Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، فرمانده سپاه خدابنده با تبریک هفته بسیج دانش آموزی و گرامیداشت یاد و خاطره شهید محمد حسین فهمیده گفت: هفته بسیج دانش‌آموزی زمانی خوب برای بیان تهدیدات دشمن و بصیرت‌افزایی در بین دانش‌آموزان است و هشتم آبان ماه یاد آور حماسه جاویدان و قهرمانانه دلاور مردانی است که در عین صغر سن و سال، افتخارات بزرگی را برای نسل های آینده ایران اسلامی به یادگار گذاشته و به حق این روز به عنوان روز بسیج دانش آموزی نام گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رسول اکبری افزود: امروز جوانان این مرزوبوم در قالب یک تشکل الهی با حضور فعال در عرصه های سیاسی فرهنگی علمی اقتصاددی اجتماعی و سازندگی کشور این نقش برجسته خود را به بهترین نحو تداوم می بخشند.

وی بااعلام برنامه های هفته بسیج دانش آموزی اظهار داشت: امسال۲۰برنامه  در مدارس شهرستان خدابنده اجرا خواهد شد.

فرمانده سپاه خدابنده دیدار جمعی از دانش آموزان و اعضای کمیته بسیج دانش آموزی با امام جمعه شهرستان،دیدار با خانواده ای شهدای دانش آموز و فرهنگی، برگزاری نشست های بصیرتی و معرفتی  و اعزام سخنران در مدارس شهرستان، حضور سازمان یافته دانش آموزان در نماز جمعه،برپایی نمایشگاه صنایع دستی و اقتصاد مقاومتی در مدارس ،برگزاری صبحگاه مشترک دانش آموزی و نواخته شدن زنگ ایثار و شهادت در مدارس،غبار روبی مزار شهدا با حضور دانش آموزان،برگزاری مسابقه نقاشی با موضوع شهید فهمیده در مدارس ابتدایی،برگزاری مراسم شبی با قرآن در مدارس ،برگزاری پدافند غیر عامل در مدارس،برگزاری یادواره شهدا و شهید شاخص دانش آموز،همایش بزرگ دوی رهروان شهدا با حضور دانش آموزان مدارس شهرستان و اهدای جوایز ارزنده،اعزام سخنران به مدارس شبانه روزی در طول هفته بسیج دانش آموزی،برگزاری مسابقات مختلف ورزشی در مدارس،برگزاری همایش نهضت ما زنده ایم،حضور سازمان یافته دانش آموزان در راهپیمایی ۱۳آبان ازاهم برنامه های هفته بسیج دانش آموزی در شهرستان خدابنده اعلام کرد.

اکبری افزود: این برنامه ها با هدف آشنایی هرچه بیشتر نسل جوان و نوجوان با ایثارگری ها و از خود گذشتگی های رزمندگان و دانش آموزان شهید هشت سال دفاع مقدس با شعار “دانش آموز انقلابی مدرسه انقلابی” به مدت یک هفته از ۸ آبان روز شهادت شهید حسین فهمیده تا ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار برگزار می شود.

فرمانده سپاه خدابنده اولویت این برنامه ها را پاسخ یاوه گویی های آمریکای جهانخوار دانست و گفت: دانش آموزان با شرکت در راهپیمایی ۱۳ آبانماه باری دیگر مشت محکمی بر دهان یاوه گویی های آمریکا خواهند زد.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۴۱۱۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مجدد کنکور سراسری در مناطق سیل‌زده زیرکوه

رئیس سازمان سنجش کشور گفت: آزمون کنکور سراسری برای دانش آموزان مناطق سیل زده شهرستان زیرکوه برگزار می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، عبدالرسول پورعباس با اعلام این خبر اظهار داشت: با توجه به اینکه تعدادی از داوطلبان در حاجی‌آباد زیرکوه موفق به حضور در جلسه آزمون سراسری نشدند، آزمون برای این افراد تکرار می‌شود.

وی با عنوان اینکه در سیل اخیر در حاجی آباد زیرکوه حدود 60 نفر از داوطلبان علی‌رغم اینکه ارتش جمهوری اسلامی ایران و سپاه پاسداران تمام امکانات خودشان را بسیج کردند که داوطلبان به آزمون برسانند، اما موفق نشدند، افزود: تا ظرف سه هفته آینده آزمون مجدد، اختصاصی برای مناطق سیل زده  از داوطلبان أخذ می‌شود تا حقی ضایع نشود.

رئیس سازمان سنجش کشور گفت: دانش آموزان و والدین مناطق سیل زده همدردی ما را پذیرا باشند و از نگرانی که برایشان ایجاد شد عذر خواهی می کنم. 

پورعباس افزود: با هماهنگی که با استاندار، فرماندار، نمایندگان مجلس و شورای عالی انقلاب فرهنگی صورت گرفت، سه هفته آینده آزمون سراسری کنکور برای دانش آموزان مناطق سیل زده  برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ 252

دیگر خبرها

  • جانمایی نامناسب مدارس در گرگان مشکل ساز شده است
  • رشته‌های فنی باید در شهرستان معمولان ارتقا یابد
  • ۱۱ اردیبهشت؛ برگزاری مرحله دوم آزمون پایش عملکرد یادگیری دبیرستانی‌ها
  • برگزاری پویش دانش‌آموزی «معلم خوب من»
  • توسعه زیرساخت های آموزشی در استان سمنان/ افتتاح ۱۴ چمن مصنوعی
  • برگزاری مسابقات ورزشی مدارس سمپاد همدان با حضور ۱۵۰ دانش آموز
  • تکلیف کلاسهای درس شلوغ مشخص شد ‌
  • بازگشت به تحصیل ۶۰ هزار تارک تحصیل در کشور
  • برگزاری مجدد کنکور سراسری در مناطق سیل‌زده زیرکوه
  • آموزش ۳۰۰ ساعت مهارت‌آموزی به دانش‌آموزان متوسطه نظری