشست شهرداران شهرهای جاده ابریشم به منظور تبادل تجربیات فنی، فرهنگی و سرمایه گذاری و تعاملات بین‌المللی در دیپلماسی شهری بین شهرها فردا _چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت_ به صورت وبینار برگزار می‌شود.

این سلسله نشست‌ها به ابتکار شهرداری تبریز برگزار می‌شود و در ماه های آینده به صورت مستمر بین شهرداران شهرهای جاده ابریشم ادامه خواهد یافت.

یعقوب هوشیار، شهردار تبریز در این نشست که در قالب وبینار برگزار خواهد شد به ارائه ظرفیت‌های فرهنگی و تاریخی و توریستی شهر تبریز و تبیین جایگاه ژئوپلتیک این شهر در مسیر جاده ابریشم می پردازد.

نشست شهرداران شهرهای جاده ابریشم چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت با حضور موتونوبو ناکاگاوا شهردار نارا (از شهرهای ژاپن)، فضل‌الدین عمراف شهردار سمرقند (از شهرهای ازبکستان) و یعقوب هوشیار شهردار تبریز برپا خواهد شد.

معرفی شهر نارا، جایگاه بین المللی و نقش آن در مسیر جاده ابریشم و همچنین معرفی شهر سمرقند توسط شهردار این شهر از دیگر بخش‌های این وبینار خواهد بود.

رویداد دوجانبه «مجمع ژاپن و ایران در زمینه معماری و مسائل شهری» که در ژاپن بین فوریه و می در سال ۲۰۱۸ برگزار شد، بستر این تبادل فرهنگی را تشکیل داده است. در این راستا و در ادامه فعالیت‌های دیپلماسی شهری و پس از ارایه نامه رسمی شهردار تبریز به شهردار نارا، گفتگو های مابین دو شهر برای اولین بار آغاز شده و امید است گفت‌وگوی شهرداران نتایج خوب و ملموسی را برای شهروندان طرفین داشته باشد.

این نشست به عنوان پیش زمینه‌ای برای نشست دوم که همزمان با همایش فرصت‌های سرمایه گذاری تبریز در سال جاری برگزار می‌شود، خواهد بود.

از نتایج پیش‌بینی شده برای این نشست می‌توان به برگزاری هفته‌های فرهنگی در شهرهای جاده ابریشم، مفاهیم مدرن و بروز در حوزه تعاملات بین المللی در دیپلماسی شهری بین شهرها، توسعه شهری شهرهای تاریخی حول محور تاریخی، تبیین سیاست‌های جاده ابریشم در حوزه‌های تبادلات فرهنگی، گردشگری و احیای بافت‌های تاریخی و توسعه و گسترش تعاملات علمی بین شهرهای جاده ابریشم از طریق برگزاری جلسات و کنفرانس‌ها و بسترسازی توسعه این ارتباطات اشاره کرد.

کد خبر 749269

دیگر خبرها

  • برگزاری ویژه برنامه های گرامیداشت مقام معلم در شهرهای مختلف خراسان رضوی
  • امام خمینی (ره) به اسلام و مسلمانان شخصیت بخشید
  • اعضای شوراها از دخالت دادن تفکرات سیاسی پرهیز کنند
  • همایش علمی تاریخ، فرهنگ و جغرافیای خلیج فارس برگزار شد
  • جشن روز کارگر در بوشهر برگزار شد
  • برگزاری نشست شهرداران شهرهای جاده ابریشم
  • استان بوشهر خط مقدم محور مقاومت ایران اسلامی است + تصویر
  • فراخوان بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان تهران منتشر شد
  • مراسم تقدیر و معارفه مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری گروه توسعه ملی برگزار شد
  • چند خبر کوتاه از شهرستان های تربت حیدریه و نیشابور