Web Analytics Made Easy - Statcounter

بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی کرمانشاه به مناسبت یوم الله ۱۳ آبان و در محکومیت استکبار جهانی بیانیه‌ای صادر کرد. به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی کرمانشاه به مناسبت یوم الله ۱۳ آبان و در محکومیت استکبار جهانی بیانیه‌ای صادر کرد. 
متن کامل بیانیه به شرح زیر است؛


بسم الله الرحمن الرحیم
أذا جاء نصرالله و الفتح و رأیت الناس یدخلون فی دین الله افواجا فسبح بحمد ربک واستغفره انه کان توابا
↫ و قسم به وعده، هنگامی که محقق می‌شود و قسم به مؤمن، هنگامی که وسیله می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


درود خدا بر ارواح پاک شهدا و امام راحل و راهور بزرگمان. درود خدا بر دانشجویانی که به حق مسیر را شناختند و اقدام به براندازی لانه ی جاسوسی کردند و حکم قرآن را اجرا کردند. آبان ماه برای ملت ایران و بویژه جوانان یادآور خاطراتی در تاریخ گذشته است که درس آموزنده عزت و استقلال است.
 ۱۳ آبان ۱۳۴۳ که مصادف با سالروز تبعید معمار کبیر انقلاب اسلامی به ترکیه است، فریادگر اعتقاد راسخ امام (ره) به مبارزه با منش استکباری است.
اکنون که با گذشت قریب به چهار دهه از آن اقدام انقلابی و مجاهدانه و صحیح در اوج عزت اندیشه امام (ره) در دنیا؛ ما دانشجویان انقلابی دانشگاه صنعتی کرمانشاه موارد ذیل اعلام می کنیم:
۱۳ آبان همچنان و پرشور تر از گذشته برای جریان انقلابی کشور یوم الله است و بعنوان یک روز نمادین برای پافشاری بر اندیشه متعالی استکبارستیزی زنده و جاوید خواهد ماند.
ما معتقدیم اندیشه امام (ره) مبتنی بر مبارزه دائمی با استکبار یک استراتژی موقتی و به فراخور زمان نبوده و این اندیشه ریشه در مکتب اسلام ناب دارد.
امام برخلاف آنچه که امروز برخی انقلابیون دیروز به دروغ به ایشان نسبت می دهند تا پایان عمر شریف شان معتقد بودند مبارزه میان استضعاف و استکبار یک مبارزه شرعی، دائمی، وقفه ناپذیر و صلح ناپذیر است.
امام معتقد بودند رفاه و سعادت بشریت زمانی محقق خواهد شد که سایه شوم استکبار از سر بشریت برداشته شود.   امام (ره) حامی مستضعفان بودند و این اصل موجب مخالفت با مستکبرین بود.
صلح و عزت مستضعفان در اندیشه امام (ره) بارزترین راهبرد ایشان در سیاست خارجی بوده و اینکه امروز عده ای در صدد هستند خویش را مصلح جلوه دهند و امام (ره) را خشونت طلب معرفی کنند یک دروغ و جفای تاریخی به امام است. امام به اذعان اندیشمندان شرق و غرب یک مصلح بزرگ اجتماعی بودند.
جریان دانشجویی کشور با تبعیت از رهبرمعظم انقلاب خود را مسئول پاسداشت سیره نظری امام (ره) به عنوان خط روشن انقلاب می داند؛ ما در راه تعالی و عزت ایران اسلامی عزیز بر کلیه اصول و آرمان های انقلاب متبلور در اندیشه امام (ره) و رهبری حکیم انقلاب اسلامی پای فشاری می کنیم و سعادت مملکت را در گروه حرکت مجاهدانه و انقلابی در راستای نیل به اهداف می دانیم.
ما معتقدیم کرنش، تعظیم، وادادگی، عقب نشینی و ترس از به اصطلاح قدرت های جهانی که امروز با عناوینی نظیر نظم نوین جهانی، اعتدال، گشایش در سیاست خارجی، تعامل با قدرت های بزرگ و ... رنگ و لعاب داده شده و در ادبیات سیاسی جامعه تزریق می شود، نتیجه‌ای جز ذلت و وادادگی ملت ایران را در پی نخواهد داشت.
امروز که قریب به چند سالی است، از برجام می گذرد روز به روز خلف وعده های فراوان طرف مقابل آشکار و مشخص گردیده است که راه اعتماد به شیطان بزرگ بن بستی بیش نبوده و عایدی چندانی برای ملت ایران نداشته است.
اما نکته بدتر از آن عدم پیگیری کمیته نظارت بر برجام و عدم پیگیری و اقدام متناسب در برابر کوتاهی های طرف مقابل است. بدیهی است هرگونه کوتاهی در نظارت ها طبق الزامات رهبر انقلاب به هیچ عنوان در پیشگاه ملت مومن و انقلابی ایران بخشودنی نیست.
اگرچه رفع تحریم‌ها از باب رفع ظلم و احقاق حقوق ملت بزرگ ایران ضروری است اما باید توجه داشت تا زمانی که جمهوری اسلامی ایران به قوای درونی خود پایبند و متکی است می توان از آن حرکت روبه رشد و تعالی را انتظار داشت.
لذا نه تنها لغو تحریم ها به تنهایی موجب بهتر شدن وضع معیشت نمی‌شود بلکه در مدت کوتاهی سبب حمله غول های مالی و اقتصادی به بازارهای کشور شده و طولی نمی‌کشد که مسبب سیطره کامل اقتصاد کشور به استکبارجهانی می‌گردد.
 از آن رو توجه تمام به بحث اقتصاد مقاومتی که تاکنون آنگونه که شایسته است سرلوحه برنامه های اقتصادی کشور قرار نگرفته، به عنوان بهترین راه مقابله و دفاع از این هجوم باید مورد توجه دولت، قرار گیرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۲۵۸۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک امتیاز، نتیجه رقابت نمایندگان کهگیلویه و بویراحمد با حریفان در مسابقات هندبال کشور

۲ نماینده کهگیلویه و بویراحمد در هفته نوزدهم لیگ برتر هندبال کشور با یک شکست و یک تساوی به کار خود پایان دادند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، تیم‌های هندبال نفت و گاز گچساران و فرازبام خائیز دهدشت نمایندگان کهگیلویه و بویراحمد در هفته نوزدهم لیگ برتر هندبال عصر امروز_ یکشنبه، دهم اردیبهشت_ مقابل حریفان خود صف‌آرایی کردند که نتیجه آن یک تساوی برای گچسارانی‌ها و یک باخت برای نماینده دهدشت بود.

تیم نفت و گاز گچساران در مقابل میهمان خود تیم پرواز هوانیروز با نتیجه تساوی ٢٧-٢٧ متوقف شد و در پایان هفته نوزدهم با کسب نوزده امتیاز در رده هفتم جدول رده‌بندی قرار گرفت.

تیم فرازبام خائیز دهدشت نیز در مقابل میزبان خود تیم رده سومی شهید شاملی کازرون با نتیجه ٣٢-٢۵ شکست خورد تا همچنان با چهار امتیاز در قعر جدول دوازده تیمی رقابت‌ها قرار داشته باشد.

کد خبر 749180

دیگر خبرها

  • شهید مطهری از معماران بنای فکری انقلاب اسلامی بود
  • شهید مطهری از معماران انقلاب اسلامی بود
  • خیزش دنیا علیه اسرائیل نتیجه افشاگری های جبهه حق است
  • امام خمینی (ره) به اسلام و مسلمانان شخصیت بخشید
  • آگاهی دانشجویان آمریکایی از استکبار جهانی به برکت انقلاب اسلامی
  • اعتلای فرهنگ و اندیشه ایران اسلامی در گرو تلاش هدفمند معلمان است
  • امام خطر اسراییل و استکبار جهانی را به بشریت گوشزد کرد
  • جوانان و نوجوانان اندیشه مطهری را چراغ راه خود قرار دهند
  • قالیباف: اندیشه شهید مطهری همچنان راهگشاست
  • یک امتیاز، نتیجه رقابت نمایندگان کهگیلویه و بویراحمد با حریفان در مسابقات هندبال کشور