Web Analytics Made Easy - Statcounter

بشرویه- امام جمعه بشرویه گفت:حرکت عاشقان ابا عبدالله در ایام اربعین حسینی نشان دهنده این است که مسلمانان با پیروی از ایشان حامی مظلومان بوده و در مقابل استکبار خواهند ایستاد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام و المسلمین محمد شمس الدین امام جمعه شهرستان بشرویه در خطبه های امروز نماز جمعه شهرستان ضمن تسلیت فرارسیدن ایام اربعین حسینی(ع) گفت: مکتب اسلام ما عاشورایی ست و این حرکت عظیم و پیاده روی میلیونی زائران در ایام اربعین حسینی نشان از عشق و ارادت مسلمانان به اهل بیت عصمت و طهارت(ع) دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی نمازگزاران را به تقوای الهی دعوت کرد و افزود: امید است در زندگانی امروز مسلمانان با انجام اعمال نیک و حسنه خود و پیشه کردن تقوای الهی برای آخرت خود توشه ای ذخیره کنند.

حجت الاسلام شمس الدین بر الگو قرار دادن سیره و روش زندگانی اهل بیت(ع) تاکید کرد و گفت: همه ما شیعه علوی و محب اهل بیت هستیم که باید با الگو قرار دادن زندگانی پیامبران و ائمه در راه حفظ اسلام و انقلاب گام برداریم.

امام جمعه شهرستان بشرویه بیان کرد: پیاده روی میلیونی مسلمانان جهان و زائران در ایام اربعین حسینی، حرکتی سیاسی و معنوی است.

 وی افزود: شاخص معیار حق سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) است که ظلم و ستم معاویه را نپذیرفت و حرکت عاشقان این امام بزرگوار در ایام اربعین حسینی نشان دهنده این است که هنوز مسلمانان منتقم خون اباعبدالله الحسین(ع) هستند و با پیروی از ایشان حامی مظلومان بوده و در مقابل استکبار خواهند ایستاد.

حجت الاسلام شمس الدین خطاب به وهابیون و دشمنان نظام اسلام ناب محمدی گفت: دشمنان اسلام از حرکت بزرگ پیاده روی اربعین حسینی هراس دارند و بعضا با اختلاف افکنی و ایجاد تفرقه سعی بر به هم زدن این اقدام بزرگ کرده و میخواهند مسلمانان را از اصل نظام دور کنند.

امام جمعه شهرستان بشرویه افزود: علی رغم تلاش دشمنان اما پیاده روی اربعین حسینی هرسال گسترده تر و پررنگ تر می شود و این نشان از اقتدار شیعه و حضور همیشگی مسلمانان در صحنه دارد.

وی همچنین در ادامه خطبه های خود ضمن تسلیت شهدای نیروی انتظامی گفت: نیروی انتظامی حافظ امنیت و برقراری نظم در تمامی زمینه در کشور است که باید ماه قدردان این سربازان غیور باشیم.

امام جمعه شهرستان بشرویه در خصوص شهادت شهید حسین فهمیده نیز اظهار داشت: حرکت این نوجوان شهید به همه ما درس ایثار و وفاداری داد و در جایگاه والای این شهید همین بس که رهبر کبیر انقلاب فرمودند رهبر ما آن نوجوان ۱۳ ساله ای ست که برای حفظ نظام و کشور از جان خود گذشت.

حجت الاسلام شمس الدین با اشاره به برجام نیز گفت: مذاکره با امریکا و برجام عملی بیهوده بود، و با وجود اینکه ما به تعهدات خود عمل کردیم اما امریکا بدعهدی خود را ثابت کرد.

وی افزود: تحریم های اخیر امریکا بر علیه سپاه و ناوگان موشکی با بازخورد تند ملت ما روبرو شد و رئیس جمهور نیز پاسخی کوبنده در مجلس بر علیه ملت امریکا داد.

امام جمعه شهرستان بشرویه بیان کرد: باتوجه به اقدامات ناپسند دشمنان نظام راهپیمایی ۱۳ آبان ماه امسال پرشکوه تر از هر سال برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام شمس الدین اظهار داشت: لازمه پیروزی ما در مقابل دشمنان اسلام به ویژه امریکا، حفظ وحدت و به ویژه یکپارچگی سیاسیون ، ملت و همه اذهاب است و اینکه همه متحد پشت سر ولایت و رهبری حرکت کنیم.

وی در خصوص تحریم های دشمنان نیز گفت: تحریم های اقتصادی دشمنان تنها یک راه حل دارد و آن تحقق شعار اقتصاد مقاومتی و حمایت از تولیدات داخل می باشد.

امام جمعه شهرستان بشرویه در پایان همچنین به اهمیت پدافند غیرعامل اشاره کرد.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۱۴۳۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرستان بشرویه معطر به عطر شهید تازه تفحص شده


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، فرماندار  بشرویه در جلسه برنامه ریزی تشییع پیکر شهید محمد مهدی فانی گفت: مراسم استقبال، تشییع و تدفین پیکر شهید محمد مهدی فانی،شهید تازه شناسایی شده دفاع مقدس ساعت ۹ صبح روز شنبه، در سالروز شهادت حضرت امام جعفر صادق (ع) از  میدان امام خمینی (ره) به سمت حسینیه گلزار شهدا برگزار می شود. 

علیزاده افزود: پیکر مطهر این شهید در جریان تفحص از منطقه عملیاتی فکه پیدا شد و پس از گذشت ۴۰ سال انتظار، هویت این شهید گرانقدر از طریق آزمایش DNA  شناسایی شد .

شهید محمد مهدی فانی متولد دی ۱۳۴۱ است که در  فروردین ۶۲ در منطقه عملیاتی شمال فکه به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

دیگر خبرها

  • حج نماد عظمت امت اسلامی است
  • اعتراضات دانشجویی علیه رژیم صهیونیستی نشان از افول و نابودی زودهنگام این رژیم دارد
  • تاکیدامام جمعه سلماس بر حمایت از اجرای طرح نور
  • سهم شهرستان دیر از عوارض آلایندگی کامل پرداخت شود
  • ایستادگی ملت ایران بر موضع حق منشاء بیداری جهانیان در برادر نظام سلطه گردید
  • برهم خوردن معادلات دشمنان پس از عملیات وعده صادق
  • امام جمعه کرج: این واداده‌ها چرا در برابر کتک زدن دانشجویان آمریکا سکوت کردند؟
  • آمریکا در مقابل جنبش دانشجویان درون کشورش محکوم به شکست است/ هم افزایی و همراهی در مقابل خوی استکبار جهانی پیام ایستادگی به همراه دارد
  • رسانه‌ها پای کار بیست‌ویکمین همایش پیرغلامان حسینی باشند
  • شهرستان بشرویه معطر به عطر شهید تازه تفحص شده