Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا- بانک صادرات ايران در راستاي حمايت از توليد و اشتغالزايي طي شش ماه اول سال جاري، ٦٥١٣ فقره تسهيلات به ارزش بيش از ١٨٢١ ميليارد ريال در بخش‌هاي مختلف اقتصادي استان همدان و ٢٩٥٦ فقره تسهيلات به ارزش قريب به ٤٨٤ ميليارد ريال در بخش هاي اقتصاد مقاومتي اين استان پرداخت کرده که موجبات قدرداني مقامات استان را نيز در پي داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گزارش خبرگزاري آريا، بخش هاي بازرگاني، خدمات، صنعت، کشاورزي و مسکن استان همدان در شش ماه نخست سال ٩٦ موفق به دريافت ٦٥١٣ فقره تسهيلات از شعب بانک صادرات ايران شده اند که مجموع  اعتبارات تخصيص يافته در اين بخش ها، از ١٨٢١ ميليارد ريال فراتر رفته است. اين بانک همچنين در قالب تسهيلات رونق توليد و اقتصاد مقاومتي نيز در اين مدت به واحدهاي معرفي شده از سوي سامانه "بهين ياب" وزارت صنعت، معدن و تجارت استان بيش از ١٠ ميليارد ريال تسهيلات پرداخت کرده که در مجموع  سهم عمده اي از شکوفايي اقتصادي اين استان را به خود اختصاص داده است.
علاوه براين، بانک صادرات ايران در اين استان، در راستاي حمايت از مشاغل خانگي، ٧٦ فقره وام قرض الحسنه به معرفي شدگان کميته امداد حضرت امام خميني (ره) و سازمان بهزيستي پرداخت کرده است.
بنا بر اين گزارش، اين بانک در اجرايي کردن ساير برنامه هاي اقتصاد مقاومتي دولت، طي شش ماه اول سال جاري،  ٣١٦ فقره تسهيلات خريد مسکن اقشار ويژه (خانواده هاي محترم شهدا، جانبازان و ايثارگران) بالغ بر ٢٠٤ ميليارد ريال اعطا کرده است. همچنين طي اين مدت، ١٣٧ فقره وام مسکن روستايي بالغ بر ٢ ميليارد و ٨١٩ ميليون ريال و ٩ فقره وام قرض‌الحسنه ويژه زندانيان معسر به مبلغ بيش از ٤ ميليارد ريال در اختيار متقاضيان قرار گرفته است.
در اين استان همچنين، پرداخت وام قرض الحسنه ازدواج و تهيه جهيزيه در دستور کار شعب بانک صادرات ايران قرار داشته به نحوي که در شش ماه منتهي به پايان شهريور سال جاري، ٢٤١٣ فقره به ارزش بيش از ٢٥٣ ميليارد ريال به معرفي شدگان از سوي بانک مرکزي، تخصيص يافته است.
گفتني است؛ نيکبخت، استاندار همدان ضمن حضور در سرپرستي شعب بانک صادرات ايران در اين استان از تلاش‌هاي صورت گرفته قدرداني کرد و افزود: خوشبختانه اين بانک بررسي‌هايش را به خوبي و به درستي انجام داده و لازم است دستگاه‌هاي اجرايي استان نيز پيگيري‌هاي خود را در جهت بهره‌مندي بيشتر واحدهاي توليدي از تسهيلات اشتغالزايي بانک صادرات ايران سرعت بيشتري ببخشند.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۳۹۲۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل هیات ویژه نظارت در پرداخت تسهیلات نهضت ملی مسکن

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،رسول عطائی در جلسه شورای تامین مسکن آذربایجان غربی که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، اظهار داشت: نمایندگان استانداری، راه وشهرسازی، بانک مسکن، بانک ملی به عنوان رییس شورا هماهنگی بانک‌های دولتی در استان، اداره اقتصاد و دارایی و بنیاد مسکن در این هیات ویژه حضور خواهند داشت.

وی ادامه داد: بررسی عملکرد بانک‌های عامل در پرداخت تسهیلات نهضت ملی مسکن از مهمترین اهداف تشکیل هیات ویژه نظارت است.

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: در بخش مسکن حمایتی بانک‌های عامل کمتر از ۳۰ درصد عملکرد در پرداخت دارند و این رقم باید ظرف ۲ ماه آنده به بالای ۵۰ درصد برسد.

عطائی افزود: بانک‌های عامل مکلف شدند نسبت به عقد قرارداد مشارکت مدنی برای طرح‌های دارای پروانه ساخت اقدام کنند.

وی اضافه کرد: عملکرد بانک‌های عامل در پرداخت تسهیلات بانکی در طرح خود مالکی شهری ۲۹ درصد و در بخش روستایی نیز ۵۰ درصد است.

وی اظهار داشت: بانک‌های عامل باید ظرف ۲ ماه آینده نسبت به تعیین و تکلیف کل پرونده‌های ارجاع داده شده اقدام کنند و درصد مشارکت را به بالای ۶۰ درصد برسانند.

دیگر خبرها

  • رشد ۱۴ برابری تسهیلات مکانیزاسیون باغبانی در همدان
  • ۶ قرارداد برای صادرات محصولات تولیدی همدان در نمایشگاه ایران اکسپو امضاء شد
  • اعطای بیش از 21 هزار فقره تسهیلات قرض الحسنه بانک ملی ایران به متقاضیان
  • اعطای ۲۱ هزار فقره وام قرض الحسنه بانک ملی ایران در ۱ ماه
  • پرداخت بیش از ۳۴ هزار فقره تسهیلات اشتغالزایی به معرفی شدگان نهادهای حمایتی در دولت مردمی
  • تقدیر از بانک مسکن برای پرداخت تسهیلات ساخت
  • بانک تجارت در فروردین ۱۴۰۳ جمعا ۱۶۹۸ فقره وام ازدواج و فرزندآوری پرداخت کرد
  • بانک تجارت در فروردین 1403 جمعا 1698 فقره وام ازدواج و فرزندآوری پرداخت کرد
  • حمایت بانک مسکن از خانواده‌ها با پرداخت بیش از ۴۴ هزار فقره تسهیلات در سال ۱۴۰۲
  • تشکیل هیات ویژه نظارت در پرداخت تسهیلات نهضت ملی مسکن