Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش امتداد نیوز، سعید قریشی صبح امروز در جلسه هم‌اندیشی کتابداران شهرستان مهریز به منظور برگزاری برنامه های هفته کتاب و کتابخوانی ضمن تشریح برنامه های این هفته اظهار داشت: باید تلاش خود را بر شناساندن هرچه بیشتر کتابخانه‌ها به مردم و جذب آنان متمرکز کنیم.

وی افزود: باید با بهره‌گیری از نظرات و پیشنهادهای کتابداران و مسئولان کتابخانه ها، برنامه‌های متنوع و مفیدی در قالب‌های مختلف طراحی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قریشی با برشمردن برخی از این برنامه‌ها بیان کرد: برگزاری نشست کتاب‌خوان ویژه سربازان، نقد و رونمایی کتاب «طرب‌سرای محبت»، همایش دوچرخه‌سواری با شعار «کتاب، کتابخوانی و سلامت»، اجرای قصه‌گویی و نمایش خلاق در کتابخانه‌ها، برگزاری اختتامیه مسابقه کتابخوانی محرم از کتاب «اشک باید رازدار باشد» و … از جمله این برنامه‌ها است.

برگزاری نشست‌های کتابخوان مدرسه‌ای در مهریز

وی ادامه داد: معرفی سلسه آثار علی سالک با همکاری اداره تبلیغات اسلامی، برگزاری نمایشگاه کتاب با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان، بازدید مدارس، برگزاری نشست‌های کتاب‌خوان مدرسه‌ای همچنین برگزاری نشست کتاب‌خوان شوراهای اسلامی روستا، بخشی از برنامه‌های کتابخانه‌های عمومی شهرستان مهریز در ایام هفته بزرگداشت روز کتاب، کتابخوانی و کتابدار است.

معرفی کتاب در حوزه سلامت

زهرا دهقانی‌زاده، مسئول کتابخانه عمومی مسجد امام حسین(ع) نیز در این نشست، کتاب «۵۰ نکته برای حفظ تندرستی» را در حوزه سلامت معرفی کرد.

در حاشیه این جلسه و با حضور بخشدار مرکزی و شهردار مهریز و رئیس ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی و تبلیغات اسلامی شهرستان، فراخوان چهارمین جشنواره کشوری روستاها و عشایر دوستدار کتاب و معرفی پایتخت کتاب ایران تشریح شد.

مسئولان و کتابداران طرح‌های ابتکاری خود را برای ترویج کتابخوانی ارائه دهند

مهدی دهقان‌زاده، بخشدار مرکزی مهریز با تأکید بر اهمیت موضوع کتابخوانی و ترویج آن در روستاها، از مسئولان و کتابداران روستایی خواست طرح‌ها و ایده‌های ابتکاری و فعالیت های ترویجی و فرهنگی اجرا شده مرتبط با کتاب خوانی را به دبیرخانه جشنواره در شهرستان مهریز ارسال کنند.

وی قول مساعد داد از از ایده‌های جذاب توسط سوی بخشداری حمایت مادی و معنوی صورت پذیرد و از بهترین طرح در سطح شهرستان تقدیر شود.

به گزارش مهر، شهرستان مهریز با جمعیتی بالغ بر ۴۵ هزار نفر در ۳۰ کیلومتری مرکز استان یزد واقع شده است.

true برچسب ها : شهرستان مهریز کتابخانه های عمومی استان یزد یزد true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۵۵۲۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکلیف قرارداد نیروهای حجمی باید در کل کشور به سرانجام برسد

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: تکلیف قرارداد نیروهای حجمی باید در کل کشور به سرانجام برسد و از پاکبانان که برای شهر اصفهان زحمت می‌کشند تا شهر زندگی زیبا شود، حمایت و حق و حقوق آن‌ها دیده شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، احمد شریعتی امروز _یکشنبه نهم اردیبهشت_ در صدوسی‌امین جلسه شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار کرد: از زحمات مدیریت شهر و معاونت فرهنگی که در هفته فرهنگی اصفهان برنامه‌های خوبی برگزار کردند تشکر می‌کنم، اما اطلاع‌رسانی پیرامون برگزاری این برنامه‌ها ضعیف است که می‌طلبد با وسعت بیشتری به اطلاع مردم رسیده شود.

وی با اشاره برگزاری برنامه‌ای با موضوع غذاهای سالم که نقش مهمی در احیا این غذاها داشت، افزود: این برنامه بسیار غنی بود، اما باز هم بسیاری افراد از برگزاری این برنامه خبر نداشتند.

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر اصفهان با تبریک روز کارگر و تشکر از این قشر گفت: در سالی که به نام جهش تولید با مشارکت مردم نام‌گذاری شده است، باید توجه بیشتر به قشر کارگر به‌ویژه در حوزه مدیریت شهری انجام شود.

شریعتی ادامه داد: در این راستا تکلیف قرارداد نیروهای حجمی باید در کل کشور به سرانجام برسد و از پاکبانان که برای شهر اصفهان زحمت می‌کشند تا شهر زندگی زیبا شود، حمایت و حق و حقوق آن‌ها دیده شود.

وی با گرامیداشت روز معلم و یاد و خاطره شهید مطهری و تقدیر از زحمات اساتید و معلمان ادامه داد: دولت باید توجه ویژه به قشر کارگر و معلمان داشته باشد؛ چند سالی است توجه خوبی به این قشر نشده و دیده نشده‌اند، در حالی که به حق و حقوق آن‌ها که در قرآن به آن اشاره شده است، باید توجه ویژه شود.

کد خبر 748702

دیگر خبرها

  • ارتقای فرهنگ و سواد سلامت از اولویت‌های حوزه بهداشت است
  • ۳۰ برنامه در هفته عقیدتی و سیاسی در همدان برگزار می‌شود
  • تکلیف قرارداد نیروهای حجمی باید در کل کشور به سرانجام برسد
  • افتتاح دو پروژه راه آهن ملایر کرمانشاه و پایان بازسازی مناطق زلزله‌زده
  • همه ادارات شهرستان دشتی باید کتابخانه داشته باشند
  • ۳۷۰۰ هزار میلیارد تومان هزینه ۲ افتتاح نمایشی در کرمانشاه
  • اجرای بیش از ۵۰ ویژه برنامه هفته عقیدتی سیاسی در آستارا
  • ویژه‌برنامه‌های دهه کرامت در استان فارس اعلام شد
  • نهاد کتابخانه‌های عمومی زمینه‌ساز ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی
  • کتابخانه‌های سیار نیاز کتابخوانی عشایر را برطرف می‌کند