Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا ، حجت الاسلام سیدمحمود حسینی در خطبه های نماز این هفته سیرجان با تاکید بر حضور همه مردم در مراسم راهپیمایی 13 آبان افزود : این روز به دل های مومنان قوت بخشید و شهامت و شجاعت و دلیری را به همه مسلمانان جهان آموخت و پیام این روزایستادگی و مقاومت در مقابل استکباراست که نباید فراموش شود.
وی ضمن اشاره به توطئه ها و دشمنی های کاخ نشینان آمریکا علیه ملت ایران گفت : کسانی که فکر می کنند کنار آمدن با آمریکا مشکلات را حل می کند سخت در اشتباهند و به یقین این را هم میدانند که آمریکا همیشه با بدعهدی های خود قابل اعتماد نبوده و دشمنی خود را به ملت ایران و نظام اسلامی ثابت کرده و این تهدیدها و فشارهای امروزه هم به خاطر گرفتن امتیاز است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


امام جمعه سیرجان ایستادگی و مقاومت را بهترین راه پیروزی برهمه دشمنی ها عنوان کرد و گفت : قدرت پوشالی آمریکا در منطقه شکست خورد و همه ابزارهای تبلیغی و عملیاتی او در سوریه ، عراق و یمن به هم ریخت و تروریست هایی که با هدف حاکمیت آمریکا در منطقه قدرت گفته بودند از بین رفت پس همه مسلمانان و ملت ایران می دانند راه شکست هر مستکبر و ظالم ایستادگی و مقاومت است.
وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در جمع دانش آموزان بسیجی گفت : جوانان دهه 80 ما همانند جوانان اول انقلاب هستند وشدت و سرعت تهاجم فرهنگی دشمن هم برای تخریب و جدا کردن جوانان از نظام اسلامی است که با ترویج فحشا و مواد مخدر می خواهند به آنها ضربه بزنند که با دشمن شناسی توطئه شان را خنثی می کنندو همان جونان برومندی هستند که امروز مقابل استکبار ایستاده و می ایستند.
حجت الاسلام حسینی به اربعین و پیاده روی در کربلا و نجف پرداخت و گفت : اولین کسی که به پیاده روی در اربعین اقدام کرد جابر و عطیه و سپس کاروان اهل البیت امام حسین بودند و این مراسم سرنوشت ساز اقتدار و همبستگی مسلمانان و شیعیان را می رساند که در زمان صدام ملعون ممانعت شد و امروز رزمایشی بزرگ است که دشمنان اسلام را می ترساند.
وی به پیاده روی 50 هزار نفری مردم سیرجان در روز اربعین در مسیرسیرجان تا امامزاده علی پرداخت و گفت : طی مسیر بیش از 10کیلومتر که مردم حرکتی خود جوش را دارند نشان دهنده اخلاص و ارادت مردمی است که نتوانستند در کربلا و نجف حاضر شوند و امروز در سیرجان همراهی میکنند و به یاد کاروان دلسوختگان کربلا هستند.
امام جمعه سیرجان با قدردانی از سربازان گمنام امام زمان در شناسایی و دستگیری فردی که با اغفال دشمنان نظام اسلامی در شبکه های مجازی گول خورد و اقدام به هتک حرمت مسجد روستای شریف آباد کرد گفت : دشمنان بدانند که کوچکترین حرکت آنها با اشراف کامل اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان روبروست.
وی به مناسبت های مختلف از جمله روز فرهنگ عمومی اشاره کرد و گفت : حرکت به سمت فرهنگ اسلام ناب محمدی نیاز همیشگی جامعه است و باید تلاش در این مسیر موجب پرهیز از فرهنگ غرب شود .
خبرنگار : محمد ایران نژاد ** انتشار : بهنام احمدی *
7435/ 5054

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۱۳۵۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری تجمع دانشجویی «تا مسجدالاقصی» در قزوین

به گزارش خبرنگار مهر، به همت بسیج دانشجویی بعد از ظهر یکشنبه تجمع دانشجویی تا مسجدالاقصی با حضور دانشجویان قزوینی در دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) برگزار شد.

در این تجمع که جمعی از دانشجویان دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) و مسؤولان این دانشگاه حضور داشتند از خیزش دانشجویان ضدصهیونیستی دانشگاه‌های آمریکا حمایت شد.

در این تجمع فریادهای «مرگ بر اسرائیل»، «مرگ بر آمریکا»، «شرارت اسرائیل، زیر سر آمریکاست» از سوی دانشجویان سر داده شد.

گفتنی است روز گذشته نیز دانشجویان دانشگاه فنی و حرفه‌ای قزوین تجمع اعتراضی را در حمایت از مردم مظلوم غزه برگزار کرده بودند.

کد خبر 6091175

دیگر خبرها

  • شهید مطهری پهلوان جهاد تبین بود
  • دیدار امام جمعه قزوین با معلمان و اساتید در پاسداشت روز معلم+ تصاویر
  • دیدار امام جمعه قزوین با معلمان و اساتید در پاسداشت روز معلم
  • برگزاری تجمع دانشجویی «تا مسجدالاقصی» در قزوین
  • تظاهرات گسترده ضد نتانیاهو در تل آویو
  • تداوم مداخله جویی واشنگتن؛ کاخ سفید خواستار آزادی خواننده رپ ایرانی شد
  • ادامه مداخله جویی واشنگتن؛ کاخ سفید خواستار آزادی خواننده رپ ایرانی شد
  • راهپیمایی در کشورهای عربی و غربی در حمایت از غزه
  • اکران مردمی آپاراتچی در اصفهان با حضور عوامل فیلم
  • وزیر علوم وارد یاسوج شد