Web Analytics Made Easy - Statcounter

کرمانشاه- ایرنا- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: تجربه از زمان دکتر مصدق تا مساله برجام به ما نشان می‌دهد که آمریکا اصلا قابل اعتماد نیست و نسل جوان کشور این نکته کلیدی را نباید فراموش کند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، آیت‌الله مصطفی علما در خطبه های نماز جمعه این هفته کرمانشاه با اشاره به کارشکنی های مختلف آمریکا در زمینه تحریم ها و برجام افزود: امام راحل به درستی در سال اول انقلاب تشخیص داد که امریکا شیطان بزرگ است و تسخیر سفارت لانه جاسوسی را انقلاب دوم نامید و به ما نشان داد هیچ وقت به آمریکا اعتماد نکنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی در ادامه گفت: 13 آبان روز مبارزه با استکبار جهانی و مقاومت است و در چنین روزی حضرت امام ره در سال 43، به خاطر مبارزه با ظلم و ستم به ترکیه تبعید، لانه جاسوسی آمریکا به دست دانشگاهیان تسخیر و ماموران ستم شاهی در سال 57 به دانش آموزان حمله ور شدند.
امام جمعه کرمانشاه به دیدار پوتین رییس جمهوری روسیه با مقام معظم رهبری اشاره کرد و افزود: مقام معظم رهبری در این دیدار تجربه همکاری 2 کشور در مساله سوریه در مبارزه با داعش را الگوی خوبی برای همکاری در زمینه حمل و نقل، اقتصاد و تجارت عنوان کردند.
آیت‌الله علما همچنین گفت: مقام معظم رهبری در این دیدار با توجه به ظرفیت بسیار بالای ایران و روسیه، خواستار مبارزه و مقابله با زیاده خواهی های آمریکا در منطقه شد و فرمودند: با مقاومت و ایستادگی ایران و روسیه، کشورهای غربی لحن خاضعانه تری پیش گرفته اند.
او همچنین به دیدار مقام معظم رهبری با دانش آموزان کشور اشاره کرد و گفت. مقام معظم رهبری در این دیدار به دانش آموزان تاکید کردند حتما فضای معنوی و خلوص را در درس و زندگی خود وارد کنند تا همیشه موفق باشند.
آیت‌الله علما در ادامه گفت: رهبر معظم انقلاب در این دیدار به دانش آموزان تاکید کردند هیچ وقت مقاومت و ایستادگی در برابر استکبار فراموش نکنند و بدانند آمریکا همیشه دشمن ما است و نباید به او اعتماد کرد.
وی همچنین به 2 رویداد بسیار مهم اربعین و 13 آبان در هفته پیش رو اشاره کرد و خواستار اجتماع پرشکوه و عظمت مردم کرمانشاه در این 2 مراسم شد و گفت: شعار ها و فریادهای ما در این جور رخدادها یک سلاح بسیار موثر در مقابل دشمنان است و به آنها نشان می دهد چقدر همبستگی و اتحاد در کشور ما وجود دارد.
در ابتدای خطبه‌های این هفته نماز جمعه کرمانشاه مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه به مناسبت روز دانش آموز گزارشی از عملکرد این اداره کل ارائه داد و گفت: آموزش و پرورش یک نهاد فرا دستگاهی است و به همه آحاد مردم تعلق دارد و با گستردگی بسیار فراوانی که دارد نیازمند کمک همگان است.
سلیمان محبی، اقتدار و توسعه کشور را در ارتقاء علمی دانست و گفت: کاهش مشکلات کشور و رشد و پیشرفت آن در سایه ارتقاء سطح علمی کشور اتفاق می افتد لذا آموزش و پرورش نیاز به توجه ویژه همه مردم و سازمان های رسمی دارد.
3209/8066 خبرنگار:عباداله آذرگون ** انتشار دهند:علی مولوی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۱۴۰۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عمل به توصیه‌های رهبر معظم انقلاب از فساد جلوگیری می‌کند

حجت‌الاسلام قربانعلی برقرار در خطبه‌های نماز جمعه امروز گرگان گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی در سال ۱۳۸۰ فرمان هشت ماده‌ای مبارزه با فساد را ابلاغ کردند، اما تاکنون اجرا نشده است.

وی در ادامه با اشاره به در پیش بودن سالروز شهادت شهید مرتضی مطهری و روز معلم گفت: شهید مطهری، شخصیتی بزرگوار و گرانقدر بود که کمتر کسی در مورد وی می‌تواند کامل صحبت کند.

برقرار یادآور شد: همچنین در این روز باید از معلمان که نقش موثری در تربیت فرزندان و آینده‌سازان این سرزمین دارند، به بهترین شکل ممکن قدردانی شود.

وی همچنین به روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای اشاره کرد و افزود: جوانمردی، مروت، مهمان‌نوازی، دستگیری از محرومان و ضعیفان، فروتنی، تواضع، گذشت و گشاده‌رویی از ویژگی‌های پهلوانان است.

وی در ادامه با اشاره به فرا رسیدن سالروز شکست آمریکا در ویتنام ادامه داد: آمریکا با توجه به جنایاتی که در گذشته انجام داده و اقداماتش، شیطان بزرگ و خبیث است.

امام جمعه موقت گرگان با یادآوری فرارسیدن روز جهانی کار و کارگر گفت: اعتراضات کارگران در آمریکا که منجر به فراخوان اعتصابات سراسری مبنی بر کاهش ساعات کاری از ۱۴ ساعت به هشت ساعت، دلیل اصلی نامگذاری این روز است.

برقرار تاکید کرد: کارگران از اقشار زحمتکش در هر جامعه‌ای محسوب می‌شوند و باید نگاه ویژه‌ای به آنان داشت.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • کارگران اساس و بنای رونق تولید و پیشرفت جامعه هستند
  • آمریکا عامل همه جنگ‌ها در دنیا است
  • تاکید امام جمعه پلدشت برنقش خطیر معلمان درتربیت نیروی انسانی
  • حمله به اسرائیل عظمت ایران را نشان داد
  • سالن ورزشی استاندارد در شهرستان بجستان نداریم
  • گلوگاه‌های فساد را ببندید
  • مبارزه جدی برای مقابله با فساد
  • عمل به توصیه‌های رهبر معظم انقلاب از فساد جلوگیری می‌کند
  • تاکید امام جمعه موقت گرگان بر عمل به توصیه‌های رهبر معظم انقلاب برای ریشه‌کنی فساد در کشور
  • آمریکا به معنای واقعی شیطان بزرگ است