Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-30@17:42:01 GMT

قدر دوره طلایی زندگیتان را بدانید

تاریخ انتشار: ۸ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۳۴۷۰۹۰

قدر دوره طلایی زندگیتان را بدانید

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان پاکدشت با تاکید بر بهره‌مندی از تک‌تک لحظات زندگی گفت: قدر دوره طلایی زندگیتان را بدانید

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به‌نقل از پایگاه خبری تحلیلی ارم خبر ؛ گردهمایی بزرگ بسیج دانش آموزی شهرستان پاکدشت  با حضورفرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان پاکدشت سرهنگ پاسدار سعید موسی پور ،رئیس آموزش و پرورش پاکدشت دکتریزدان پناه و جمعی از معلمین و دانش آموزان در دبیرستان شهید بهشتی به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی و پدافند غیر عامل برگزارشد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مراسم با آیین صبحگاهی  و به احتزاز درآمدن پرچم جمهوری اسلامی ایران و با خیرمقدم گویی رئیس آموزش و پروش در دبیرستان پسرانه شهید بهشتی شروع شد .

یزدان پناه ضمن تسلیت ایام سوگواری امام حسین (ع) هفته بسیج دانش آموزی و همچنین پدافند غیر عامل را گرامیداشت و افزود: هفته بسیج دانش آموزی بهانه ای است برای زنده نگاه داشتن یادو خاطره شهدای دانش آموزی و باید در برگزاری برنامه های این هفته کوشا باشید .

وی درادامه در خصوص پدافند غیر عامل اذعان داشت: پدافند غیر عامل یک ضرورت است و باید گفت پدافند عامل به معنای دفاع نظامی است ولی غیر عامل به معنای دفاع و محافظت غیرنظامی است که ما باید آنها را یاد گرفته و در ترویج آن تلاش کنیم .

درادامه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان پاکدشت سرهنگ پاسدار سعید موسی پور ضمن زنده نگاه داشتن یادو خاطره امام (ره)و شهدا و تسلیت ایام سوگواری اباعبدالحسین (ع) افزود:من و شما دانش آموزان عزیز باید به معلمان احترام بگذاریم چرا که هرچه من و دیگر مسئولین آموخته ایم و شما قرار است  یاد بگیرید مدیون معلمان عزیزو فداکار هستیم واحترام به معلم یعنی احترام به خودتان و باید گفت هرچقدر قدردان زحمات آنها باشید باز کم است .

وی درادامه اظهارداشت: شما دانش آموزان عزیز در سالهای دبیرستان که سالهای سرنوشت ساز شما است باید تلاش شبانه روزی داشته باشید تا آینده ای روشن  همراه با موفقیت به وجود آورید پس  تا می توانید  قدر این دوره طلایی را بدانید درس بخوانید و در چهارچوب دین اسلام حرکت کنید و مطمئن باشید به قله پیروزی می رسید .

وی در خصوص هفته بسیج دانش آموزی اذعان داشت : این هفته یعنی شجاعت یعنی فداکاری دانش آموزانی که در آغاز سن نوجوانی و جوانی که می توانستند آرزوهای بسیاری داشته باشند با تقوا و ایمان قوی در مقابل دشمن ایستادند و در راه خدا و دین به درجه رفیع شهادت رسیدند.

موسی پور در صبگاه مشترک دانش آموزی شهرستان پاکدشت تاکید کرد:ما 36 هزار دانش آموزی شهید داشته ایم که همه آنها هم سن شما عزیزان بودند و افتخار این کشور هستند و شما نیز با ادامه دادن راه آن شهدا و تلاش در عرصه علم و دانش می توانید افتخار آفرین باشید .

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان پاکدشت خطاب به دانش آموزان پاکدشتی افزود: شما دانش آموزان عزیز در هفته بسیج دانش آموز با مرور بر زندگی شهدا و همچنین حضور پررنگ در روز 13 آبان که روز استکبار ستیزی است انزجارخود را نسبت به حرفهای اخیر رئیس جمهور امریکا و دیگر دشمنان نشان دهید تا دیگر به خود اجازه ندهند به ملت ما   توهین کنند .  

وی در پایان توضیحاتی در خصوص پدافند غیر عامل داده و از مدیر ومعلمان دبیرستان شهید بهشتی و همچنین بسیج دانش آموزی حوزه 18 حضرت ابوالفضل(ع) برای برگزاری چنین برنامه ای تقدیر و تشکر کرد.

 

* تشریح برنامه‌های هفته بسیج دانش آموزی در پاکدشت

امیر پازوکی، فرمانده حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی 18 حضرت ابوالفضل(ع) در ارتباط با گردهمایی بزرگ بسیج دانش‌آموزی شهرستان پاکدشتافزود: هدف از برگزاری این مراسم زنده نگاه داشتن یاد و خاطره امام (ره) و شهدا و همچنین آشنایی دانش آموزان با  با شهدا  است .

پازوکی درادامه در خصوص هفته بسیج دانش آموزی اذعان داشت : درهفته بسیج دانش آموز که همزمان با هفته پدافند غیر عامل نیز می باشد برنامه های متنوعی در قالب یادواره شهدا دانش آموزی،یادواره شهدای مدافع حرم ، برگزاری مانور های پدافد غیر عامل ، برگزاری کلاس های آموزشی پدافند غیر عامل ،مسابقات ورزشی ،مسابقات فرهنگی ، مسابقات علمی  و غیره در مقاطع مختلف در شهرستان پاکدشت برگزار شده و تا پایان هفته بسیج دانش آموزی ادامه خواهدداشت .  

 انتهای خبر/ م

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۴۷۰۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانش آموز پاسارگادی نایب قهرمان مسابقات دومیدانی فارس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز فارس، فاطمه هاشمی دانش آموز پایه پنجم ابتدایی پاسارگاد در مسابقات دومیدانی رده استانی عنوان نایب قهرمانی این دوره از مسابقات را از آن خود کرد.

این ورزشکار دونده، در ماده ۶۰۰ متر در بین ۱۸ شرکت کننده با دریافت حکم قهرمانی و جام مخصوص نایب قهرمانی به مسابقات کشوری این دوره از مسابقات راه یافت.

این رقابت ها با حضور  ورزشکارانی از ۱۵ شهرستان در شیراز برگزار شد .

شهرستان پاسارگاد در شمال فارس و در فاصله ۱۳۰ کیلومتری شیراز قرار دارد.

دیگر خبرها

  • بافق دارای بالاترین میزان تراکم دانش آموزی در استان یزد
  • برگزاری نهمین دوره مسابقات روباتیک دانش‌آموزی
  • تکالیف کارگروه پدافند غیرعامل برای دستگاه‌های اجرایی
  • ۴۰ برنامه هفته بسیج کارگری در چالوس برگزار می‌شود
  • تکالیف جدید کارگروه دائمی پدافند غیرعامل برای دستگاه‌های اجرایی کشور
  • رشته‌های فنی باید در شهرستان معمولان ارتقا یابد
  • مسابقه مناظره دانش‌آموزی توسط جهاد دانشگاهی مازندران در ساری برگزار شد
  • دوره آموزشی مدیریت مصرف آب ویژه دانش‌آموزان در سنندج برگزار شد
  • دانش آموز پاسارگادی نایب قهرمان مسابقات دومیدانی فارس
  • ثبت نام دور جدید مسابقات روبوتیکاپ دانش آموزی آغاز شد