Web Analytics Made Easy - Statcounter

دکتر علی عمرانی، رئیس کارگروه اجرایی جایزه مصطفی(ص) با حضور در غرفه امتداد نیوز در نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری های به امتداد نیوز اظهار کرد: بیش از هزارنفر از افراد برجسته در حوزه های فناوری  فراخوان دومین دوره جایزه مصطفی(ص) را دریافت کرده اند و بیش از ۳۰۰ نهاد همراهی کردند که در این دوره حضور داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه همچنین ۳۱ کشور با دومین دوره جایزه مصطفی مشارکت داشتند، خاطر نشان کرد: در شورای سیاست گذاری جایزه نتایج بررسی گروه داوری مورد تایید نهایی قرار گرفته و برگزیدگان این دوره مشخص شده اند که قرار است در نشستی خبری اعلام شود.

عمرانی با تاکید بر اینکه در حال حاضر بیش از ۶۰ دانشمند جهان اسلام مهمان این دوره از جایزه هستند، عنوان کرد: یکی از نکات مورد توجه در این دوره جایزه مصطفی(ص) تفاوت و تمایز بهره برداری بیشتر جامعه علمی از تعامل با یکدیگر در قالب جایزه است؛ به طوریکه تنها در تهران دانشگاههای شریف، تهران، شهید بهشتی، علم و صنعت، علوم پزشکی تهران با جایزه مصطفی(ص) همکاری دارند.

به گفته وی، طبق برنامه ریزی ها قرار است دوازدهم آذرماه در تالار وحدت برگزیدگان جایزه مصطفی معرفی و تقدیر شوند.

وی با بیان اینکه محوریت اصلی جایزه شناسایی و معرفی برترین های علم و فناوری جهان اسلام است که این امر از طریق ارزیابی طرح های علمی و فناورانه و اعطای جایزه به دانشمندان و متخصصان برتر در سطح جهان اسلام صورت می گیرد، گفت: این جایزه در ۴ حوزه علم و فناوری اطلاعات و ارتباطات، زیستی و پزشکی، نانو، زمینه های علم و فناوری ( مشتمل بر علوم پایه، پزشکی، دامپزشکی، کشاورزی، مهندسی و علوم شناختی و علوم انسانی و اقتصاد و بانکداری به برگزیدگان اعطا می شود.

true برچسب ها : بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات تالار وحدت جایزه مصطفی (ص) علی عمرانی true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۰۹۹۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایشگاه سلامت در هرمزگان برگزار می‌شود

ایسنا/هرمزگان دبیر ستاد بزرگداشت هفته سلامت دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان گفت: نمایشگاه سلامت با هدف تقویت نقش خودمراقبتی در سلامت عمومی برگزار می‌شود.

رویا جهانگیری، امروز (ششم اردیبهشت ماه)، ضمن گرامی داشت فرا رسیدن هفته سلامت از یکم تا هفتم اردیبهشت ماه با شعار سلامت خانواده و مردمی‌سازی سلامت، اظهار کرد: به منظور گرامیداشت این هفته و یادآوری نقش خود مراقبتی در سلامت عمومی و جامعه و برنامه‌ریزی جهت ارتقای آن، نمایشگاه و جشنواره هفته سلامت برگزار و برنامه‌های متعددی متناسب با شعار هفته سلامت برگزار خواهد شد.

 وی با اشاره به اینکه در روزهای ششم و هفتم اردیبهشت ماه نمایشگاه هفته سلامت، عصرها از ساعت ۱۷ الی ۲۲ در بلوار ساحلی پارک غدیر زیر پرچم برپا می شود، تصریح کرد: در این نمایشگاه خدمات سلامت محور از جمله ویزیت و معاینه پزشک،  کنترل فشار و قند خون ، مشاوره تغذیه و روانشناسی ویزیت دندانپزشکی به صورت رایگان انجام می‌شود. همچنین عملکرد دانشگاه علوم پزشکی، معاونت‌ها، دانشکده‌ها و بیمارستان‌ها و دستگاه های اجرایی همکار در حوزه سلامت در معرض عموم قرار خواهد گرفت.

دبیر ستاد بزرگداشت هفته سلامت دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان، ضمن قدردانی از ادارات و سازمان‌هایی که در انجام این مهم با دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان همکاری دارند گفت: در این نمایشگاه ۳۰ غرفه خدمت رسان برپا و علاوه بر خدمات سلامت محور مسابقه و جنگ شادی برگزار می‌شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • افتتاح دفتر همکاری‌های علمی تاجیکستان و علوم پزشکی شیراز
  • برپایی پاویون دانش‌بنیان‌ها در نمایشگاه پزشکی ویتنام ۲۰۲۴
  • راه اندازی میز خدمت در نمایشگاه تجهیزات پزشکی
  • افتتاح دفتر همکاری‌های وزارت تندرستی جمهوری تاجیکستان و دانشگاه علوم‌ پزشکی شیراز
  • دومین رویداد جایزه ملی و استانی جوانی جمعیت در یزد برگزار می‌شود
  • دومین همایش بین‌المللی خلیج فارس دربوشهر برگزار می‌شود
  • دومین رویداد جایزه ملی و استانی جوانی جمعیت برگزار می‌شود
  • نمایشگاه سلامت در هرمزگان برگزار می‌شود
  • رتبه دانشگاه محقق اردبیلی در رتبه‌بندی‌های بین‌المللی قابل توجه است
  • مراسم تقدیر از دست اندرکاران جشنواره جایزه ملی ثریا برگزار شد