Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان: فرمانده سپاه فجر فارس گفت: ۱۳ آبان بهترین فرصت برای تشریح جنایت ها و توطئه های شیطان بزرگ، به نسل جوان و جدید انقلاب اسلامی است چرا که لازم است دانش آموزان و نسل جدید با خباثت های آمریکا آشنا شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، سردار سرتیپ دوم پاسدار سید هاشم غیاثی، فرمانده سپاه فجر فارس امروز (13 آبان) در تجمع مردم شیراز روز ملی مبارزه با استکبار که در خیابان 9 دی برگزار شد، گفت: 13 آبان را به حق روز مبارزه با استکبار جهانی نامیده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با اشاره به اینکه در این روز سه واقعه مختلف شکل گرفت که مهمترین آن همان انقلاب دوم یا تسخیر لانه جاسوسی آمریکاست، اظهار داشت: اگر این سفارت یا لانه جاسوسی تسخیر نمی شد، توطئه های آمریکا به ثمر می نشست.

 

ارشد نظامی سپاه در استان فارس با تاکید بر اینکه از اسناد به دست آمده در لانه جاسوسی، 67 کتاب نگاشته شد، اضافه کرد: آمریکا برای غرب آسیا و به ویژه ایران خواب هایی دیده بود که به یاری خداوند این توطئه ها نقش بر آب شد.

 

سردار غیاثی افزود: 13 آبان بهترین فرصت برای تشریح جنایت ها و توطئه های شیطان بزرگ، به نسل جوان و جدید انقلاب اسلامی است چرا که لازم است دانش آموزان و نسل جدید با خباثت های آمریکا آشنا شوند.

 

وی با اشاره به اینکه استکمبار ستیزی یکی از مهمترین اصول انقلاب اسلامی ایران است، اظهار داشت: امروز ایران اسلامی با تبعیت از ولی فقیه در تمام عرصه ها بر استکبار غلبه کرده است و ولی معزز فقیه در کشور مایه اتحاد و همبستگی بین مردم محسوب می شود.

 

این عضو شورای تامین استان فارس با اشاره به تجمع غیرقانونی چند روز گذشته که دشمن آن را پیگیری می کرد، اضافه کرد: 13 آبان و حضور مردم بهترین فرصت برای پاسخ کوبنده به درخواست های نامعقول استکبار، به حساب می آید.

 

 

پایان پیام/130

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۲۶۲۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معاون رئیس‌جمهور: بهترین فرصت برای بازگشت ایرانیان خارج از کشور فراهم است

سیدمحمد حسینی روز دوشنبه پس از حضور در مراسم روز ملی خلیج فارس در پاسخ به پرسش ایرنا در این باره افزود: قوانین متفرقه و پراکنده ای برای ایرنیان خارج از کشور وجود دارد که دولت در حال متمرکز کردن این قوانین است.

وی تاکید کرد: شورای عالی امور ایرانیان خارج از کشور نیز فعال تر از گذشته در حال کار در این حوزه است و رییس جمهور در این زمینه اهتمام ویژه دارد.

حسینی توضیح داد: مسائل و ابهاماتی درباره این افراد وجود دارد که از جمله آنها می توان به تابعیت کودکان ایرانیانی که در خارج از کشور به دنیا می آیند اشاره کرد که این مباحث در کمیسیون سیاسی و دفاعی دولت مطرح شده است که به صحن دولت می آید و سپس به صورت لایحه تقدیم مجلس می شود.

وی یادآور شد: برای هنرمندان و فعالان فرهنگی خارج از کشور نیز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی فعال است و زمینه برای بازگشت و کار آنان وجود دارد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • پیام تبریک رئیس سازمان جهادکشاورزی آذربایجان غربی به مناسبت روز معلم
  • دهه کرامت فرصت مغتنمی برای بصیرت‌افزایی است
  • آگاهی دانشجویان آمریکایی از استکبار جهانی به برکت انقلاب اسلامی
  • شلیک به مغز انقلاب اسلامی
  • شهید مطهری  و آسیب شناسی انقلاب
  • تحریف تاریخ، تضعیف شیعه و باقی توطئه‌‌ها
  • غزه چگونه جهان را ضد استکبار و اشغالگری متحد کرد؟
  • خیزش بزرگ دانشجویان بیان انزجار از تحرکات حمایتی حاکمان امریکایی و اروپایی است
  • معاون رئیس‌جمهور: بهترین فرصت برای بازگشت ایرانیان خارج از کشور فراهم است
  • شکست یک جنبش بزرگ با توطئه‌های رنگارنگ داخلی و خارجی