Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول آفرینش‌های ادبی حوزه هنری استان اردبیل گفت: برگزاری کارگاه‌های داستان‌نویسی حوزه هنری در استان اردبیل توسعه می‌یابد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، قاسم مزین بعد از ظهر امروز در جلسه هماهنگی برگزاری پنجمین جلسه پاییزه کارگاه داستان‌نویسی در اردبیل اظهار داشت: با حضور جمعی از داستان‌نویسان استان در پنجمین جلسه ترم پاییزه کارگاه داستان نویسی حوزه هنری استان اردبیل داستان «اردوگاه سرخپوستان» اثر ارنست همینگوی مورد نقد و بررسی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول آفرینش‌های ادبی حوزه هنری استان اردبیل با اشاره به این که برگزاری کارگاه‌های داستان‌نویسی حوزه هنری در استان اردبیل توسعه می‌یابد افزود: پنجمین جلسه کارگاه داستان فصل پاییز روز دوشنبه 15 آبان ماه امسال با حضور گسترده علاقه‌مندان و داستان‌نویسان اردبیلی در مرکز آموزش حوزه هنری استان اردبیل برگزار شد.

مزین با بیان این که کارگاه داستان حوزه هنری استان اردبیل با بیش از 10 سال سابقه فعالیت ساعت 15:30 روزهای دوشنبه هر هفته در مرکز آموزش حوزه هنری استان اردبیل پذیرای علاقه‌مندان به داستان نویسی است گفت: علاقه‌مندان برای حضور در این کارگاه می توانند به آدرس مرکز آموزش حوزه هنری استان اردبیل واقع در سرچشمه،کوی شمس مراجعه و یا با شماره 33243000 تماس حاصل کنند.

مسئول کارگاه داستان حوزه هنری استان اردبیل نیز در این جلسه گفت: در ادامه خوانش آثار ارنست همینگوی، داستان اردوگاه سرخ‌پوستان به عنوان داستان اصلی این جلسه کارگاه انتخاب شده بود که ضمن بحث و گفت‌وگو پیرامون مؤلفه‌های داستانی به مناسبت تعریف مفاهیم ریتم و تمپو از این بابت نیز مورد نقد و بررسی قرار گرفت.

رضا کاظمی افزود: خوانش، نقد و بررسی داستان کوتاه یکی از اقداماتی است که مورد توجه قرار گرفته و کارگاه داستان حوزه هنری اردبیل جلسات فصل پاییز خود را به خوانش داستانهایی از «ارنست همینگوی» اختصاص داده و ضمن بازخوانی، آموزه‌ها و تاثیر وی بر ادبیات داستانی و نیز سبک و سیاق و شیوه نویسندگی وی را نیز به بحث و گفت‌وگو گذاشته است.

کارگاه داستان‌نویسی حوزه هنری استان اردبیل در جلسات فصل تابستان خود آثار نویسندگان زن را مورد نقد و بررسی قرار داده است و تک داستان‌هایی از نویسندگان زن ایرانی و خارجی به منظور بررسی مفاهیمی چون نثر زنانه، نگاه زنانه و ویژگی‌های آن مورد بحث و گفت‌وگو قرار گرفته و این کارگاه در طول 10 سال فعالیت خود توسط اساتید و نویسندگانی همچون محمود مهدوی، ساسان ناطق، رضاکاظمی اداره شده است.

انتهای پیام/

R41374/P1357/S6,49/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۹۴۷۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشنواره‌های ویژه گردشگری در اردبیل برنامه‌ریزی می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، حسن محمدی ادیب در دیدار با معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اظهار کرد: رویدادهای ویژه در حوزه گردشگری استان اردبیل با توجه به فرا رسیدن فصل گردشگری برای روزها و ماه‌های آینده تدوین شده است.

وی با اشاره به پیگیری اعتبارات حوزه گردشگری استان اردبیل در وزارت میراث‌فرهنگی خاطرنشان کرد: از معاونت گردشگری انتظار داریم در راستای پیشبرد اهداف و توسعه گردشگری استان تامین اعتبارات مورد نیاز را تسهیل کنند.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل ادامه داد: اقدامات زیرساختی و زیربنایی متعددی نیز در دستور کار اداره کل میراث‌فرهنگی استان اردبیل قرار دارد که در این راستا نیز نیازمند همراهی وزارتخانه هستیم.

محمدی ادیب با بیان اینکه اقدامات آموزشی و توانمندسازی نیروهای شاغل در تاسیسات گردشگری استان یکی از اهداف ما است، تصریح کرد: در این راستا با هماهنگی مدیرکل آموزش گردشگری وزارتخانه، دوره‌های آموزشی لازم با تامین اعتبار برای این دسته از نیروهای شاغل در حوزه گردشگری برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: تکمیل زیرساخت‌های گردشگری و پرداخت تسهیلات حمایتی برای سرمایه‌گذاران حوزه گردشگری را در اردبیل پیگیری می کنیم تا با همکاری اداره کل و وزارتخانه و تامین اعتبارات لازم انجام شود.

کد خبر 6092847

دیگر خبرها

  • همگام با برنامه های تحولی سطح فعالیت ارزی بانک توسعه تعاون ارتقا می یابد
  • برگزاری کارگاه بین‌المللی تئوری مخابرات با حمایت همراه اول
  • برگزاری دوازدهمین كارگاه بین‌المللی تئوری اطلاعات و مخابرات با حمایت همراه اول
  • برگزاری جشنواره‌های ویژه گردشگری در اردبیل برنامه‌ریزی می‌شود
  • برگزاری کارگاه‌های آموزشی شعر و داستان کودک و نوجوان در همدان
  • برنامه‌های فرهنگی و هنری اوقات فراغت مساجد اردبیل گسترش می‌یابد
  • برنامه‌های فرهنگی،هنری اوقات فراغت در مساجد اردبیل گسترش می‌یابد
  • برنامه‌های فرهنگی، هنری و تربیتی اوقات فراغت در محلات با محوریت مساجد گسترش می‌یابد
  • همکاری‌های هنری ایران و روسیه گسترش می‌یابد
  • لزوم توسعه مراکز جوار کارگاهی برای تربیت نیروی متخصص