Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-04-29@03:12:28 GMT

یک سوم دانشجویان واحد کرمانشاه شاهد و ایثارگر هستند

تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۵۰۴۲۲۶

یک سوم دانشجویان واحد کرمانشاه شاهد و ایثارگر هستند

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه اظهار کرد: افتخار می کنیم که این دانشگاه دارای بیشترین تعداد دانشجویان شاهد و ایثارگر در کشور است، به‌گونه ای که حدود یک سوم دانشجویان این دانشگاه را دانشجویان شاهد و ایثارگر تشکیل می‌دهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دکتر نوذر قنبری به اتفاق حجت‌الاسلام احمد زارعی معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد صحنه و رضا خالقی رئیس واحد سنقر و کلیایی و سیروس احمدی رئیس مرکز آموزشی فرهنگی دانشگاه سما استان کرمانشاه با حجت‌الاسلام صفدری امام جمعه شهرستان سنقر و کلیایی دیدار کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه گزارشی از واحدها و مراکز استان ارائه و از حمایت‌های امام جمعه شهرستان سنقر و کلیایی در انجام فعالیت‌های علمی، پژوهشی و فرهنگی دانشگاه تشکر کرد.

قنبری گفت: «در گزارش اخیر این موسسه که در سایت www.scimagoir.com نیز آمده دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه با صعود 63 پله‌ای نسبت به سال 2016 رتبه 601 جهانی سال 2017 و همچنین رتبه 27 ملی را کسب کرده که می‌توان گفت دانشگاه‌های دولتی و معتبر غرب کشور در این رتبه بندی پس از واحد کرمانشاه قرار گرفته اند و در بین دانشگاه آزاد اسلامی سراسر کشور، واحد کرمانشاه رتبه دوم پس از واحد علوم و تحقیقات تهران را به خود اختصاص داده است.»

دبیر هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان افزود: این موفقیت که در کنار مباحث آموزش، فعالیت پژوهشی اصلی‌ترین فعالیت در راستای «تولید علم» است نشان از اهمیت و تاثیر واحد کرمانشاه در غرب کشور دارد که با رشته‌های متنوع از مقطع کارشناسی تا دکتری قطب تحصیلات تکمیلی در این منطقه است.

قنبری اظهار کرد: «دانشگاه آزاد اسلامی در استان کرمانشاه دارای 9 واحد و مرکز و بیش از 33 هزار نفر دانشجو است که 35 درصد از بار آموزش عالی استان بر دوش دانشگاه آزاد اسلامی است.»

امام جمعه هم بیان کرد: «ظرفیت‌ها و امکاناتی در دانشگاه آزاد اسلامی وجود دارد که انتظار می‌رود مورد استفاده بهینه‌تری قرار گیرند.»

حجت الاسلام صفدری بیان کرد: «هماهنگی، همفکری و همراهی لازم بین مسئول دانشگاه آزاد استان کرمانشاه با دستگاه‌های مختلف اجرایی استان کرمانشاه از جمله نهادهای فرهنگی وجود داشته باشد و در این راستا همت جدی شود.»

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۰۴۲۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اراک قهرمان مسابقات تنیس روی میز منطقه ۵ دانشگاه آزاد شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، مسابقات تنیس روی میز منطقه ۵ استادان و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی در بخش برادران به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد با حضور تیم‌هایی از واحد‌های دانشگاهی بروجرد، اراک، همدان و سنندج برگزار شد.

تیم دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد متشکل از عباس نقوی، سیدحسین موسوی، محسن ظفری و هادی چنور در این مسابقات شرکت کرده بود که در پایان تیم دانشگاه آزاد اسلامی واحد اراک به مقام نخست رسید و تیم‌های بروجرد و سنندج به ترتیب مقام‌های دوم و سوم را کسب کردند.

در بخش انفرادی این مسابقات عباس نقوی از واحد بروجرد به مقام دوم رسید.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تجمع دانشگاهیان دانشگاه آزاد شهرکرد در حمایت از دانشجویان آمریکایی حامی فلسطین
  • تلألو اردوی جهادی در روستای «زاری» اسفراین + فیلم و عکس
  • فیلم و عکس | تلألو اردوی جهادی در روستای «زاری» اسفراین
  • اراک قهرمان مسابقات تنیس روی میز منطقه ۵ دانشگاه آزاد شد
  • نقش مؤثر دانشجویان در فرآیند جهاد تبیین با بهره‌گیری از ظرفیت‌ فضای مجازی
  • چالش‌ تشکل‌ها عدم اطمینان مسئولان به قشر جوان است
  • اعلام همبستگی دانشجویان هرمزگانی با دانشگاهیان سراسر جهان در دفاع از مردم غزه
  • همبستگی دانشگاهیان هرمزگانی با دانشگاهیان سراسر جهان در دفاع از مردم غزه
  • مهم‌ترین چالش‌ و مشکلات تشکل‌ها عدم اطمینان مسئولان به قشر جوان است
  • سروری‌مجد: مدارس عالی مهارتی برای رفع نیاز صنایع تأسیس می‌شوند