Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اداره بهزیستی نطنز گفت: شهر خالدآباد به نسبت جمعیتی بیشرین آمار جلب مشارکت های مردمی را در شش ماهه اول در سطح شهرستان داشته است و مجموعه بهزیستی در شهرستان همچنان برای ارایه خدمات بیشتر و بهتر و حل دغدغه های جامعه هدف، به حضور بیشتر و مداوم تر نیکوکاران منطقه نیاز دارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل ازآوای نطنز؛ دومین جلسه شورای مشارکت های مردمی اداره بهزیستی شهرستان نطنز امروز با حضور اعضا در محل فرمانداری نطنز تشکیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار شهرستان نطنز در این جلسه ضمن قدردانی از کمک های مردم، خیران و نیکوکاران در سطح شهرستان، اظهار کرد: فرمانداری نطنز آمادگی کامل دارد تا با تمام توان برای حل کردن مشکلات محرومان و نیازمندان جامعه هدف بهزیستی با خیران و نیکوکاران همکاری کند.

یوسف حسنی افزود: مجموعه فرمانداری از تمام ظرفیت ها برای تامین نیازهای محرومان زیر پوشش این نهاد در شهرستان استفاده می کند و در این راه از هیچ کوششی فروگذار نخواهد کرد.

وی از رئیس اداره بهزیستی شهرستان نطنز به خاطر توزیع عادلانه کمک های نیکوکاران به مددجویان در سطح شهرستان قدردانی و تصریح کرد: اعتماد خیران از طریق ارائه گزارش های بهزیستی و مراکز خیریه در مورد نحوه توزیع کمک ها جلب می شود و سایر ارگان ها و نهادها نیز باید بهزیستی را در این امر خطیر و مهم یاری رسانند.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان نطنز نیز ضمن قدردانی از کمک های مردم، خیران و مراکز نیکوکاری و همچنین همکاری صادقانه فرمانداری در حوزه مشارکت های مردمی، اظهار کرد: پرداخت کمک هزینه از محل مشارکت های نقدی عام، ساماندهی خیریه ها موجود در سطح شهرستان و احداث تعدادی واحد تجاری در فضای ادارات و مجتمع های بهزیستی از جمله موضوع هایی است که باید به آن توجه شود.

مهدی محبی افزود: شهر خالدآباد به نسبت جمعیتی بیشرین آمار جلب مشارکت های مردمی را در شش ماهه اول در سطح شهرستان داشته است و مجموعه بهزیستی در شهرستان همچنان برای ارایه خدمات بیشتر و بهتر و حل دغدغه های جامعه هدف، به حضور بیشتر و مداوم تر نیکوکاران منطقه نیاز دارد.

وی با بیان این که متقاضیان زیادی برای ایجاد مراکز خیریه درخواست داده اند، تصریح کرد: باید این مراکز با ارایه یک برنامه ریزی مناسب ساماندهی شوند تا مشکلاتی در این زمینه به وجود نیاید.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان نطنز با تشریح عملکرد این واحد در سه ماهه دوم امسال، بیان کرد: مبلغ ۱۵۰ میلیون ریال مشارکت های نقدی عام برای هزینه های درمانی مددجویان مشخص و با نظر موافق کلیه اعضاء این کمک بین مددجویان توزیع شد.

از طرف معاونت مشارکت های مردمی اداره کل بهزیستی استان اصفهان در پایان این جلسه از فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نطنز، واحد بسیج سازندگی سپاه نطنز، مردم نیکوکار شهرخالدآباد و روستای طامه با اهدای لوح سپاس قدردانی شد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۴۴۰۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هیچ پروژه‌ای در بابلسر نباید تعطیل شوند

فرماندار بابلسر گفت: اجازه تعطیلی هیچ پروژه‌ای که با اعتبارات دولتی و به‌نفع مردم هست را در این شهرستان از سوی مدیر دستگاهی نمی‌دهیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مازندران، مجتبی قلی‌پور باقری عصر امروز_یکشنبه شانزدهم اردیبهشت_در جلسه شورای اداری شهرستان بابلسر با بیان اینکه تلاش، تدبیر، توسل و توکل شاخصه کار مدیران باشد، اظهار کرد: هر یک از مدیران کارگزاران نظام اسلامی هستند و باید با ثبات قدم در مسیر آرمان‌های انقلاب حرکت کنند.

وی افزود: با قوت تا آخرین لحظه مسئولیت به اصل موضوع یعنی همان خدمت‌رسانی به مردم بپردازید و دچار حاشیه‌ها نشوید.

فرماندار بابلسر با تاکید بر اینکه با هماهنگی داخلی اداری و فرمانداری مسائل شهرستان را حل و فصل کنید، مطرح کرد: اجازه تعطیلی هیچ پروژه‌ای که با اعتبارات دولتی و به‌نفع مردم هست را در این شهرستان از سوی مدیر دستگاهی نمی‌دهیم.

قلی‌پور باقری با بیان اینکه در امور کاری از نخبگان و افراد اندیشه‌ورز استفاده ببریم، افزود: از روزمرگی بپرهیزد و اتاق فکر خود را برای کارهای ماندگار و تحولی فعال کنید.

وی ارزیابی عملکرد ادارات را در پنج محور دستور کار فرمانداری شهرستان بیان و خاطرنشان کرد: هدف از این کار خروجی مأموریت دستگاه‌ها و حل مسائل و موانع در امر خدمت‌رسانی به مردم است.

کد خبر 750893

دیگر خبرها

  • اداره کل امور اجتماعی و مشارکت‌های مردمی سازمان اوقاف چه دستاورد‌هایی دارد؟
  • خانواده ۵ معلولی در دشتستان صاحب خانه می‌شوند
  • هیچ پروژه‌ای در بابلسر نباید تعطیل شوند
  • زندانیان ملایری هزار اصله درخت کاشتند
  • کمک‌های مردمی به مددجویان بهزیستی افزایش یافت
  • همکاری ۲۰۰ داوطلب هلال‌احمر زنجان در نذر سلامت
  • همکاری ۲۰۰داوطلب هلال احمر زنجان در نذر سلامت
  • همکاری ۲۰۰داوطلب هلال زنجان در نذر سلامت با قرارگاه جهادی الکفیل
  • مسیر تحقق واقعی مشارکت مهم ترین بخش مردمی اقتصاد در جهش تولید و صادرات کشور
  • نطنز آماده پذیرایی از گردشگران در ایام گل و گلاب شد