Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایسکانیوز حسن شیرازی مدیر خیرانت گفت: خیرانت در طول سال فعالیت های مستمر دارد؛پروژه های این خیریه براساس مناسبت ها تعریف شده است.در واقع کار ما اینترنتی بوده و اصول و قاعده خاصی دارد و می توان گفت ما یک بستر هستیم که خیریه ها می توانند در اینجا ثبت نام کرده و فعالیت ها و پروژه هایشان را تعریف کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خیرانت ،خیریه نیست
وی افزود:خیرانت ،خیریه نیست و نباید با خیریه ها رقابت کند.خیریه ها پروژه هایشان را در سایت ما تعریف می کنند و از آنجایی که هر خیریه ای با خیرین در ارتباط است و خیرین به خیریه ها کمک می کنند، زمانی که چند خیریه اینکار را انجام می دهند شبکه ای ایجاد می شود که می تواند با بقیه خیریه ها هم افزایی کند و این کار باعث می شود در مدت زمان کمتری پروژه ها تامین مالی شوند.

شیرازی با اشاره به اینکه هدف از اینکار ایجاد یک بستر برای خیریه هاست گفت:در جامعه ما متاسفانه اطلاعات کافی در مورد سیاست ها و برنامه های موسسات خیریه ارائه نشده است و بسیاری هنوز براین باورند که خیریه ها باید مجوز داشته باشند این در صورتی است که در کشورهای خارجی امور خیر را به راحتی انجام می دهند.

نقش خیرانت در راهپیمایی بزرگ اربعین
وی در پاسخ به این سوال که گویا برای راهپیمایی اربعین برنامه خاصی در نظر گرفته اید فعالیت شما در این رویداد بزرگ چگونه است؟ گفت:کار ما در اربعین به این شکل است که برای خیریه هایی که می خواهند فعالیت کنند کمپین می سازیم و افراد یا موسسات خیریه های دیگر با عضویت در این کمپین در تهیه مبلغ یا محصول مورد نیاز کمک می کنند و با هم افزایی و مشارکت افراد و خیریه ها امور خیر سرعت بیشتری می گیرد .

وی با بیان مثالی گفت: برای خیریه مهرپیشه فرید که صاحب این خیریه نقش پررنگی در راهپیمایی اربعین دارد کمپینی طراحی شده و خیریه ها در این کمپین کمک کردند تا بتوانند با ارائه هدایایی به کودکانی که در راهپیمایی بزرگ اربعین شرکت کرده اند خوشحالشان کنند.

اهدای هدیه به 1500 کودک در راهپیمایی اربعین

شیرازی افزود : از آنجایی که پیاده روی در اربعین کار سخت و طاقت فرسایی است و برای آنکه کمی از این خستگی ها کاسته و شیرینی در ذهن کودکان ایجاد کنیم تا خاطره خوبی از این پیاده روی داشته باشند و این راه را ادامه بدهند، ۱۵۰۰ کودک در نظر گرفته شد تا با اهدای هدیه ای (با میانگین قیمت ۳ هزار تومان) خوشحال شوند و حدود 4 میلیون تومان هزینه برای اینکار در نظر گرفته شده ؛هدیه ها بسته بندی شده و برچسب ها جداگانه به زبان فارسی با عنوان (هدیه به کودکان ایرانی) و به زبان عربی (هدیه کودکان حسینی ایرانی به کودکان عراقی) روی بسته بندی زده شده و به کودکان اهدا می شود.

خبرنگار :حسین طالبی

706

خیرانت خیریه موسسات خیریه انجام کار خیر اربعین راهپیمایی بزرگ اربعین تهیه هدیه برای کودکان کودکان عراقی حسن شیرازی مدیر خیرانت

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۵۰۲۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کودکان و نوجوانان با شرکت در پویش حافظ شو حافظ سوره‌های قرآن شوند + فیلم

در پویش مردمی "حافظ شو" که در حاشیه برگزاری نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم برگزار می‌شود، ۱۴ سوره پایانی قرآن به منظور حفظ کودکان و سوره واقعه برای حفظ نوجوانان انتخاب شده است. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، همزمان با برگزاری نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم پویش مردمی "حافظ شو" به منظور تشویق کودکان و نوجوانان به حفظ سوره‌های قرآن کریم برگزار می‌شود.

.

در پویش مردمی "حافظ شو" که در حاشیه برگزاری نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم برگزار می‌شود، 14 سوره پایانی قرآن به منظور حفظ کودکان و نوجوانان انتخاب شده و علاقمندان می‌توانند سوره‌ای را به انتخاب خود حفظ کرده و در این پویش شرکت کنند.

همچنین نوجوانان بالای 14 سال می‌توانند با حفظ سوره مبارکه واقعه در این پویش شرکت کنند.

نوجوانان پس از حفظ سوره، با حضور در بخش مربوطه در نمایشگاه قرآن و یا با ورود به وب‌سایت حافظ شو با نشانی hafezsho.ir یک فیلم حداکثر 60 ثانیه‌ای از حفظ خود تهیه کرده و ارسال کنند.

در این طرح هر روز به 114 نفر از حافظان کودک و نوجوان به قید قرعه جوایزی اهدا خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ایده‌های جالب برای عیدی دادن به کودکان
  • یونیسف: تعداد کودکانی که در غزه می‌میرند فاجعه‌بار است
  • تونل شماره یک اربعین در مسیر ایلام - مهران به بهره‌برداری رسید
  • کودکان و نوجوانان با شرکت در پویش حافظ شو حافظ سوره‌های قرآن شوند + فیلم
  • هدیه عیدانه بیمه ملت به رانندگان؛ آغاز جشنواره تخفیف ۲۵ درصدی بیمه بدنه اتومبیل
  • عروسک بومی «بیگک» تولید می‌شود
  • عرضه عروسک‌ بومی «بیگک» از بهار ۱۴۰۳
  • عروسک بومی «بیگک» در کانون تولید می‌شود
  • کیم جونگ اون با خودروی اهدایی پوتین در یک مراسم عمومی شرکت کرد + فیلم
  • تدارک مرکز پویانمایی صبا برای نوروز