Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، ابوالقاسم امیر محمودی رئیس بیمارستان امام خمینی (ره) جیرفت گفت:متاسفانه شب گذشته خبری با تیتر گروگانگیری مادر و کودک منوجانی در بیمارستان امام خمینی جیرفت در فضای مجازی منتشر شد که بازتاب گسترده ای داشت.

وی افزود:این خبر کاملا کذب است ،بیمار مذکور در تاریخ ششم آبان ماه ترخیص شد و مادر بیمار جهت انجام کارهای تکمیلی پرونده فرزندش تا امروز با ارائه‌ تمامی خدمات موردنظر به  بیمارستان تردد داشته و هیچ گونه گروگانگیری در کار نبوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 امیر محمودی ضمن اظهار تاسف برای نشر چنین اخبار کذبی افزود: شب گذشته یک تماس تلفنی از طرف نماینده پنج شهرستان جنوبی با رئیس دانشگاه علوم پزشکی جهت بررسی این موضوع گرفته شده و عمده پیگیری ها از طرف مادر بیمار بوده که محبت مادرانه ی این مادر قابل تحسین است.

وی افزود:هزینه درمانی این بیمار  3 میلیون تومان برآورد شده و امروز با پیگیری های مداوم مادر بیمار و پس از تکمیل شدن مدارک موردنیاز این هزینه ثبت شد و هزینه 8میلیون تومانی در کار نبوده است.

رئیس بیمارستان امام خمینی جیرفت تصریح کرد:ماندن بیمار پس از ترخیص هیچ منفعتی برای بیمارستان ندارد این بیمار به جهت داشتن یک مکان امن برای تکمیل پرونده اش از تاریخ 6 تا 11 آبان با ارائه خدمات لازم در بیمارستان ماندند که دقیقا نامه 115 آنها دیروز از بیمارستان کهنوج به دست کارکنان ما رسید این بیمار عملا ششم آبان ماه نامه ترخیص را از بیمارستان دریافت کرده است.

امیر محمودی اظهار کرد:80 درصد مراجعات بیمارستان جیرفت از مناطق جنوبی کرمان است و ما این اخبار کذب و بی مهری ها را به پای مردم جنوب نمی گذاریم انصاف ایجاب می کند افرادی که چنین اخباری را منعکس و منتشر می کنند حرمت قلم خود را نگه دارند، بیمارستان جیرفت به طور جدی از طریق مراجع قانونی پیگیر این مورد می باشد و بسادگی از این موضوع نمی گذرد.

رئیس بیمارستان جیرفت از تمامی مردم جنوب کرمان خواست اخبار منتشر شده در فضای مجازی را بدون منبع معتبر جدی نگیرند.

فاطمه سابکی مادر پسر بچه 9 ساله، ایمان بامری صبح امروز در بیمارستان امام خمینی جیرفت در گفت گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان گفت:روز حادثه دقیقا یکم آبان ماه بود و روستای زیارت میر مقداد از توابع شهرستان رودبار جنوب با مشکل آب آشامیدنی مواجه است و بنده جهت تهیه آب آشامیدنی برای ساعتی از منزل خارج شدم و منزل ما کنار جاده است و پسرم مشغول بازی بود وقتی برگشتم بچه بی حال روی زمین افتاده بود .

وی افزود:پس از تماس با 115 به بیمارستان کهنوج منتقل شدیم و پزشک پس از انجام سونوگرافی گفتند خونریزی داخلی کرده ودر آن لحظه جراح بیمارستان کهنوج در بیمارستان حضور نداشت و ما به بیمارستان امام خمینی جیرفت منتقل شدیم.

مادر بیمار تصریح کرد: پس از ورود به بیمارستان جیرفت پزشک جراح دکتر حمزه محمدی دستور سونو مجدد را دادند و با مشاوره پزشکی مشخص شد فرزندم دچار پارگی تهال و ورم روده شده خلاصه عمل جراحی با موفقیت انجام شد و پسرم بمدت 5 روز در بخش جراحی بیمارستان امام خمینی جیرفت بستری شد.

فاطمه سابکی مادر بیمار اظهار کرد : دقیقا در تاریخ ششم آبان ماه نامه ترخیص ما زده شد و بنده به دلیل اینکه حق فرزندم ضایع نشود و بتوانم هزینه های درمانی را از بیمه دریافت کنم در بیمارستان ماندم و از ششم تا امروز یازدهم آبان ماه تمامی پرسنل بیمارستان با کمال محبت و سخاوت از من و فرزندم مراقبت کردند به طوری که فرزندم هیچ گونه تمایلی برای رفتن به منزل ندارد.

وی ضمن تشکر از رئیس و کارکنان بیمارستان امام خمینی جیرفت گفت: مأمورین انتظامی پس از بررسی صحنه تصادف به دلیل عدم حضور ماشین نامه کروکی به ما ندادند و به شورای محل هم گفته بودند بیمار را به مرکز پلیس بیاورید تاما بدرستی تشخیص دهیم تا نامه صادر شود. دقیقا روز گذشته دهم آبان نامه 115 به بیمارستان جیرفت تحویل داده شد.

مادر بیمار ضمن اظهار ر بی اطلاعی از خبر منتشر شده در فضای مجازی گفت:هیچ گونه بدرفتاری یا به قول اخبار منتشر شده که عنوان گروگانگیری را مطرح کرده اند درکار نیست و نبوده و هیچ کس از من سوال و پرسشی نکرده تمام این اخبار کذب است.و از رئیس بیمارستان به جهت محبت هایی که طی این چند روز نسبت به من و فرزندم داشته اند تشکر میکنم.

و از مسئولین و مدیر این کانال خبری قانونی یا غیر قانونی میخواهم همانطور که نوشته اند درد دل مردم را به گوش مسئولین می رسانند مشکل عدم آب آشامیدنی مناسب این روستارا مطرح کنند نه اینگونه اخبار کذب را منتشر کنند.

اگر راست می گویند کمبود آب روستای ما را که باعث بروز این مشکل شده مطرح وپی گیری کنند.

انتهای پیام/ح

تکذیب گروگان گیری دربیمارستان جیرفت

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۰۲۰۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکذیب پلمب بیمارستان محب مهر به دلیل کشف حجاب

پلمب بیمارستان "محب مهر" به دلیل کشف حجاب تکذیب شد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، در پی انتشار فیلم  پلمب بیمارستان محب مهر به علت کشف حجاب، مرکز اطلاع رسانی پلیس تهران بزرگ اعلام کرد: پس از تماس عوامل درمانی  با مرکز فوریتهای 110  و حضور مامور پلیس در بیمارستان، مشخص شد درب مشترک  دو بیمارستان "محب مهر" و "هاشمی نژاد"  به دلیل اختلافات حقوقی و مِلکی توسط بیمارستان های مذکور نرده گذاری و پلمب شده است.

گفتنی است که  هر بیمارستان درب ورودی مجزا برای تردد مراجعین دارد.

رادان: اقدام ما در مقابله با بی‌حجابی کاملاً قانونی است

پلیس هر گونه خبری  مبنی بر پلمب مرکز درمانی به دلیل کشف حجاب را صحیح ندانسته و تکذیب می‌کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • عکسی از مادر سیدحسن خمینی در مراسم تشییع پیکر عروس ارشد امام /دختر امام هم آمد
  • پلمب بیمارستان محب مهر به دلیل کشف حجاب تکذیب شد
  • تکذیب پلمب بیمارستان محب مهر به دلیل کشف حجاب
  • پلیس پلمب بیمارستان محب مهر به دلیل کشف حجاب را تکذیب کرد
  • بیماران«ای‌ال‌اس» با امانت دادن تجهیزات به یکدیگر زنده‌اند
  • نخستین جشنواره بین‌المللی فیلم دینی رضوان آبان ماه برگزار می‌شود
  • بیمارستان رضوی مشهد: تکذیب فروش اسناد حاوی اطلاعات بیماران به عنوان کاغذ باطله
  • تکذیب فروش اسناد حاوی اطلاعات بیماران به عنوان کاغذ باطله
  • امام جمعه اهواز به مسئولان: تنها تا مهر و آبان ماه جاری برای کار کردن وقت دارید
  • بیش از ۷۰ پروژه سلامت در خراسان شمالی آماده راه اندازی است‌