Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایلام - ایرنا -فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء گفت: این قرارگاه در استانهای مختلف پروژه های متعددی را در دست اجرا دارد که بر اساس برنامه ریزی تا پایان امسال 50 پروژه تکمیل و تحویل می دهد.

سردار عبادالله عبدالهی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: سال گذشته نیز با تلاش مجموعه نیروهای این قرارگاه 60 پروژه در حوزه های نفت و گاز در کشور اجرا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی کمک به دولت در استفاده بهینه از منابع آبی را از برنامه های این قرارگاه ذکر کرد و گفت: قرار است در چارچوب این طرح که بیشتر در مناطق مرزی اجرا می شود 230 هزار هکتار از اراضی این منابع آبیاری شوند.
فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء ادامه داد: در صورت اجرای شبکه های اصلی و فرعی تحول شگرفی در تولید محصولات کشاورزی ایجاد خواهد کرد.
وی همچنین به عدم تخصیص مناسب سهمیه آب توسط وزارت نیرو اشاره و ابراز امیدواری کرد این موضوع با همکاری مسئولان این وزارتخانه به منظور دستیابی به اهداف مورد نظر برطرف شود.
سردار عبدالهی تاکید کرد: قرارگاه خاتم با تمام توان و تجهیزات خود برای اجرای پروژه های بزرگ در حوزه های مختلف آمادگی دارد و همانطور که در دولت های مختلف به کمک مسئولان اجرایی آماده ایم، امروز نیز از ظرفیت خود برای پیشبرد برنامه های دولت بویژه در حوزه محرومیت زدایی از مناطق کمتر توسعه یافته آمادگی داریم.
**تحریم کاتسا تاثیری در اراده ملت ایران نخواهد داشت
فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء همچنین گفت:تحریم کاتسا که به تازگی از سوی آمریکایی ها علیه ملت ایران تصویب شده کوچکترین تاثیری بر اراده ایرانیان برای فتح قله های پیشرفت نخواهد داشت.
سردار عبدالهی افزود: آمریکایی ها 37 سال است که ایران را زیر شدیدترین تحریم های اقتصادی ، سیاسی و نظامی قرار داده و به خیال خام خود فکر می کنند با این محدودیت ها می توانند این ملت را خسته کرده و از ادامه مسیر خود باز بدارند.
وی افزود: آمریکایی ها با این حرکات خود نشان می دهند هنوز این ملت و مسئولان را نشناخته اند، چراکه ایران اسلامی در سال های ابتدایی پیروزی انقلاب که هنوز سازماندهی قوی در میان نیروهای نظامی کشور شکل نگرفته بود توانست هجمه همه جانبه آنان را دفع و اجازه ندهد حتی یک وجب از این خاک در تصرف دشمن باقی بماند .
فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء یادآور شد: ملت ایران پشت سر رهبری معظم انقلاب همواره حمایت خود را از آرمان های انقلاب اعلام کرده اند و آنچه مایه پیروزی تاکنون بوده همین روحیه انسجام و همبستگی میان مردم و مسئولان بوده است.

خبرنگار:حسن کهزادیان**انتشار دهنده:نوری
6119/1042

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۸۷۲۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش می‌کنیم کرمان در سال ۱۴۰۳ به قرارگاه آبادانی تبدیل شود

شهردار کرمان گفت: با همکاران خود در شهرداری عهد کرده‌ایم که کرمان در سال ۱۴۰۳ تبدیل به قرارگاه آبادانی شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان، محسن تویسرکانی امروز _دوشنبه، هفدهم اردیبهشت_ در نشست عمومی شورای شهر، با اشاره به تلاش و تکاپوی شهرداری در نقاط مختلف شهر، از همکاری و همراهی شورا تشکر و اظهار کرد: با همکاران خود در شهرداری عهد کرده‌ایم که کرمان در سال ۱۴۰۳ تبدیل به قرارگاه آبادانی شود.

وی با اشاره به اجرای طرح جهاد آسفالت معابر شهر کرمان توسط بخش خصوصی و سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری، افزود: این طرح در معابر پرتردد از ساعات ابتدایی صبح آغاز می‌شود و انجام بخشی از کار در ساعات اوج ترافیک اجتناب‌ناپذیر است؛ لذا اطلاع‌رسانی به شهروندان از طریق رسانه صداوسیما و نصب بنر در محل انجام می‌شود.

شهردار کرمان از انجام لکه‌گیری معابر همزمان با اجرای طرح جهاد آسفالت در آینده‌ای نزدیک خبر داد و با اشاره به افزایش چندبرابری تولیدات کارخانه آسفالت سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری، گفت: با ترمیم و بازسازی سامانه سنگ‌شکن کارخانه آسفالت توان اجرای آسفالت معابر به دو و نیم میلیون رسیده است.

وی با بیان اینکه برای اجرای تقاطع شرف‌آباد مناقصه برگزاری و با دستگاه‌های خدمت‌رسان برای رفع معارض وارد مذاکره شده‌ایم، به تشریح جزئیات پروژه پل شهدای خلبان پرداخت و ادامه داد: مشکلات مربوط به راست‌گرد شهید سلیمانی به هوانیروز برطرف شده و راست‌گرد هوانیروز به شهید سلیمانی نیز تا اواسط خرداد به بهره‌برداری خواهد رسید.

کد خبر 751247

دیگر خبرها

  • تلاش می‌کنیم کرمان در سال ۱۴۰۳ به قرارگاه آبادانی تبدیل شود
  • پروژه روشنایی معابر نواحی صنعتی رضی و مشگین شهر افتتاح می‌شود
  • یک هزار و ۹۱۹ عنوان برنامه عمرانی و غیر عمرانی در استان سمنان انجام شده است/ پروژه آب‌رسانی به ۲۶۰ روستا در دستور کار است
  • بهره برداری بیش از ۳۰۰ طرح محرومیت زدایی آبفای گیلان
  • سرلشکر رشید: ۲۴۰ جنگنده آمریکا و ناتو به اسرائیل در وعده صادق کمک کرد
  • اجرای بیش از ۴۰ طرح محرومیت‌زدایی و عمرانی در هفته جهاد سازندگی
  • صدور خدمات فنی و مهندسی یک ضرورت است/ اجرای پروژه اومااویا به دست متخصصان ایرانی
  • هزینه ۳۰۰ میلیارد تومانی بسیج سازندگی استان برای اجرای هزار و ۳۰۰ پروژه عمرانی
  • هزینه ۳۰۰ میلیارد تومانی بسیج سازندگی استان برای اجرای یک‌هزار و ۳۰۰ پروژه عمرانی
  • بهره‌گیری از ظرفیت قرارگاه خاتم الانبیا در اجرای طرح‌های نهضت ملی مسکن