Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران - ایرنا - پایگاه اطلاع رسانی فدراسیون کشتی روز دوشنبه اعلام کرد: با موافقت اتحادیه جهانی، رقابت های جهانی کشتی کلاسیک زنان تیر ماه سال 97 برگزار خواهد شد.

با این اعلام از سوی اتحادیه جهانی، قوانین مربوط به رشته کشتی کلاسیک بانوان در بخش رشته های سنتی روی پایگاه اطلاع رسانی این اتحادیه قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تاریخ مسابقات جهانی این رشته نیز در تقویم سال 2018 رشته های غیر المپیکی اتحادیه جهانی کشتی ثبت شد.
این رقابت ها در روزهای 21 و 22 تیرماه سال 97 برگزار می شود.
پیشتر در مرداد ماه امسال فدراسیون کشتی با صدور اطلاعیه ای نوشته بود: بانوان در رشته کشتی با شیوه ای جدید و مطابق با ارزش های مذهبی و ملی ایرانیان و سایر کشورهای اسلامی رقابت خواهند کرد و این فدراسیون در دو سال گذشته در پاسخ به تقاضای بانوان علاقه مند به کشتی، شیوه ای جدید را به عنوان رشته ای جداگانه و مستقل از کشتی های مرسوم در چارچوب اعتقادات، ارزش ها و فرهنگ اسلامی و ملی مردم ایران، تعریف کرد و در نهایت به تصویب اتحادیه جهانی کشتی رساند.
در همان مقطع نیز اتحادیه جهانی کشتی به فدراسیون کشتی ایران اعلام کرد که برگزاری این رقابت ها برای مسابقات ملی بانوان از سوی ایران پذیرفته شده است و ایران از این پس می تواند این مسابقات را برگزار کند.
همچنین اتحادیه جهانی کشتی با آگاهی از تقاضای گسترده بخشی از بانوان علاقه مند به کشتی در دنیا، به ویژه بانوان مسلمان، اعلام کرد که این حرکت فدراسیون کشتی یک گام بزرگ در جهت توسعه کشتی آزاد زنان است و در آینده دستاوردهای بیشتری در مورد این طرح خواهد داشت.
اکنون اتحادیه جهانی کشتی برگزاری مسابقات جهانی کشتی کلاسیک بانوان در سال 2018 را تأیید کرد که البته میزبان آن هنوز مشخص نشد است.
برای آگاهی از آخرین اخبار ورزش ایران و جهان با کانال ورزشی ایرنا در تلگرام irnavarzesh@ همراه شوید.
ورزشی**9250**1545

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۶۵۴۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمان لیگ برتر ایران همزمان فدراسیون و AFC را تهدید کرد

به گزارش همشهری آنلاین تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان، یکی از پرافتخارترین باشگاه‌های ایران که در فصل گذشته لیگ برتر یکی از مقتدرانه‌ترین قهرمانی‌های تاریخ را رقم زد، در صورت ادامه تعویق جام باشگاه‌های فوتسال آسیا برای همیشه از تیمداری در رشته فوتسال خداحافظی خواهد کرد.

محمد حسین عراقی زاده در خصوص احتمال برگزار نشدن جام باشگاه‌های فوتسال آسیا برای پنجمین سال متوالی توسط AFC گفت: در صورتی که امسال نیز در تقویم AFC جام باشگاه‌های فوتسال محلی از اعراب نداشته باشد به نوعی فاجعه رخ داده است! با این دست فرمانی که آقایان به جلو می‌روند یعنی فوتسال باشگاهی را به قهقرا بردن و پس از آن نیز بی انگیزگی باشگاه‌های را سبب می‌شوند.

عراقی زاده افزود:از سال ۹۸ آقایان کرونا را بهانه کردند درحالیکه در همان زمان در اروپا و آمریکای لاتین جام باشگاه‌ها در حال برگزاری بود. سال قبل نیز که بازهم بهانه گیری‌های آقایان پابرجا بود در اصفهان جام باشگاه‌های هندبال برگزار شد. سه ماه قبل از کمیته فوتسال سراغ گرفتیم و گفتند امسال برگزار می‌شود و در حاشیه جام ملت‌های فوتسال آسیا قرار است تصویب شود ولی تا به حال که خبری نشده است.
عراقی زاده در پایان خاطرنشان کرد: ان شاالله در روزهای آینده جلسه فوق العاده برای هیئت مدیره باشگاه برگزار می‌کنیم تا در صورت ادامه این روند پیشنهاد خروج از لیگ فوتسال را ارائه و به رشته‌های دیگر ورود پیدا کنیم.

کد خبر 847614 برچسب‌ها ویژه ورزشی فوتسال و فوتبال ساحلی

دیگر خبرها

  • فرصت دفاع برای مصلایی‌پور؛ وقتی فقط یک نفر تعلیق شد
  • قهرمان لیگ برتر ایران همزمان فدراسیون و AFC را تهدید کرد
  • واکنش فدراسیون کشتی به حذف داور المپیکی و جلسه دبیر و یزدانی
  • چرا اتحادیه جهانی کشتی مصلایی پور را از المپیک‌ کنار گذاشت؟
  • رئیس کمیسیون داوران کشتی،المپیک را از دست داد
  • یک ایرانی از کشتی المپیک کنار گذاشته شد / تنبیه فوری فدراسیون جهانی
  • رئیس کمیسیون داوران کشتی حضور در المپیک را از دست داد
  • یک ایرانی از کشتی المپیک کنار گذاشته شد | تنبیه فوری فدراسیون جهانی
  • حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک
  • حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک پاریس