Web Analytics Made Easy - Statcounter

ائمه جمعه استان اردبیل تاکید کردند: پیاده‌روی اربعین حسینی نشان از عظمت و اقتدار اسلامی دارد و این حرکت یک حرکت بزرگ دینی، اعتقادی و اسلامی مسلمانان است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرستان‌های استان اردبیل، حجت‌الاسلام میکائیل مقدسی در خطبه های نماز جمعه شهرستان نیر اظهار داشت: پیاده‌روی اربعین حسینی نشان از عظمت و اقتدار اسلامی دارد و این حرکت یک حرکت بزرگ دینی، اعتقادی و اسلامی مسلمانان است که سیلی محکمی بر دهان یاوه‌گویان و استکبار جهانی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بسیجیان باید آگاه و هوشیار باشند و به دشمنان اجازه ندهند که با تهاجمات فرهنگی امنیت و استقلال کشور و نیز اعتقادات و ارزش‌های اسلامی را زیر سئوال ببرند چرا که دشمنان و استکبار جهانی با سرمایه‌گذاری‌های کلان و برنامه‌های شوم خود درصدد هستند ایران اسلامی را شکست دهد.

امام جمعه نیر گفت: 13 آبان ماه روز استکبارستیزی ملت ایران اسلامی است و در این روز ملت ایران انزجار و خشم خود را نسبت به استکبار جهانی و آمریکای جنایتکار نشان می‌دهند و دانش‌آموزان با شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل جواب قاطعی به دشمنان اسلامی خواهند داد.

مقدسی بیان کرد: نظامی که برگرفته از نهضت و مکتب حسینی است هیچ وقت با شکست روبه‌رو نمی‌شود چرا که حق همیشه بر باطل پیروز است و این موضوعی است که با درک قابل توجهی از مرد فهیم ایران تحقق یافته و به طور حتم عشق و ارادت به امام حسین(ع) را به اثبات می‌رساند.

وحدت مسلمانان جهان با راهپیمایی اربعین حسینی به اثبات می‌رسد

حجت‌الاسلام محمود اصغری در خطبه‌های نماز جمعه سرعین اظهار داشت: وحدت مسلمانان جهان با راهپیمایی اربعین حسینی به اثبات می‌رسد و نیاز است برای ترویج این فرهنگ ارزشمند و مناسب مسئولان وظیفه خطیر و حساس خود را انجام دهند و برای ترویج این اقدام فاخر پیشگام باشند.

امام جمعه سرعین گفت: در حال حاضر دشمنی‌های آمریکا با ملت ایران کاملا مشهود است که در این زمینه هوشیاری و آگاهی ملت ایران برای خنثی کردن این نقشه‌ها و توطئه‌ها امری لازم و ضروری است که نیاز است همگان توجه ویژه‌ای نسبت به این موضوع داشته باشیم تا بتوانیم از این طریق توطئه‌های دشمنان را نقش بر آب کنیم.

وی بیان کرد: پاسداری از ارزش‌ها ‌و آرمان‌های مقدس انقلاب اسلامی برای ما حائز اهمیت بسیار است که در این زمینه با زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدای والامقام کشورمان و پیروی از مکتب و نهضت آنان می‌توانیم به امنیت و اقتدار پایدار در کشور دست یابیم.

اصغری بیان کرد: حضور هوشیارانه و آگاهانه ملت ایران در راهپیمایی عظیم 13 آبان ماه نشان دهنده بصیرت جوانان نسبت به توطئه‌های آمریکا است که انتظار می‌رود تمامی ملت ایران با حرکت عظیم مردمی نقشه‌ها و توطئه‌های دشمنان را خنثی کرده و جواب دشمنان را در مقابل دشمنان نشان دهند.

مبارزه با استکبار جهانی جزو سیاست‌های انقلاب اسلامی است

حجت‌الاسلام رضا باوقار در خطبه‌های این هفته نماز جمعه مشگین‌شهر اظهار داشت: مبارزه با استکبار جهانی جزو سیاست‌های انقلاب اسلامی است و در این روز مردم همیشه بیدار ایران اعتراض و مقاومت خود را در برابر زورگویی و زیاده‌خواهی استکبار و در رأس آن آمریکا نشان داده و از اعتقادات ملت ایران دفاع می‌کنند.

امام جمعه مشگین‌شهر افزود: ایجاد شکاف داخلی بین ملت و حاکمیت موضوعی است که آمریکا دائما به دنبال آن است که با ترفندهای مختلف درصدد است تمام خواسته‌های خود را عملی کرده و برای دستیابی به منافع شخصی خود گام بردارد.

وی تصریح کرد: راهپیمایی 13 آبان ماه فرصتی است برای فریادکشی ملت ایران در مقابل خشم و انزجاری که از آمریکا دارد و در این روز تاریخی ملت ایران ترامپ و سیاست‌های آمریکا را به زباله دان تاریخی فرستاده و و حمایت خود را از نیروهای داخلی خصوصاً از سپاه اعلام می‌کنند.

باوقار ضمن تبریک به استاندار جدید اردبیل اظهار کرد: انتظار ما از استاندار این است که نسبت به تغییر و تحولات در جامعه اهتمام ویژه‌ای داشته باشد و در انجام امورات خود اقتصاد مقاومتی را مد نظر قرار داده و از شعار پرهیز کند و با تمام توان توسعه همه جانبه استان را مدنظر قرار دهد.

وی تصریح کرد: تخصیص اعتبارات به تمام شهرستان‌های استان از دیگر انتظاراتی که مردم استان از استاندار جدید دارند و با توجه به این که تکمیل راه‌آهن اردبیل در توسعه و پیشرفت استان نقش مهمی دارد به همین منظور نیاز است این موضوع مورد توجه واقع شود تا بتوانیم به تمامی اهداف خود در راستای توسعه و آبادانی استان دست یابیم.

انتهای پیام/

R41374/P1486/S6,49/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۱۳۷۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمهیدات لازم از هم اکنون برای مواکب اربعین اندیشیده شود

استاندار سمنان بر ضرورت اتخاذ تمهیدات لازم از هم اکنون برای اسکان مواکب اربعین اندیشیده شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، سیدمحمدرضا هاشمی عصر امروز در جلسه ستاد اربعین حسینی استان که در محل سالن جلسات غدیر استانداری سمنان برگزار شد، اظهار داشت: از هم اکنون تمهیدات لازم برای تسهیل در عبور کامیون‌ها و همچنین اسکان مواکب چه در خاک عراق و چه در مرز مهران اندیشیده شود.

وی خاطرنشان کرد: اربعین یکی از بزرگترین همایش‌های جهان اسلام است و همگان به عشق و ارادت آقا اباعبدالله الحسین(ع) در این مسیر قرار می‌گیرند.

استاندار سمنان با اشاره به اتخاذ تمهیدات لازم برای پذیرایی از زائران اربعین حسینی در این استان افزود: در استان سمنان در ایام اربعین حسینی اقدامات و تمهیدات برای پذیرایی از زائران امام حسین(ع) اندیشیده می‌شود. همچنین در ایام صفر و در مناسبت‌های شهادتی این ماه نیز برپایی موکب‌های اسکان و پذیرایی در دستور کار است.

شناسنامه دار کردن مواکب استان سمنان در دستور کار قرار گیرد

استاندار سمنان بر ضرورت شناسنامه دار کردن مواکب این استان تأکید کرد.

هاشمی افزود: شناسنامه دار کردن مواکب استان و همچنین به‌کارگیری اقدامات و امکانات در راستای تقویت موکب‌داران به منظور حضور پررنگ و موفق در پیاده‌روی اربعین حسینی در دستور کار باشد. برنامه‌ها و همچنین اقدامات در خصوص تسهیل هرچه بهتر حضور عاشقان اباعبدالله الحسین(ع) در اربعین حسینی، بر پایه مشارکت مردم اجرایی شود.

انتهای پیام/361

دیگر خبرها

  • برگزاری نشست رویداد خلیج فارس در خرمشهر
  • نیروهای مسلح ایران دشمنان را به فرسودگی کشاندند
  • اربعین حسینی برابر استکبار جهانی بازدارندگی ایجاد می‌کند
  • ۴۰۰۰ موکب به زائران اربعین حسینی خدمات رسانی می کنند
  • تمهیدات لازم از هم اکنون برای مواکب اربعین اندیشیده شود
  • دشمنان برای رواج بی حیایی و بی عفتی در جامعه تلاش می کنند
  • ثبت نام طولانی‌ترین پیاده‌روی اربعین آغاز شد
  • انتقاد معاون استاندار از آپارتمان‌سازی در قم
  • از مشهد تا کربلا با پای دل در طولانی‌ترین پیاده‌روی اربعین
  • کتاب «رازهای زیارت اربعین» روانه بازار نشر شد