Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-06@20:24:11 GMT

ما شاهد نوار شکست راهبرد های امریکا در جهان هستیم

تاریخ انتشار: ۹ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۳۵۲۳۶۹

ما شاهد نوار شکست راهبرد های امریکا در جهان هستیم

فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان با بیان اینکه اسلام توانسته هندسه قدرت را در جهان تغییر دهد گفت: ما امروز شاهد نوار شکست های پی درپی امریکا هستیم و اگر امروز شیطان بزرگ به دست و پا افتاده بخاطر همین شرایط بوجود آمده برای قدرت استبکاری آن است.

به گزارش گروه پایداری خبرگزاری ایمنا، سردار سرتیپ غلامرضا سلیمانی در همایش اخوت سپاه و ارتش استان که در تالار کوثر ارتش برگزار شد با تشکر از امیر آذر افروز به واسطه تدارک این همایش گفت: شرایطی که ما درآن قرار گرفته ایم یک شرایط تاریخی و حساسی است که شاید از صدر اسلام  تا به حال چنین شرایطی را مسلمانان برای گسترش اسلام شاهد نبوده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان با بیان اینکه اسلام توانسته هندسه قدرت را در جهان تغییر دهد گفت: اگر در گذشته امریکایی ها هر تدبیری در مورد  هر کشوری داشتند، کافی بود فقط به آن کشور نگاه کنند تا در کانون نگاه آنها طوفان به پا شود اما امروز ما نوار شکست های پی درپی امریکا را می بینیم و اگر امروز شیطان بزرگ به دست و پا افتاده بخاطر همین شرایط بوجود آمده برای قدرت استبکاری آن است.
این فرمانده نظامی گفت: چه شده که امریکایی  که به لحاظ  محاسبات مادی بزرگترین قدرت نظامی جهان است و در تمام جنگ هایی که در قرن اخیر اتفاق افتاده یک طرف قضیه بوده و هر وقت هم از این قدرت استفاده کرده به صورت آتش بار همه ی امکانات، سیاسی، تبلیغاتی، تجهیزاتی خود را به میدان آورده نتوانسته در مقابل جمهوری اسلامی پیروزی کسب کند؟
غلامرضا سلیمانی خاطرنشان کرد: زمینه این حوادث عظیم، کار بزرگی  است که ملت ایران به رهبری امام راحل در سال ۵۷ انجام داد و توانست بزرگترین سنگر امریکا را در منطقه ی غرب آسیا آزاد کند و زمینه ساز آزادی جهان اسلام و بستر حکومت جهانی حضرت ولی عصر ارواحنا فدا باشد.
فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان گفت:  وقتی می بینیم رئیس جمهور امریکا از تریبون رسمی می آید و ملت ایران را تهدید می کند، بخاطر ناتوانی آنهاست اگر کسی توان  اقدام داشته باشد تهدید نمی کند عمل می کند این نشان از بی خاصیتی و بی عملی  این قدرت مادی است؛ او نمی تواند تدابیر اتاق های فکر امریکا را در قبال جمهوری اسلامی عملیاتی کند و این واقعیتی است غیر قابل انکار که خود آنها هم به آن اذعان دارند.
وی افزود: این بی خاصیتی و بی فایدگی قدرت مادی نشان از حضور به موقع ملت ایران در صحنه های مختلف و هدایت امام خامنه‌ای (مدظله) در رهبری این انقلاب الهی  است.
سردار سرتیپ غلامرضا سلیمانی یادآور شد: شبی که در سوریه کاخ ریاست جمهوری هم محاصره شد شهید همدانی به کاخ بشار اسد آمد و از او خواست تا دستور مسلح کردن نیرو های بسیج مردمی را بدهد و امروز ما می بینیم خاک سوریه  دارد از لوس وجود مزدوران استکبار و تکفیری ها پاک می شود زمانی حتی ناتو  هم آمد در صحنه ی سوریه وارد بشود، ناتو یعنی قدرت نظامی امریکا و همپیمانانش، اما نتوانستند عمل بکنند.
 غلامرضا سلیمانی گفت: اگر می بینیم آقای ترامپ قبل از ریاست جمهوری یک جور صحبت می کرد و بعد از رسیدن به ریاست جمهوری جور دیگری صحبت می کند نباید فراموش بکنیم که این صحبت ها مواضع نظام حاکم بر حکومت امریکا است و اگر دموکرات ها هم روی کار می آمدند همین مواضع را می گرفتند تنها در ابزار، دموکرات ها با جمهوری خواهان اختلاف دارند اما در هدف  یک چیز را دنبال می کنند.  
 وی افزود: امریکایی ها یک راهبرد کلی از ابتدای پیروزی انقلاب داشتند و دارند و آن مقابله همه جانبه با انقلاب اسلامی است و هیچ گاه آن را تغییر نمی دهند؛   اما گاهی  اوقات اولویت های آنها تغییر می کند.
 سردار سلیمانی با بیان اینکه مسئله  امریکایی ها با جمهوری اسلامی  مسئله ی هسته ای و یا نفوذ منطقه ای سپاه پاسدارن نیست گفت: آنها با اصل انقلاب اسلامی مشکل دارند چون انقلاب اسلامی مولفه های قدرت را در دنیا تغییر داده است و آنها باید از خیلی از مناطق تحت اشغال خود خارج شوند و به داخل کشور خود بازگردند و به مشکلات فراونی که در آن وجود دارد و ما شاهد آن هستیم بپردازند.   
فرمانده سپاه صاحب الزمان در پایان تاکید کرد: این تدبیر که امیر موسوی فرمانده دلاور ارتش جمهوری اسلامی در محضر مقام معظم رهبری (مدظله)   به آن اشاره کردند راهبرد جمهوری اسلامی است که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ارتش مقتدر و پیروز جمهوری اسلامی که ارتش انقلاب اسلامی هم هست تا فتح تمام سنگرهایی که در اختیار نظام استکباری است، دستشان از هم جدا نمی شود و در کنار سایر فرزندان ملت های بزرگ مسلمان این پیروزی را نصیب جهان اسلام خواهند کرد.

منبع: ایمنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۵۲۳۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهدا برای بقای جمهوری اسلامی جانفشانی کردند

امام جمعه کاشان ضمن اشاره به اهمیت برگزاری یادواره شهدا، گفت: شهدا برای بقای جمهوری اسلامی جانفشانی کردند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردستان، حجت‌الاسلام سید سعید حسینی، شامگاه شنبه در مراسم یادواره شهدای بخش مهاباد اردستان، اظهار داشت: خداوند متعال در آیه 102 از سوره نساء می‌فرماید که «کفار دوست دارند شما غافل باشید از سلاح و کالاهایتان تا به شما یورش ببرند و شبیخون بزنند» و منظور از اسلحه دو موضوع است یکی اسلحه معنوی است که دشمن می‌خواهد آن از بین برود و رهبر انقلاب اسلامی هم به آن اشاره کرد که آمریکایی‌ها و غربی‌ها می‌خواهند با تهاجم فرهنگی ایران را آندلسی کنند، لذا باید هر دو سلاح را محکم داشته باشیم.

وی افزود: زمانی یکی از مسئولان عالی‌رتبه وقت کشور گفت الان وقت موشک نیست و وقت علم و دانش است و دشمن دقیقا همین را می‌خواهد که مومنان و مسلمانان از اسلحه معنوی و مادی خودشان غافل شوند و ناگهان حمله کنند، اما رهبر انقلاب اسلامی این خلف شایسته حضرت امام به همه مسائل واقف بوده و هوشیارند.

نمانیده ولی‌فقیه در کاشان با بیان اینکه مردم عزیز بیانیه گام دوم انقلاب را جدی بگیرید گفت: رهبر انقلاب اسلامی در این بیانیه دارند بستر را برای ظهور آماده می‌کنند و یکی از نکات مهم این بیانیه این است که باید تمدن‌سازی صورت بگیرد.

امام جمعه کاشان بیان کرد: همه فرهنگیان، حوزویان و اساتید باید شاخصه‌های تمدن را از قرآن استخراج کنیم و آن را به اندازه‌ای که می‌توانیم در جامعه و محیط پیرامونی و سپس خارج از کشور گسترش دهیم و 10 شاخصه تمدن اسلامی معنویت است و جنگ هشت سال دفاع مقدس دانشگاه معنویت بود و در قبور شهدا امروز مشاهده کردم شهید 16 ساله وجود داشت و بسیاری از شهدا دانش‌آموز بودند، اما از جبهه که بر می‌گشتند عارف بودند و راه 100 ساله یک عارف را یک شبه طی کردند و این راه معنویت را حضرت امام به همه آموخت.

حسینی تاکید کرد: غربی‌ها با لجن‌زار رذائل اخلاقی خود در زمان پهلوی به جان کشور افتادند، اما حضرت امام دل‌های جوانان را به سوی معنویت منقلب کرد و ثمره هشت سال دفاع مقدس صدور انقلاب اسلامی به خارج از کشور بود و خداباوری و معنویت را به کشورهای دیگر تزریق کردند و جوانان ما زیر بمب‌باران‌های تبلیغاتی دشمن هستند، اما می‌بینیم جوانان با چه شور و حالی در مراسمات شرکت می‌کنند که نمونه آن اعتکاف و شرکت در یادواره شهدا است.

نمانیده ولی فقیه در کاشان، تصریح کرد: برادران و خواهران تا می‌توانند روی شاخصه معنویت کار کنند که یکی از آن‌ها همین یادواره شهدا است و بدانید به دعوت شهدا برای تقویت معنویت شرکت کردید و همین راه برای صدور معنویت در گام دوم انقلاب مهم است و همه این جهادها و مراسم‌ها ارزش است.

امام جمعه کاشان با اشاره به شهید والامقام فخری‌زاده، افزود: شهدا فدا شدند تا جمهوری اسلامی بماند، اما بعضی از آن‌ها که وظیفه تمدن‌سازی داشتند دشمن انتخاب کرد و شهید کرد تا جلوی معنویت را بگیرد و همین شهید را دشمن 10 سال دنبالش بود تا بتواند به شهادت برساند و همین حمله ایران به اسرائیل زحمات شهدایی همچون تهرانی‌مقدم و فخری‌زاده‌ها بود و کفار دوست دارند تا ما غافل شویم و به ما هجوم بیاورند پس در هر دو جبهه سلاح معنوی و سلاح نظامی باید تلاش کنیم.

وی بیان کرد: اسرائیلی‌ها وقتی از زبان رهبر انقلاب اسلامی شنیدند که ایران می‌خواهد موشک بزند اعلام کردند که محکم نزنید و حقیقتا آنچه اتفاق افتاد با توسلات بود و 103 هواپیما در آسمان بود تا موشک‌ها را بزنند و 700 پرنده شناسایی در منطقه داشتند و همه ناتو آماده شده بودند تا موشک‌ها را رصد کنند، اما کاری از پیش نبردند و موشک‌های ما به هدف نشست و آمریکا بیش از سه میلیارد و 500 میلیون دلار هزینه پدافند داد و گنبد آهنین کاری نتوانست انجام دهد.

انتهای پیام/802/

دیگر خبرها

  • رهبر انقلاب: اگر کمک آمریکا نبود رژیم صهیونیستی قدرت و جرات این رفتارهای وحشیانه را داشت؟ /حج امسال، حج برائت است
  • جزئیات مراسم چهلم شهدای حمله به کنسولگری ایران در دمشق
  • اطلاعیه سپاه پاسداران درباره شهدای حمله تروریستی اسرائیل
  • جزئیات مراسم چهلم شهید زاهدی و یارانش | سپاه اطلاعیه داد
  • مراسم چهلم شهید زاهدی و یارانش فردا برگزار می‌شود
  • واگذاری زمین به خانواده‌های شاهد و ایثارگران بوشهری
  • سرطان اسرائیل در روز‌های پایانی
  • شهدا برای بقای جمهوری اسلامی جانفشانی کردند
  • سرطان اسرائیل در روزهای پایانی
  • عباس آخوندی: هر طرحی که در منطقه بر مبنای حذف قدرت‌های جهانی ارائه شود، از همان ابتدا با شکست مواجه خواهد شد