Web Analytics Made Easy - Statcounter

بانک مرکزی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: تمام مشتریان تعاونی فرشتگان از شنبه ۲۰ آبان می‌توانند با مراجعه به شعب بانک کاسپین تا سقف ۲۰۰ میلیون تومان از مطالبات خود را دریافت کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، روابط عمومی بانک مرکزی با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: به اطلاع تمام سپرده گذاران محترم تعاونی منحله فرشتگان می رساند؛

 در ادامه فرآیند پاسخگویی به مطالبات سپرده گذاران تعاونی اعتبار غیرمجاز منحله فرشتگان و به منظور تعیین تکلیف تمام سپرده گذاران تعاونی مورد اشاره از سوی موسسه اعتباری کاسپین، با مساعدت بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران و براساس تصمیمات اخذ شده در جلسات کمیته منتخب سران محترم سه قوه، روند تعیین تکلیف و بازپرداخت سپرده های سپرده گذاران به شرح زیر اعلام می شود:

١- پیرو اطلاعیه شماره ٢٠ موسسه اعتباری کاسپین، امکان مراجعه مشتریان مشمول مرحله پنجم طرح فرآیند ساماندهی (پرداخت سپرده‌های تا سقف ٢ میلیارد ریال) به هر یک از شعب منتخب موسسه کاسپین برای تعیین تکلیف و دریافت سپرده خود به مأخذ مانده ۱۳۹۴.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۶.۱ به صورت علی الحساب و یا سپرده گذاری با نرخ مصوب بانک مرکزی نزد موسسه اعتباری کاسپین همچنان وجود دارد.

٢- تمام مشتریان مشمول مراحل اول تا پنجم فرآیند ساماندهی (تا سقف ٢ میلیارد ریال) از روز شنبه مورخ ۱۳۹۶.۸.۲۰ می توانند با مراجعه به یکی از شعب منتخب موسسه کاسپین نسبت به دریافت مبالغ و یا سپرده گذاری مبلغ کسر شده تحت عنوان ذخیره احتیاطی (١٠ درصد کسر شده از مانده سپرده ها) اقدام کنند.

٣- سپرده گذاران با مبالغ بیش از دو میلیارد ریال نیز از روز شنبه مورخ ۱۳۹۶.۸.۲۰ با در دست داشتن اسناد و مدارک مثبته سجلی، دفترچه و گواهی سپرده های خود می توانند با مراجعه به شعب منتخب موسسه کاسپین حداکثر تا سقف دو میلیارد ریال از سپرده های خویش را حسب رویه معمول دریافت و یا نزد آن موسسه سپرده گذاری کنند.

خاطر نشان می شود امکان دریافت و یا سپرده گذاری مبالغ آن دسته از سپرده گذاران مشمول مراحل اول تا پنجم فرآیند ساماندهی که تاکنون به شعب منتخب به منظور تعیین تکلیف سپرده های خود مراجعه نکرده اند از طریق مراجعه به شعب منتخب موسسه اعتباری کاسپین وجود دارد.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۳۹۷۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دریافت هزار تراکنش حساب، با اینترنت‌بانک تجارت

به گزارش گروه بازار خبرگزاری علم و فناوری آنا، بر اساس این امکان جدید که با هدف ارتقای کمی و کیفی سرویس صورت‌حساب مشتریان، پیاده‌سازی شده است، مشتریان ارزنده فرا و استفاده‌کنندگان از وب‌‌سرویس‌های گردش حساب تا 10 هزار تراکنش و عموم مشتریان بانک تجارت تا 1000 تراکنش خود را از طریق اینترنت بانک تجارت و با فرمت EXCEL، CSV، PDF دریافت و مشاهده خواهند کرد.

«سرویس صورت‌حساب متمرکز » از جمله امکاناتی است که «سامانه‌های بانکداری اینترنتی و فرا» در کنار مشاهده حساب‌ها و گردش حساب سفارشی، انتقال وجوه داخلی و بین بانکی (پایا و ساتنا)، انتقال وجوه به‌صورت گروهی از طریق بارگذاری فایل، دستور پرداخت دوره‌ای، پرداخت قبوض به‌صورت تکی و گروهی و ثبت صدور، تایید دریافت و انتقال چک‌های صیادی به مشتریان بانک تجارت ارائه می‌کند.

علاقمندان به استفاده از این خدمات می‌توانند برای اطلاع از سایر خدمات و جزئیات نحوه ثبت‌نام و استفاده از سامانه بانکداری اینترنتی بانک تجارت به آدرس www.tejaratbank.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مقدار و جزئیات پرداخت ارز به زائران حج تمتع امسال اعلام شد
  • اختصاص ۵۰۰ یورو به زائران حج تمتع ۱۴۰۳
  • زائران حج تمتع ارز با نرخ مرکز مبادله می‌گیرند
  • پرداخت ۵۰۰ یورو ارز مبادله‌ای به حجاج
  • ارز حج مغایرتی با ارز مسافرتی ندارد
  • ‏جزییات پرداخت ارز حجاج/ ارز حج مغایرتی با ارز مسافرتی ندارد
  • جریمه دیرکرد بابت وام مددجویان کمیته امداد دریافت نمی شود
  • جریمه دیرکرد وام از مددجویان کمیته امداد دریافت نمی شود
  • دریافت هزار تراکنش حساب، با اینترنت‌بانک تجارت
  • سپرده‌گذاری۱۰ میلیون نفر در صندوق امداد ولایت/ عدم دریافت دیرکرد اقساط در این صندوق