Web Analytics Made Easy - Statcounter

لنجان_شهردار زرین شهر گفت: نگاه زنان به مسائل شهری با نگاه مردان متفاوت است چراکه زن با ظرافت خود به مسائل و مدیریت شهری نگاه می‌کند و اگر شهری را با اصول زیباشناسانه بخواهیم برای مدیریت زیبایی ‌شناسانه در معماری، طراحی و طراحی شهری مدیریت کنیم، حتما به حضور زنان هنرمند نیاز داریم.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان لنجان، میثم محمدی در نشست، بانوان فعال زرین شهر در زمینه های مختلف فرهنگی، ادبی، علمی، دینی، هنری، اجتماعی و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

..اظهار کرد: توجه به ظرفیت های زنان در راستای فعالیت های اجتماعی و فرهنگی شهر، یکی از مطالبات اصلی بانوان هنرمند و نخبه در طی سالهای اخیر بوده از این رو با توجه به وجود این ظرفیت ها، مدیریت شهری تصمیم دارد تا تحولات عظیمی را در این حوزه رقم بزند از این رو شهرداری زرین شهر از امروز وارد یک گفتمان جدیدی شده و از مرز ارائه خدماتی و اجتماعی فراتر رفته و حرکت خود را به سمت دانش محوری و دانایی محوری سوق می دهد.

وی افزود: باید توجه داشت نگاه زنان به مسائل شهری با نگاه مردان متفاوت است چراکه زن با ظرافت خود به مسائل و مدیریت شهری نگاه می‌کند و اگر شهری را با اصول زیباشناسانه بخواهیم برای مدیریت زیبایی ‌شناسانه در معماری، طراحی و طراحی شهری مدیریت کنیم، حتما به حضور زنان هنرمند نیاز داریم.

شهردار زرین شهر تصریح کرد: تعامل و همکاری شهرداری با هنرمندان در تمامی عرصه ها می تواند در ایجاد شهری زیبا تاثیرگذار باشد چراکه شهر همچون پیکره زنده ای است که در آن جسم و کالبد در کنار روح و جان در هم می آمیزد لذا تعامل مناسب با هنرمندان به یقین نقش بسزایی در رشد و توسعه فرهنگ شهروندی دارد.

وی ادامه داد: شهرستان لنجان بخصوص شهر زرین شهر همواره خاستگاه هنرمندان نامی در تمامی عرصه های هنری بوده و همواره از جایگاه والایی در این حوزه برخوردار بوده است لذا با توجه به اینکه هنرمندان و نخبه های شهر بسیار خوش سلیقه، خوش فکر و خوش اخلاق هستند، شهرداری می تواند با تعامل با آنها در جهت ارتقای فرهنگ شهروندی و زیبا سازی های شهر از این ظرفیت خوب استفاده کند.

محمدی اضافه کرد: تحقیقات بسیاری نشان داده است که ارزیابی مردم از زیبایی شهری، بیشتر متوجه عواملی چون وجود فضای سبز، پوشش گیاهی، المان ها و نماد های زیبای شهری، پاکیزگی، مبلمان شهری و… است لذا بهبود مجموع این عوامل، در نهایت منجر به بهبود و افزایش کیفیت منظر و مستقیما موثر بر برند شهری یک منطقه بوذه و می تواند قدرت بالایی در جذب توریست و سرمایه گذاران متفاوت داشته باشد.

وی عنوان کرد: توجه به منظر شهری و برنامه ریزی برای آن یکی از اصلی ترین و مهمترین عواملی است که می تواند بر برند شهری تاثیر بسزایی داشته باشد و امروزه یکی از فضاهای گردشگری که مورد توجه اغلب گردشگران بوده، فضای های شهری است و از این جهت شهرها اغلب به عنوان مقصد گردشگری مد نظر قرار می گیرند چرا که برای سیاستگذاران، گردشگری شهری اکنون یک مسیر اصلی است لذا شهر ها در صورتی که بتوانند تصویر منظر مناسبی از خود ارائه کنند یقینا مورد توجه افراد بسیار قرار خواهند گرفت.

شهردار زرین شهر بیان کرد: همانطور که همیشه گفته‌ام در طراحی‌های شهری باید به جای ماشین محور انسان باشند و مهم آن است که انسان محوری در تک‌تک برنامه‌های مدیریت شهری خود را بروز دهد از این رو باید گفت برای طراحی یک شهر سالم نیاز است شهری با پیوست فرهنگی ایجاد کنیم و هر طرح شهری باید پیوست فرهنگی با فرهنگ مردم آن شهر داشته باشد لذا در تلاش هستیم از ایده و حضور زنان در بخش ها و حوزه های مختلف استفاده کنیم.

منبع: ایمنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۵۴۶۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رضا نصری: احتمال صدور حکم بازداشت نتانیاهو از طرف دادگاه کیفری بین المللی / برای مبارزه با اسرائیل هم که شده از جنجال‌آفرینی بپرهیزید!

عصر ایران - رضا نصری در کانال تلگرامی اش نوشت:

احتمال صدور حکم بازداشت نتانیاهو و برخی مقامات ارشد سیاسی و نظامی اسرائیل توسط دادگاه کیفری بین‌المللی بالا گرفته است‌ که بدون تردید هزینه حقوقی و سیاسی بی سابقه‌ای برای اسرائیل در پی خواهد داشت.

از طرف دیگر، توجه رسانه‌های جهان معطوف به «گورهای دسته‌جمعی» در غزه شده و لازم است این توجه استمرار داشته باشد. در کنار این‌ موارد، دانشگاه‌های آمریکا در اقدامی کم‌نظیر علیه اسرائیل طغیان کرده‌اند و فضایی در داخل آمریکا پدید آورده‌اند که از جنگ ویتنام تا کنون سابقه نداشته است. علاوه بر این‌ها، فاجعه انسانی دیگری در رفح در کمین است که نیازمند توجه کامل رسانه‌ایست.

در چنین فضایی، آرزوی اسرائیل انحراف افکار عمومی آمریکا و اروپا به سمت ایران است و این قابلیت را نیز دارد تا با اهرم‌های رسانه‌ای‌اش تا حدود قابل ملاحظه‌ای ایران را در کانون توجهات قرار دهد! 

برای مبارزه با اسرائیل هم که شده از جنجال‌آفرینی بپرهیزید!

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: یادداشت رضا نصری درباره قطعنامه اخیر مجمع عمومی و چند نمونه تاریخی رضا نصری، حقوقدان: «لاهه» طرفین را به مذاکره برای تعیین مبلغ خسارت فراخوانده/ ایران می‌تواند دولت آمریکا را به گفت‌وگوی مستقیم دعوت کند/ اگر واشنگتن بپذیرد، کار بزرگی انجام شده؛ اگر هم رد کند، یک امتیاز سیاسی برای ایران است

دیگر خبرها

  • رضا نصری: احتمال صدور حکم بازداشت نتانیاهو از طرف دادگاه کیفری بین المللی / برای مبارزه با اسرائیل هم که شده از جنجال‌آفرینی بپرهیزید!
  • نصری، حقوقدان بین الملل: برای مبارزه با اسرائیل هم که شده از جنجال‌آفرینی بپرهیزید!
  • تو زیبایی
  • هنرمند ایرانی جایزه طراحی زاکا در توکیو را به خود اختصاص داد
  • بررسی «ارزش‌آفرینی از دارایی‌های دیجیتال» در نخستین پنجشنبه فناور ۱۴۰۳
  • ساماندهی محل دفن پسماند گتوند در کوتاه مدت
  • وزیر کشور: اجرای حجاب یک دستور قانونی است/ بانوانی که در این زمینه دچار اهمال و غفلت باشند با تذکر باید به آن احترام گذارند؛ اگر توجه نکنند طبق قانون ورود می‌شود/ فراجا با ورود افراد آموزش دیده اقدام به اجرای طرح نور کرده است
  • بی‌توجهی مدیریت شهری گذشته به گرامیداشت آیین‌های مذهبی
  • فردا؛ احتمال افزایش شاخص کل بیشتر از کاهش
  • میل مضر تکیه‌زدن بر رأس هرم